Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Ontvangers & televisies > Overige ontvangers/mediaspelers

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 04-11-18, 13:12
Devilqnox Devilqnox is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 17-07-08
Standaard Anynet Samsung icm Chromecast

Hoi,

Iemand ervaring met Anynet van Samsung?

Vraag: Mijn nieuwe Chromecast triggert mijn beide Samsung tv's als ik deze aanzet.

Situatie: twee Samsung smart tv's - zeg maar 'huiskamer' en 'slaapkamer'. In de slaapkamer zit een chromecast aangesloten (icm CD app). Als ik wil streamen naar slaapkamer gaat de tv in de woonkamer ineens aan, terwijl ik wil streamen naar slaapkamer.

Hoe kan ik voorkomen dat de tv in de huiskamer aangaat als ik chromecast trigger om te streamen naar de slaapkamer?
Of betekent het dat als de tv in de huiskamer aangaat dat deze het signaal kan oppikken van deze cast? Ik zit nl. te overwegen ook een Chromecast in de huiskamer te plaatsen...

Bvd voor reacties en hulp in deze.

Laatst aangepast door Devilqnox : 04-11-18 om 13:13
Oud 04-11-18, 14:59
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Je kunt/moet op 1 van beide tv's Anynet (=hdmi-cec) uitzetten, als je dan cast dan gaat er maar 1 tv aan.
Oud 06-11-18, 22:01
C0re C0re is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 09-07-09
Standaard

Ik heb meerdere chromecasts en ook Samsung TVs. De chromecasts zijn echter pas ingeschakeld wanneer de TV ook ingeschakeld is. Ik herken dit probleem niet. Of voorzie je de chromecast van stroom via het stopcontact?

Bovendien kun je elke chromecast een naam geven en bij het willen streamen kies je dan naar welke chromecast je wilt streamen.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 07:06.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine