Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > De Nieuwe Smartcard

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 20-12-11, 16:58
komtwelgoed's Avatar
komtwelgoed komtwelgoed is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-02-11
Standaard

@Grandpa

Wat is er nu niet duidelijk omtrent de tweede kaart.
Op deze site kun je zien welk pakket op de tweede kaart zit en wat het kost, zie:
http://www.canaldigitaal.nl/televisi...extra-tvs.aspx
Oud 20-12-11, 17:15
Grandpa Grandpa is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 18-05-10
Standaard

@komtwelgoed,
Je bedoeld de laatste kolom : Vanaf HD en stb only.
Je moet het met me eens zijn dat dit wel erg vergezocht en klantonvriendelijk opgesteld is.
Wat meer openheid en duidelijkheid zou CD sieren.

Laatst aangepast door Grandpa : 20-12-11 om 17:27
Oud 20-12-11, 17:43
Regelmatige deelnemer

Standaard

Maar ok,als ik het goed begrijp moet ik mijn tweede grijze kaart met het HD pakket uitbreiden om RTL8HD te ontvangen.Kan dat met mijn hoofdkaart met alleen basispakket zonder HD erop? Webcare stelt namelijk in zijn antwoord ;HD-Pakket op Hoofd of Extra kaart RTL8HD.En wat zijn de kosten?

Laatst aangepast door Grandpa : 20-12-11 om 17:47
Oud 20-12-11, 18:09
komtwelgoed's Avatar
Satellietforum toppertje

Standaard

Het HD-pakket is een extra pakket waar je 5 Euro per maand voor betaald. Volgens mij maakt het niet uit of je dat op je hoofdkaart of op je tweede kaart neemt. Op je tweede kaart zit het Settopbox-pakket waar betrekkelijk weinig zenders op zitten. Door het HD-pakket bij dit Settop-box pakket te nemen, kun je ineens wel flink wat meer zenders bekijken. De registratiekosten zijn 9,95 Euro.
Oud 20-12-11, 22:42
JBnl JBnl is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 20-10-06
Standaard

Dit zou ik ook weleens willen weten van Webcare hoe het in elkaar zit.
Want zoals ik de HD en SD lijsten lees zou er gewoon op de 2e kaart waarbij het set top box pakket zit van 1,50 ook RTL8HD erbij moeten zitten, zo staat het namelijk in de lijst aangegeven en zo zou het ook moeten. En de rest zou dan SD moeten zijn.
Ik heb 2 HD ontvangers, maar op de 2e kaart van 1,50 zou volgens de zender lijst van c+ gewoon RTL8HD moeten zitten.
Als dit namelijk niet het geval is, is er misleiding en mag men zo opzeggen.
Oud 21-12-11, 09:01
Regelmatige deelnemer

Standaard

@JBnl,
Het zit gewoon heel onduidelijk in elkaar. Ik kan het gewoon niet anders noemen.
Je mag het ook misleidend noemen. Ik ben al heel lang klant van CD en vloog er dus ook in.Ik baal er best wel van. Zelfs winkeliers weten dit blijkbaar niet (zie reactie Fer). Je moet deze info halen uit hun zenderinfo, en daar staat dan in het engels notabene, (stb only). Waarom dit zo ongelukkig moet is mij ook een raadsel,het lijkt wel of CD wat te verbergen heeft.
Verder is het ook erg commercieel gedacht om rtl8hd wel in de stbhoofdkaart te stoppen. Daarmee willen ze klanten bewegen om een hdontvanger bij hun te kopen. In eerste instantie heeft de stbklant daar door dat hij meestal nog een sdontvanger heeft ook nog eens niets aan. Ik vindt het allemmaal maar heel zielig .Wat dat betreft heeft CD nog maar weinig geleerd van de klantontevredentheid die er al jaren bij hun is. Maar goed ze bekijken het maar, zo snel het kan ben ik bij hun weg.
Oud 21-12-11, 10:36
komtwelgoed's Avatar
Satellietforum toppertje

Standaard

Beste Grandpa

CanalDigitaal heeft laten we zeggen het laatste jaar hun site best wel verbeterd en iets duidelijker gemaakt maar het is nog steeds niet duidelijk genoeg met name betreft de HD-zenders en welke extra kosten er nu precies berekend worden.
Omdat ik al tientallen keren wegens dit forum de site van CanalDigitaal geraadpleegd heb, ben ik er nu redelijk in thuis maar telkens kom je nog zaken tegen waarvan je zegt, dit is voor tweeërlei uitleg vatbaar.
En er staan nog steeds fouten op hun site waar ik al wel op gewezen heb maar die er nog steeds in staan.

Ze zouden een tiental personen die nog nooit de site van CanalDigitaal gezien hebben eens wat zoekopdrachten moet laten maken. Ik denk dat ze zouden schrikken met hoeveel verschillende antwoorden die mensen op de proppen zouden komen, iets wat natuurlijk niet mag kunnen want er mag maar één antwoord uitkomen en geen 3 verschillende. Ook zul je zien dat bepaalde vragen heel veel tijd kosten om daar het antwoord op te vinden, daarom zo’n opdracht ook zonder gebruik te maken van Google want dat gaat vaak een stuk sneller.
Ik wil ze daar graag bij helpen om vragen aan te leveren.
Oud 21-12-11, 11:40
Regelmatige deelnemer

Standaard

Laten we het dan zo zeggen,ik vindt de antwoorden van webcare op dit topic ook niet erg verhelderend en dan druk ik me nog behoudend uit. Ik zou het eigenlijk anders (grover)willen formuleren. Een organisatie die toch al zo lang opereerd , daar verwacht je toch professionaliteid van. Ik heb al vaker in dit forum opgemerkt, als het moeilijk wordt reageerd webcare domweg niet meer. Het lijkt nu of ik me erg opwindt over deze kwestie, maar ervaringen uit het verleden en de vele uitingen van ongenoegen ook door anderen over de informatie aan de klant door CD op dit en andere fora geven mij het gevoel dat er nog steeds aanleiding is CD te wantrouwen.
Oud 21-12-11, 12:17
CanalDigitaal Satelliet's Avatar
CanalDigitaal Satelliet CanalDigitaal Satelliet is offline
CanalDigitaal

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

@grandpa, onze excuses mocht u onze berichten hierover onduidelijk vinden. In ons antwoord van 19-12 gaven we aan dat we eea zouden uitzoeken, ons verzoek staat nog open en reikt verder dan uw vraag alleen.

In ons antwoord van 20-12 geven we de situatie aan zoals deze is.

Uw kritiek als zouden we "het te moeilijk" vinden delen we niet. Integendeel zelfs.

Mocht u het te lang vinden duren, onze excuses.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal
Oud 21-12-11, 12:34
Regelmatige deelnemer

Standaard

@webcare,
Ok, ik had de indruk dat m,n vraag al was afgerond. De stelling "te moeilijk" neem ik dan ook terug. Ik wacht dan nog op uw definitieve antwoord.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 00:28.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine