Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 14-08-17, 06:47
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

McGyverned schreef mij:
Citaat:
Duolist, ik heb zojuist de tp 11474 ingelezen en krijg 12 zenders. SBS6 en 9 ontbreken.
Dat jij ze nu wel in je lijst ziet staan komt omdat je ze al had en daarnaast is de hele tp gecodeerd.
Ik zou zeggen, gooi de zenders van deze tp eraf en lees ze dan opnieuw in. Dan zul je tot de conclusie komen dat ze wel degelijk weg zijn.
Ja, dat had ik natuurlijk ook gedaan, dat doe ik altijd met scannen. Maar op jouw verzoek nu nogmaals, en SBS6 & 9 zijn er nog steeds. Nog steeds gecodeerd, dus de inhoud kan ik niet bekijken, wel de EPG. Wel kan ik de bitrate uitlezen, en die geeft normale waardes aan (VBR).
Ik heb geen idee waarom jij die niet binnenkrijgt.

KomtWelGoed vroeg mij:
Citaat:
Oh ja Duolist, is er nog steeds een zender ongecodeerd op transponder 11747H van Joyne. Dan zou ik graag van je weten welke dan.
Nee, niet op die transponder (en dat wist je natuurlijk ook al), maar wel op de andere.

Laatst aangepast door Duolist : 14-08-17 om 06:50
Oud 14-08-17, 08:46
paullo paullo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Citaat:
Vreemd dat op Sat4all niets wordt vermeld .
De aldaar aanwezige oprichter van Joyne schrijft allerlei positieve berichten
over Joyne maar hierover heb ik nog niets van hem gelezen...
Ik dacht nochtans dat dat forum aangaf onafhankelijk van elke aanbieder te zijn.

Holle praatjes dus ...

Greets
Oud 14-08-17, 09:29
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Er schijn nog een probleem te zijn bij Joyne las ik op dat andere forum.

''de ontvangst op 9 oost is niet moeilijker dan 19 of 23 astra, het probleem is vermoedelijk de transponder 11747 op 9 heeft last van storing van een transponder op 13 graden maar dan op een andere polarisatie.
Hoe meer je lnb uit de focus is van de schotel hoe groter de opningshoek van je schotel wordt hoe meer last van 13 graden.
crutiaal lnb goed afstellen op maximale horizontaal/verticaal scheiding''

CDS heeft dat vroeger ook eens gehad om dezelfde reden, er heeft toen een transponder wissel plaatsgevonden.

Laatst aangepast door Lampje : 14-08-17 om 09:30
Oud 14-08-17, 09:33
sattaz's Avatar
sattaz sattaz is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 09-01-07
Standaard

@paullo,

Dat (een van de) oprichters van Joyne postings plaats(t)(en) in topics van Sat4all impliceert volgens mij
niet automatisch dat dat forum niet onafhankelijk van satellietprovider Joyne zou zijn.

Met vriendelijke groeten

sattaz
Oud 14-08-17, 10:01
sattaz's Avatar
sattaz sattaz is offline
Regelmatige deelnemer

Standaard

Dat SBS6 HD en SBS9 HD gisteren (13-08-2017) niet hebben uitgezonden via Joyne op 9 Oost
wordt bevestigd door metingen van de site www.digitalbitrate.com .

http://en.digitalbitrate.com/dtv.php...&sec=0&lang=en

Ik heb geprobereerd een plaatje van 90 kB omvang als bijlage toe te voegen
maar daarop kreeg ik de volgende foutmelding:
"Exceeds your quota by 36,8 KB. Click here to view your attachments"

Met vriendelijke groeten

sattaz
Oud 14-08-17, 10:24
paullo paullo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Citaat:
@paullo,

Dat (een van de) oprichters van Joyne postings plaats(t)(en) in topics van Sat4all impliceert volgens mij niet automatisch dat dat forum niet onafhankelijk van satellietprovider Joyne zou zijn.
Dit forum wordt verweten banden te hebben met CDS, maar bij mijn weten worden hier geen hagiografieën door en over CDS gepost.

Als ik het hier zo lees, mag één van de oprichters van Joyne de loftrompet over zijn product komen blazen op een beweerd onafhankelijk forum, waar mensen denken geïnformeerd te worden door posters die geen band hebben met enige provider en er bij het lezen van zulk een berichten ook niet op worden gewezen dat de bewuste poster een oprichter is van Joyne.

Dat men bij Joyne trouwens een merkwaardige manier van voorstellen heeft, blijkt alléén al uit de website waar tevreden klanten werden geciteerd nog voor het product verkrijgbaar was. Dit alléén al zou beweerd onafhankelijke fora tot voorzichtigheid moeten dwingen.

Maar goed, de begeerte naar zoveel mogelijk bezoekers op de website om hogere reclameinkomsten te vergaren, vertroebelt misschien het beweerd onafhankelijke zicht van bepaalde administrators, die beweren witter dan wit te wassen ....

Greets
Oud 14-08-17, 16:52
komtwelgoed's Avatar
komtwelgoed komtwelgoed is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-02-11
Standaard

En beste Duolist, als er op die transponder geen fta-zender meer is, hoe moet ik dan zien wanneer de zender niet meer af en toe stopt met het beeld zodat ik de minimum drempelwaarde kan vaststellen?

Ik zou zeggen, doe een beetje normaal man en geef geen reacties die nergens op slaan. Aan die l*l-opmerkingen van je zit niemand te wachten.
Oud 14-08-17, 18:01
McGyverned's Avatar
McGyverned McGyverned is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 21-06-08
Standaard

En nu worden alle zenders weer ingelezen. Er is dus wel degelijk iets gebeurd, gisteren. SBS 6 en 9 zijn er gewoon weer bij.
Oud 14-08-17, 18:50
sattaz's Avatar
sattaz sattaz is offline
Regelmatige deelnemer

Standaard

NPO 1/2/3 HD zitten op maximaal 5 Mbps.
Veronica HD zit op maximaal 6 Mbps.
Fox Sports 1 HD zit op maximaal 4 Mbps, was maximaal 6 Mbps.
Eurosport 1 HD zit op maximaal 5 Mbps.
Eurosport 2 HD zit op maximaal 4 Mbps.

NPO 1/2/3 HD lagere bitrates dan Veronica HD en de sportzender Fox Sports 1 HD
is zelfs nog omlaag geschroefd van het toch al niet hoge maximale 6 Mbps
naar het nog lagere 4 Mbps.
Zijn er mensen die beeld hebben van Fox Sports 1 HD en hiervan verslag kunnen doen?
Ik kan met niet voorstellen dat Fox Sports 1 HD in piekmomenten zonder blokvorming/artefacten zal zijn...

Met vriendelijke groeten

sattaz
Oud 15-08-17, 12:21
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

KomtWleGoed rammelde uit zijn toetsenbord:
Citaat:
Ik zou zeggen, doe een beetje normaal man en geef geen reacties die nergens op slaan. Aan die l*l-opmerkingen van je zit niemand te wachten.
Poe poe, slecht geslapen? Doe alsjeblieft een beetje normaal; op gescheld zit volgens mij niemand te wachten.
Als je niets aan mijn opmerking hebt, hoef je er ook niet op te reageren. Dat lijkt mij een veel betere reactie
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 21:46.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine