Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Canal Digitaal > Algemeen

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 09-11-17, 16:52
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard Gaat het basispakket vervallen?

Vanmiddag gebeld door CDS en er werdt me vertelt dat het pakket wat ik nu heb in Januari gaat vervallen.
Het pakket wat ik nu heb is het Basis pakket +Erotiek HDTV pakket NL nu betaal ik maandelijks €17.95 omdat het pakket vervalt ga ik naar Basis HD in Januari €21.95 en ja hoor ik krijg dan Fox sport erbij dus ik ga meebetalen aan het voetbal terwijl ik dat niet wil hebben wel kun je dan korting krijgen maar zoiets is altijd maar voor een jaar.
Volgens die meneer aan de telefoon krijgen we daar een brief van en uiteraard kun je dan ook op reageren door op te zeggen.

Zelf zit ik even te kijken kan een alles in één abo bij Jonaz nemen voor €44.95 p/m met glasvezel 500 MBs up en down.
Nu betaal ik Telfort ADSL 50 mb €31.18 plus 17.95 CDS=49.13 p/m en in januari nog 4 euro meer.
Dus ik wacht de brief af en denkelijk weet ik het al.
Oud 09-11-17, 17:17
tijgerhaai tijgerhaai is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 31-05-08
Standaard

Die mededeling heb ik ook ontvangen. Waarom belt men dat er een brief aan komt? Dat lees ik dan wel. Maar op Fox zit ik inderdaad ook niet op te wachten. Dan liever een pakket met de Nederlandse en Belgische publieke, RTL, en SBS zenders. De rest kijk ik eigenlijk toch niet (meer) naar.
Oud 09-11-17, 17:43
Hsd Hsd is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-02-11
Standaard

Zal toch niet waar zijn hé?

Ik ben juist onlangs naar het Basis pakket overgestapt omdat dat het enige pakket zonder voetbal was.

In dat geval zeg ik echt per direct alles op. Ik kan prima leven zonder Nederlandse zenders, dan kijk ik wel alleen naar de free-to-air zenders.

Ik weiger stomweg om maar één enkele euro te betalen voor die voetbal onzin.
Oud 09-11-17, 18:13
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Klinkt logisch als te veel mensen hun hogere pakket hebben opgezegd of gedowngraded. Maar de €10,- per maand abonnees zijn feitelijk een oneerlijke belasting van de hogere pakketten, die aanpakken is veel rechtvaardiger.
Oud 09-11-17, 18:21
Hsd Hsd is offline
Satellietforum toppertje

Standaard

Hoe kom je op 10 euro?
Oud 09-11-17, 18:24
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Ik heb toch al eens eerder aangegeven dat Canal Digitaal de kijkers gelijk moet trekken en iedereen hetzelfde laat betalen voor het zelfde aanbod.

Het is toch raar als je een brood gaat kopen en je er 4 euro voor moet betalen terwijl de gene voor je het zelfde brood voor 2 euro mee kreeg. Het is gewoon zwaar oneerlijk bezig zijn.
Oud 09-11-17, 18:49
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Cool

@HSD : Klanten die in 2014 een Settopbox-pakket, een HD-Light-pakket of een HD-actiepakket hadden betalen tot de dag van vandaag nog steeds 10 Euro per maand.

Logisch, want dit is door Canal Digitaal beloofd als VASTE prijs voor deze groep klanten.

Op een vraag van Wallstreet van begin 2015 of deze prijs blijvend was, is destijds positief gereageerd.

Wel jammer dat sommige anderen het hier niet meer eens zijn. Ik heb echter nooit gevraagd om een Basis-Pakket en heb dan ook helemaal geen behoefte aan de tientallen Betaal TV zenders die in het Basis-Pakket zitten.

Citaat aanbod voor trouwe klanten (december 2014):

U zult er ongetwijfeld over hebben gehoord. De zenders NPO1, NPO2 en NPO3 (voorheen Nederland 1, 2 en 3) worden - als gevolg van bezuinigingen bij de NPO - niet langer gratis via de satelliet beschikbaar gesteld. Daarnaast is ook de Mediawet aangescherpt, die verlangt dat minimaal 30 TV-zenders deel uit maken van het zenderpakket. Omdat het Set Top Box-pakket niet langer voldoet aan de gestelde eisen, zijn we voornemens met ingang van 1 april 2016 te stoppen met het Set Top Box-pakket.

Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief

Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal € 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts € 10 per maand.

Citaat reactie van Canal Digitaal aan Wallstreet (februari 2015):

Wallstreet, bedankt voor het antwoorden;

Echter, het is een misverstand dat het onduidelijk is wat de prijs is na een jaar.

Wellicht dat dit ingegeven wordt doordat er sprake is van het verlengen van het abonnement met een jaarcontract.

In de praktijk betekent dit: Wil je opzeggen nadat je gebruik heb gemaakt van onze aanbieding dan is dat mogelijk na het jaarcontract.

De actie prijs is dus ook na het jaarcontract van toepassing en vervalt alleen wanneer er een hoger pakket abonnement wordt afgesloten
Oud 09-11-17, 22:12
Rickjr's Avatar
Rickjr Rickjr is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 27-01-11
Standaard

leuk voor degene die over gestapt zijn van de hogere pakketten
naar basis die krijgen dus ook een abo verhoging erg jammer weer ze doen bij CD maar wat ze willen niet erg klantvriendelijk

Rickjr
Oud 10-11-17, 08:01
guido66 guido66 is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 29-07-08
Standaard

Ook ik ga NIET betalen voor voetbal en ga opzeggen zodra ik de brief ontvangen heb. Ze hoeven me niet te bellen....
Oud 10-11-17, 09:17
Hsd Hsd is offline
Satellietforum toppertje

Standaard

En dat terwijl ze een aantal weken geleden al hun klanten die in 'Glasvezel buitenaf' gebied wonen een aanbod hebben gedaan van een jaar lang 10 euro korting om maar vooral te voorkomen dat ze ze kwijtraken.
Mijn vermoeden is dat ze tot de ontdekking zijn gekomen dat ze door het verlies van het grote aantal klanten in die gebieden en de mensen die nu overgestapt zijn naar het laagste abonnement vanwege de 'voetbalbelasting' verlies lijden op FoxSports.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 15:38.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine