Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Canal Digitaal > Gebruikerservaring Canal Digitaal Live TV

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 05-07-18, 14:49
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard de app op Android

Nu CanalDigitaal ook als los abonnement OTT te verkrijgen is lijkt het me handig om te weten of de app van CanalDigitaal op elk android apparaat werkt.

-Werkt de app op een Android smart TV ?
-Werkt de app op een Android HDMI stick?
-Werkt de app op een losse Android box met HDMI-uitgang?

Uiteraard op voorwaarde dat de minimaal vereiste android versie aanwezig is. Elk van bovenstaande oplossingen is voor de gebruiker een stuk handiger dan naar de TV streamen vanaf een mobiel device met Chromecast.
Oud 05-07-18, 15:48
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Streamen vanaf mijn Android tablet of Ttelefoon naar een Android tv gaat uitstekend, maar je hebt niet de kwaliteit die je via de satelliet hebt.
Oud 05-07-18, 17:13
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is nu online
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Ik krijg de app met een HDMI aansluiting niet aan de gang, ook niet op het Android kastje wat aan de TV hangt. Blijft er alleen streamen over maar ik heb geen Chromecast. Dus ik kijk het online gebeuren nog altijd en immer op de laptop.
Oud 05-07-18, 18:36
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Functionaliteit die uitsluitend via Chromecast beschikbaar is op een TV maakt de app zo goed als waardeloos voor normaal dagelijks gebruik.

Voor de toekomst lijkt IPTV me beter geschikt dan satelliet, maar alleen als CanalDigitaal nu wel stappen durft te zetten en de streams meteen in hoge kwaliteit (minimaal 1K, liefst 4K) beschikbaar stelt op elk (android) device. Zo niet, dan sterft dit initiatief samen met hun interpretatie van satelliet TV ( grotendeels abominabele SD kwaliteit leveren tegen HD tarief) een zachte dood.

Laatst aangepast door WallStreet : 05-07-18 om 18:38
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 23:03.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine