Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 18-08-13, 03:05
knutselD knutselD is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 09-03-11
Standaard Foxlife wordt vervangen voor FOX NL

M7 heeft toegegeven aan Totaal TV dat Foxlife wordt vervangen voor FOX NL.
Zonder dit aan te kondigen gooit CDS en TVV er weer een zender uit.
Voor Nederland is dit niet zo er maar voor Vlaanderen wel.
TVV heeft dus weer een zender minder.
TVV ondergaat een stille dood lijkt wel. Eerst Eurosport 2 en nu Foxlife weer.
Belachelijk hoe M7 met hun klanten om gaat. En maar geld vangen.
Oud 18-08-13, 09:09
doglover doglover is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 12-07-10
Standaard

En de Nederlanders zullen gelukkig zijn.
Dat Vlaanderen weeral eens moet boeten voor de Hollanders raakt die arrogante Hollanders hun koude kleren niet.

Hebberige, arrogante Keeskoppen.

Willy
Oud 18-08-13, 10:31
paullo paullo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Waar slaat die reactie nu op.

Wat kunnen Nederlandse tv-kijkers veranderen aan het feit dat M7 zou beslissen om Foxlife te vervangen door Fox en Foxlife niet meer verder door te geven, noch in Vlaanderen, noch in Nederland.

Ik weet het niet, ik vind dat ook niet bepaald leuk, maar om dan dingen te gaan posten zoals jij dat doet ....

Greets
Oud 18-08-13, 10:51
Sattje's Avatar
Sattje Sattje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-03-10
Standaard

@doglover: Hoe kom je erbij dat dit een Nederlands bedrijf is? Op hun website lees ik
Citaat:
CanalDigitaal™ is een merk van M7 Group S.A. | Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg |
R.C.S. Luxembourg : B 148.073 | Vestigingsvergunning n° 00143760/1
Wie weet er nog een toepasselijk woord om die zuinige Luxemburgers uit te schelden?
Oud 18-08-13, 11:00
doglover doglover is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 12-07-10
Standaard

Wanneer heeft een nederlanders ooit eens een beetje medelijden getoond wanneer er weer eens een TVV zender verdween ten voordele van een exclusieve Nederlandse zender.

Neen. Alleen maar juich berichten. Hoera weeral een zender erbij!!!!

Ook op de melding dat de TT op één en Canvas HD niet in orde is, met name de timings van de ondertiteling. Reacties van Hollanders: Waar heb je dat nu voor nodig!!!

En dat begint mij een beetje de keel uit te hangen. Blijkbaar moet je wel hel grof zijn om eens een reactie te krijgen.

Willy
Oud 18-08-13, 11:09
paullo paullo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Citaat:
Blijkbaar moet je wel hel grof zijn om eens een reactie te krijgen
Ieder zijn stijl, maar verwacht dan wel niet dat anderen zulk een reactie elegant vinden.

En wat ga je dan doen als je geen reactie krijgt op je "grove" post, een foto uploaden van je bloot achterwerk .......

Greets
Oud 18-08-13, 11:16
ni_hao ni_hao is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 12-02-09
Standaard

@doglover: zulke dingen schrijf je niet op een publiek forum. Je kunt het wel denken of zo, maar dat is dan aan jou. Je poneert een algemene stelling, welke zeker geen opgeld doet voor iedereen. Ik had je verstandelijk vermogen hoger ingeschat.

Waar ik het wel met je mee eens bent, is de reactie op dingen zoals ondertiteling welke op vele zenders niet kloppen (asynchroon met geluid) of zelfs helemaal niet aanwezig zijn. Mensen hebben geen idee wat het betekent indien je geen/weinig gehoor hebt en dus - wat tv kijken betreft - afhankelijk bent van goede ondertiteling. Helaas geldt dit ook voor Canal Digitaal/M7, want die interesseren het helemaal niet. Sterker nog ze doen er niks aan maar ze reageren ook niet op meldingen op dit forum. Zou je wellicht best schandalig kunnen noemen.
Oud 18-08-13, 12:13
BOX BOX is offline
Moderator

Datum van registratie: 19-03-08
Standaard

@doglover

Als dit de manier is waarop jij je frustratie denkt op dit forum en haar gebruikers te kunnen botvieren dan sla je de plank helemaal mis. Dan kan je gaan janken op andere forums dat je hier niets negatiefs mag zeggen over TV Vlaanderen of CanalDigitaal maar het zorgt er dan echt voor dat je een ban krijgt.

Je hebt voor de bovenstaande opmerkingen al anderhalve waarschuwing gekregen. Bij twee ben je eruit. Je had er gewoon al uit moeten zijn maar we zijn zo vriendelijk op dit forum om je naar aanleiding van deze uitleg nog een kans te geven. Als jij denkt dat je door het plaatsen van opmerkingen die kwetsend en denigrerend voor onze bezoekers zijn de aandacht op je probleem kan richten dan heb je het echt mis.

Verder discussie hierover in dit topic of andere plaatsen op dit forum wordt niet getolereerd. Zelfs verder uitleg via PM of email hierover wordt niet op prijs gesteld.
Oud 18-08-13, 12:45
Zuppelan Zuppelan is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 24-01-11
Standaard

Ik vind de opmerking niet alleen grof, maar ook onterecht. Er wordt juist ook volop door de Nederlanders op dit forum gewezen op de situatie bij TVV.

Het aantal Nederlanders is grofweg driemaal zo groot als het aantal Vlamingen. Als dat argument gebruikt zou worden om discussies te beslechten, dan zou je van arrogantie kunnen spreken. Maar dat zie ik nergens.
Oud 18-08-13, 13:11
FredjeF FredjeF is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 26-08-10
Standaard Ook even reageren.

Ook ik ben vlaming en heb het 'fel vermagerde' basic+ pakket, het gaat inderdaad geheel bergaf met TVV. Helaas mag je niets slechts schrijven over TVV op hun facebook, heb dat mogen ondervinden want ik mag niets meer schrijven op hun facebook.

Maar schrijven dat de Nederlands schuld hebben dat het bergaf gaat met TVV is volledig kort door de bocht (zoals dat heet), het zijn de Luxemburgers (die beslissen voor CD & TVV) die iets hebben tegen de Vlamingen. Terwijl TVV in het begin heel goed scoorde, toen nog niet M7, t.o.v. andere digitale aanbieders in Vlaanderen is het nu mét M7 dus geheel bergaf, zenders zoals 2Be, Vier & Vijf die bij de anderen in HD te ontvangen zijn worden niet opgenomen in de lijst bij TVV terwijl we allemaal een HD ontvanger hebben moeten aanschaffen én TNT dat weliswaar een goeie plaatvervangende zender zou kunnen zijn wordt ook al geweerd door TVV (M7) (is wel te ontvangen bij Telenet).
En ja het is jaloers om van te worden dat CN alle aandacht krijgt van M7 en TVV niet. Misschien zou CN de vlaamse zenders er bij moeten nemen zodat
we allemaal een CN kaartje kunnen nemen én TVV laten voor wat het is.
Of zouden ze beter één satellietaanbieder oprichten die zowel voor Nederland als voor Vlaanderen hétzelfde aanbied, het is toch achter een slotje.
Maar ja wie ben ik om dat te verwachten.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 19:57.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine