Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > High Definition > HDTV zenderaanbod

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 18-04-08, 11:13
Järna Järna is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Topfield 7710HSCI met orginele Canal Digitaal module.
Brava beeld en geluid uitstekend (duurt wel even)
Discovery HD (sinds 18/4) beeld en geluid uitstekend. (ook deze duurt even)
National Geographic Wel geluid en geen beeld. Laat ik de ontvanger hier opstaan loopt hij vast. CD gebeld en zeggen van geen probleem te weten.
Oud 18-04-08, 16:30
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Cool

Hier dus dezelfde ervaringen. (Met een Aston 1.07)
Op een ander board lees ik ook veel over het niet ontvangen van
NGC HD. Ik ga in een ander topic Canaal Digitaal om commentaar vragen.
Oud 24-04-08, 00:09
Coen Coen is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 23-04-08
Standaard

Ik heb een Loewe LCD-TV Individual Compose Full HD+. Dus met ingebouwde HD-sateliet receiver. Ook een Duo LNB. Ik maak gebruik van de CanalDigitaal CI, uiteraard de CD-card. Ik ontvang beide Astra's, dus ook de Astra HD test uitzendingen en Anixe HD perfect. Ondanks een geslaagde aanmelding en installatie Canal Digitaal HDTV kan ik de aangeboden HD zenders niet ontvangen. Canal Digitaal helpdesk geeft als antwoord dat ik bij Loewe moet zijn. Dus niet. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij verder helpen ?
Oud 24-04-08, 22:17
soundwork soundwork is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 24-05-06
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Coen Bekijk Post
Ik heb een Loewe LCD-TV Individual Compose Full HD+. Dus met ingebouwde HD-sateliet receiver. Ook een Duo LNB. Ik maak gebruik van de CanalDigitaal CI, uiteraard de CD-card. Ik ontvang beide Astra's, dus ook de Astra HD test uitzendingen en Anixe HD perfect. Ondanks een geslaagde aanmelding en installatie Canal Digitaal HDTV kan ik de aangeboden HD zenders niet ontvangen. Canal Digitaal helpdesk geeft als antwoord dat ik bij Loewe moet zijn. Dus niet. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij verder helpen ?
Coen, er zijn problemen geconstateerd met de CAM Module van Canal Digitaal. Dit en andere satelliet forum boards staan er inmiddels vol mee. CDS wil je het gevoel geven dat jouw appartuur de boosdoener is. Is niet per definitie het geval. Wat ik tot nu gelezen heb is dat de Aston 1.07 met software release 2.18 de beste resultaten geeft als het om HD ontvangst van Canal Digitaal gaat. Om het nogmaals maar even te benadrukken: CDS heeft niet getest met hun EIGEN CAM module v.w.b. de ontvangst van HD-zenders. De Philips decoder die ze zelf goedgekeurd hebben, heeft geen CI slot en maakt dus gebruik van een interne kaartlezer.
Oud 24-04-08, 22:37
BOX BOX is offline
Moderator

Datum van registratie: 19-03-08
Standaard

Zonder twijfel de allerbeste resultaat met HDTV via CanalDigitaal geeft de Powercam PRO CI. Het is een dure jongen maar je krijgt wel waar voor je geld.
Oud 25-04-08, 00:58
cwilkes cwilkes is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 26-05-06
Standaard

Met mijn PACE DS810XE ontvanger heb ik een identiek probleem. Met een Matrix Revolutions CAM kreeg ik ook alleen geluid op NatGeo en Brava terwijl BBC HD, Anixe enz. geluid en beeld produceerden. Bij mijn satboer een Mediaguard module (CD) besteld en
die deed helemaal niets met NatGeo en Brava. Nu ben ik bezig om die Mediaguard om te ruilen voor een Aston Dual CAM in de hoop dat die me wel resultaat geeft. Ik vraag me ernstig af waar dat probleem vandaan komt, het schijnt wijd verbreid te zijn als ik de diverse forums er op na lees.
Oud 25-04-08, 21:01
soundwork soundwork is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 24-05-06
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door cwilkes Bekijk Post
Met mijn PACE DS810XE ontvanger heb ik een identiek probleem. Met een Matrix Revolutions CAM kreeg ik ook alleen geluid op NatGeo en Brava terwijl BBC HD, Anixe enz. geluid en beeld produceerden. Bij mijn satboer een Mediaguard module (CD) besteld en
die deed helemaal niets met NatGeo en Brava. Nu ben ik bezig om die Mediaguard om te ruilen voor een Aston Dual CAM in de hoop dat die me wel resultaat geeft. Ik vraag me ernstig af waar dat probleem vandaan komt, het schijnt wijd verbreid te zijn als ik de diverse forums er op na lees.
Klopt. Er zijn heel veel problemen met de Canal Digitaal CAM met HDTV ontvangst. Dat komt omdat ze er zelf niet mee getest hebben. Ruil hem maar snel in voor de Aston ja, die schijnt met het meerendeel van de ontvangers wel goed te werken.
Oud 27-04-08, 20:23
Bamoah's Avatar
Bamoah Bamoah is offline
Regelmatige deelnemer

Standaard

Hier een Topfield 7710HDPVR met een Aston 1.07 (softwareversie 2.18), werkt vlekkenloos !!
Oud 28-04-08, 10:24
satellietstraal's Avatar
satellietstraal satellietstraal is offline
Moderator

Datum van registratie: 20-03-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bamoah Bekijk Post
Hier een Topfield 7710HDPVR met een Aston 1.07 (softwareversie 2.18), werkt vlekkenloos !!
Bedankt voor deze melding! : vooralsnog werkt Aston dus als enige echt goed.
Oud 28-04-08, 11:16
Järna Järna is offline
Regelmatige deelnemer

Standaard

Heb inmiddels ook contact gehad met mijn sat dealer (tevens CD Excelent dealer). Deze vertelde mij dat CD WEL op de hoogte is van de fout en dat dat toch ook echt aan CD ligt. Hij hoopt op een spoedige oplossing van dit probleem bij CD. Ook Topfield zou dit moeten kunnen oplossen volgens hem maar de fout ligt bij CD. (Topfield 7710HSCI)
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 15:56.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine