Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Foruminformatie > Suggesties

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 08-12-17, 18:05
Sattje's Avatar
Sattje Sattje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-03-10
Wink

Citaat:
Origineel gepost door Lampje
Voor mij een reden geen FairPhone te kopen, voor dat geld koop ik 2 telefoons.
En als iedereen nu gewoon die Fairphone kocht dan gaat de wereld toch wat langer mee...
Oud 08-12-17, 18:14
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Dacht je dat nu echt? Ik woon in een zgn milieuwijk, alles is duurzaam gebouwd, helaas is de halve wijk al zijn raamkozijnen aan het vervangen omdat de boel gewoon wegrot. Onze huizen zijn wit geschilderd, als je daar verf op waterbasis op smeert bladdert de verf er na een jaar al vanaf. Ik heb er Keim verf op thinnerbasis opgesmeerd en ik ben nu jaren van het gezeur af.
Dat geleuter van die milieu terroristen zal me worst wezen, dan komen ze hier maar de boel schilderen dan koop ik wel die waterverf.

Laatst aangepast door Lampje : 08-12-17 om 18:17
Oud 09-12-17, 06:15
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Dus omdat jij een verkeerd gebouwde woning hebt, mag de gehele mensheid genieten van jouw milieuterrorisme?
Ik ben echt heel erg blij dat er ook mensen zijn die er een iets genuanceerder standpunt op na houden.

En ja, hoewel we een ietsepietsie van het onderwerp zijn afgedwaald: het zou goed zijn als iedereen eens de echte prijs zou moeten betalen voor wat hij koopt en doet. Dan zou b.v. het oordeel van Tweakers over de FairPhone ook heel anders zijn uitgevallen.
Oud 09-12-17, 12:45
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Het is maar goed dat er nog van die geiten wollen sokken figuren zijn zoals jij. Mij overtuig je echt niet van deze milieu terreur, ik kijk gewoon naar mijn portemonnee, waar volgend jaar weer forse een aanslag op gedaan wordt met die belachelijke energie heffing op stroom en gas, alleen om in Nederland aan de klimaat eisen van Parijs te kunnen voldoen.
Oud 10-12-17, 07:17
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Jammer dat er nog steeds mensen zijn zoals jij, die alleen naar hun portemonnee kijken in plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen (waarmee absoluut niet gezegd is dat ik altijd alles goed doe; dat is vrijwel onmogelijk).

En dat je steeds voorbeelden aanhaalt van een situatie die niet goed is, doet daar natuurlijk niets aan af.
Oud 21-12-17, 11:51
bosbrouwer's Avatar
bosbrouwer bosbrouwer is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 24-10-08
Standaard

Oeieoei! ze gooien hier met str... naar elkaar!

Waar is de tijd dat ik es een week gebannen werd omdat ik simpelweg tegen iemand zei "Zo gaat dat niet hoor jongen"!
De moderator toen had niet door dat dit in Vlaanderen blijkbaar niet dezelfde betekenis had dan in NL...
Oud 14-05-18, 20:16
Zuppelan Zuppelan is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 24-01-11
Standaard

Zo ondertussen is het akelig rustig geworden op dit forum geworden. Ik wil de betrokkenen daarom met klem eens ernstig verzoeken de boel eens op te kuisen. Niet dat dat meutes gebruikers naar het forum zal lokken, maar in ieder geval zal het zeker helpen als er plaatsen zijn om te discussiëren over onderwerpen die voor satellietontvangst anno 2018 relevant zijn.

En ja de situatie is ernstig: Vanauit de tradionele Canal Digitaal-blik: De Philips-ontvangers werden vervangen door Pace, Pace werkt opgekocht en bestaat niet meer en inmiddels zijn we na een uitstapje naar Hyundai bij ontvangers van Kaon aangeland. En wat staat met stip bovenaan in de lijst? Philips.

Even een niet-uitputtend lijstje van zaken die vandaag relevant zijn voor satellietontvangst en geen goede plek hier hebben:
  • UltraHD- en HDR-kanalen
  • Hybride-ontvangst
  • Joyne
  • Linuxontvangers
  • Streamen naar andere apparaten dan televisies
  • MPEG-H / H.265
  • Surround-geluid
  • OLED, Quantumdots, full array backlights, prima onderwerpen voor discussie in een forum over televisietechniek.
Oud 14-05-18, 22:26
Sattje's Avatar
Sattje Sattje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-03-10
Standaard

Volkomen eens met @Zuppelan Gebeurt er niets dan zal dit forum een roemloos einde krijgen. Willen wij dit?
Oud 15-05-18, 10:14
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Het gaat meer om: wat willen de eigenaren van dit forum?

Wij kunnen ons 'ei' ook wel kwijt in een ruim aanbod aan andere fora waar de door Zuppelan gemelde onderwerpen wel ter sprake komen.

Dit forum is alleen uniek doordat CanalDigitaal hier aanwezig was hetgeen zeer aangenaam was voor (technische-) problemen inzake de apparatuur van CD of de ontvangst van CD, mede in combinatie met apparatuur van derden.

Dat speelt nog steeds en wordt zelfs meer noodzakelijk naarmate consumenten hun abonnement op- en via meer devices gaan gebruiken. Maar CD lijkt hier afwezig en daarmee is dit forum m.i. het bestaansrecht kwijtgeraakt.
Oud 15-05-18, 15:28
Hsd Hsd is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-02-11
Standaard

Canal Digitaal heeft een tijd geleden aangegeven dat ze dit forum niet meer beschouwen als een medium om met hun klanten te communiceren. Ze communiceren nu via sociale media als Twitter en Facebook en daar zijn ze ook behoorlijk actief.
Op dit forum zijn alleen nog een aantal "oudgedienden" actief en het is eigenlijk op sterven na dood in mijn ogen.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 19:11.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine