Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 08-07-18, 22:29
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Ach Jarco wat kost een smartcard nu toch dat zijn de kosten niet, hooguit een paar dubbeltjes, even programmeren door de fabrikant en klaar ben je. Als je als provider er een groot aantal koopt is de prijs nihil.
Mijn vroegere Goldkaarten kosten toen hooguit omgerekend een paar euro, bij grote aantallen een paar dubbeltjes.
Ik heb wat van die dingen geprogrammeerd, ik heb de Mastera programmers nog liggen.
En zo geniaal vind ik deze actie niet, je wordt weer bedonderd zoals gewoonlijk, de slogan gaat nog steeds op ''ervaringen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst''

Laatst aangepast door Lampje : 08-07-18 om 22:40
Oud 08-07-18, 22:57
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Ik heb hier ook nog 2 programmers liggen, enkel zijn die waardeloos geworden omdat er weing meer te schrijven valt.

De Aktie van CD heeft een addertje daar zijn we het geheel over eens wat dit addertje is wordt afwachten daarom blijf ik ook gewoon mijn FamilieHD pakket aanhouden tot er echte duidelijkheden zijn. Verder ziet ik online nog steeds geen verbeteringen en kan de app nog altijd niet gebruikt worden icm HDMI aansluiting. En chromecast gebruiken geeft geen fijn beeld resultaat heb ik ondertussen mogen zien dus ook geen optie.
Oud 08-07-18, 23:10
Zuppelan Zuppelan is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 24-01-11
Standaard

Chipkaarten zijn gemaakt om spotgoedkoop te produceren te zijn. Dat betekent evenwel niet dat ze ook altijd voor een prikje ingekocht kunnen worden. Codeerbedrijven willen namelijk ook geld verdienen. Ik verwacht daarom niet dat TV-aanbieders voor dubbeltjes kaarten kunnen inkopen.

Een Canal Digitaalkaart ging in het verleden voor enkele tientjes over de toonbank. Ik sluit niet uit dat het merendeel van de marge daarvan naar Kudelski ging.

Maar, het kan dus ook zeer goedkoop. En dat zien we nu; Canal Digitaal gaat geen kaarten voor nop opsturen als ze daar flink verlies op maken. Daarom lijkt het mij geen vreemde gedachte dat Kudelski hier een handje meehelpt.
Oud 11-07-18, 17:57
wiz wiz is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 16-02-06
Stuur een bericht via MSN naar wiz Stuur een bericht via Yahoo naar wiz
Standaard

wat ik interessant zou vinden is een lijst van welke kanalen nou in welk pakket zitten. Ik heb al een hele tijd geen abonnement meer, en er staan alleen getalletjes die aangeven dat je bij bomvol eredivisie krijgt (lekker belangrijk). Is er ergens (liefst op de website van canal digitaal) terug te vinden welke kanalen er in welk pakket zitten?
Oud 11-07-18, 19:19
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Hier https://www.canaldigitaal.nl/televisie/#lees-meer maar ze zijn niet al te snel met aanpassen dus kan nog steeds zijn dat het niet geheel klopt. BOMVOL zou gelijk zijn aan FamilieHD pakket.

Laatst aangepast door Penthe : 11-07-18 om 19:22
Oud 11-07-18, 19:30
wiz wiz is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 16-02-06
Stuur een bericht via MSN naar wiz Stuur een bericht via Yahoo naar wiz
Standaard

Penthe, die had ik al gezien. Maar dat zijn de satelliet pakketten. Ik zie nergens een overzicht van kanalen welke er in vol zitten en in bomvol.

Tuurlijk kan ik een abonnement afsluiten en als het mij niet lijkt het weer opzeggen, maar ik zou graag willen weten wat ik dan kan zien. Primair zal ik het dan op mobiele devices gebruiken en streamen naar mijn chromecast. Je kan daar inderdaad het vinkje zetten bij canal digitaal tv app & live tv, maar is dat het dan?

Waarom niet gewoon een extra tabje met vol en bomvol zodat het meteen duidelijk is?

Laatst aangepast door wiz : 11-07-18 om 19:34
Oud 11-07-18, 21:11
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Dan is het duidelijk en kun je er rechten aan ontlenen, dat willen ze niet. Stel je voor dat je weet wat je koopt...
Oud 29-07-18, 16:42
Directie Directie is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 23-12-08
Standaard

En dat is exact de reden waarom ik het zojuist NIET heb gekocht! Volgens de site zijn er met de App "CanalDigitaal TV App & Live TV" namelijk 38 zenders te zien, terwijl het abo VOL er 45 heeft en het abo BOMVOL er 62 heeft.

Je kunt vooraf niet ergens zien welke zenders je via het internet krijgt en ook al is de eerste maand gratis, bij een aanbieder die het label betrouwbaar in de loop der jaren kwijt is geraakt, doe je er niet verstandig aan om een gratis proefmaand te activeren, want er zal beslist een addertje onder het gras zitten. Het zou mij niets verbazen als je later te horen krijgt dat je er 38 via het web krijgt en dat de rest via een schotel beschikbaar is...

Nog een maandje wachten dus op Joyne. Dat is die aanbieder die bij de komst van satelliettelevisie exact vermeldde wat je krijgt en het is te verwachten dat men dat dus ook zal doen wanneer men webtv introduceert.
Oud 29-07-18, 16:59
paullo paullo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Ik vind de Joyne-website anders ook niet van een grote duidelijkheid.

Kan jij mij zeggen hoe ik daar kan zien welke zenders in HD en welke in SD worden doorgegeven ?

Greets
Oud 29-07-18, 19:39
Directie Directie is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 23-12-08
Standaard

Die vraag is simpel want Joyne heeft geen afwijkingen in zenderuplink tussen particulier of zakelijk: https://www.joyne.nl/Zakelijk/Zender...cht/index.html
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 03:07.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine