Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > De Nieuwe Smartcard

Notices

Onderwerp is gesloten

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 30-03-11, 18:15
imarc imarc is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 30-03-11
Standaard Al 2 maanden geen NL zenders

Iemand een idee?

Zit ca. 2 maanden (plotseling) zonder Nederlandse zenders. Heeft het ongeveer 2 jaar lang zonder probleem gedaan.

Ontvanger is een Topfield TF5000PVR, gecertificeerd door Canaldigitaal!
Kaart: Oranje Mediaguard 3

Ben begonnen met her-activeren, wat soms lukte, maar steeds vaker en steeds langer zat ik zonder beeld.
Heb contact opgenomen met CD, en alle adviezen opgevolgd:
Software update, harde reset, schotel MOET goed staan! Ontvangst is bij 99%, BVN en andere FTA zenders krijg ik zonder probleem.
Tevens zenderlijst opnieuw ingeladen.
Nu zegt Canaldigitaal dat ik naar een dealer moet met mijn apparaat. Geen idee waarom, als alles het doet!
Heb er ook een andere kaart in zitten voor een buitenlandse zender die op Hotbird staat, doet het prima. En deed het ook altijd samen met de smartcard van CD de afgelopen jaren.

Volgens mij is de kaart niet goed?!

Heb ik al een paar keer aangegeven bij CD, maar daar krijg ik geen reactie op?!

Ik ben aan het vertwijfelen.....
Oud 30-03-11, 18:31
ni_hao ni_hao is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 12-02-09
Standaard

Een keer een bericht plaatsen is voldoende. Je hebt hier hetzelfde bericht geplaatst
Oud 30-03-11, 21:16
imarc imarc is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 30-03-11
Standaard

Sorry, foutje. Mijn eerste post hier. Geloof wel een waardevolle tip gekregen.
Oud 22-09-14, 16:20
O.O.Giliam O.O.Giliam is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 21-09-14
Standaard smartkaart omruilen.

Heb al een aantal jaren een smartkaart van Canal Digitaal voor een basis pakket.
Lees nu dat deze kaart moet worden omgeruild voor een nieuwe, weet echter niet hoe en wat er voor eventuele kosten hieraan zijn verbonden.
Zou het op prijs stellen als ik bij veranderingen, hierover voorlichting zou krijgen en niet dat er plotseling geen Nederlandse zenders meer zijn te ontvangen.
M.v.g. O.Giliam
Oud 22-09-14, 17:25
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Nu neem ik aan dat u in het buitenland woont dan kunt u toch zelf contact opnemen met CanalDigitaal;

Dutch:

Vanuit het buitenland kunt u via het volgende telefoonnummer contact opnemen met onze klantenservice: 00 31 35 - 64 66 884 (maaandag t/m zaterdag, van 09:00 tot 21:00 uur).

U betaalt hiervoor het tarief voor bellen naar Nederland. Let op: zorg ervoor dat nummerherkenning aan staat.

Vanuit Nederland belt u met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900 - 9323 (€ 1,- per gesprek plus uw gebruikelijke belkosten).

English:

Contact CanalDigitaal from abroad by calling 00 31 35 - 64 66 884 (Monday until Saturday, from 09:00 until 21:00 hrs.).

Please switch number recognition on your phone on before you call. You'll be charged with the regular fee for calling to the Netherlands.

Ja en u kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief dan krijgt u de info.
Oud 22-09-14, 23:02
komtwelgoed's Avatar
komtwelgoed komtwelgoed is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-02-11
Standaard

Leuk gezegd aart44 hulpploegen maar veel mensen die in het buitenland wonen hebben alleen maar een mobiel nummer en geen vaste telefoon. In Nederland zijn die er trouwens ook steeds meer. Dan moeten ze vanuit een telefooncel bellen en die heeft geen nummerherkenning.
Leg mij maar eens uit hoe je dan vanuit het buitenland CanalDigitaal moet bereiken.
Via e-mail wordt niet geaccepteerd.
Ja, ze hebben het mooi voor elkaar. Voor de meeste Nederlanders in het buitenland is CanalDigitaal niet breikbaar.
Oud 23-09-14, 07:47
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Tsja nu kunnen ze eindelijk bellen hebben ze geen telefoon meer.
Hier op het forum worden de mensen de laatste maanden ook niet meer geholpen.

Dus @komtwelgoed toppertje zeg maar hoe de klant dan moet handelen om contact te krijgen zonder dat ze bij CDS dingen moeten wijzigen.
Wel weet ik dat ze op klachtensites wel reageren.
Andere optie om het door familie of vrienden hier te laten regelen of een kennis zoeken met een vaste lijn in het land waar de klant woont.
Maar één ding is zeker als de klant niets doet komt het niet goed.
Oud 23-09-14, 09:18
IbizaDj IbizaDj is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 16-04-13
Standaard

Gewoon met je mobiel het 035 nummer bellen, nummer herkenning aan en geen probleem
Oud 23-09-14, 18:47
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Mits je mobiel geen Nederlands nummer heeft, want dan werkt het niet.
Oud 24-09-14, 14:00
KvR KvR is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 02-08-14
Standaard

@komtwelgoed
Dat CanalDigitaal voor de meeste Nederlanders in het buitenland niet bereikbaar zou zijn, klopt niet. Buiten Nederland kun je ze wereldwijd probleemloos bereiken via het nummer 00 31 35 64 66 884, met nummerherkenning aan. Lukt dat niet omdat je met een Nederlands GSM nummer belt, zou ik ter plaatse een goedkoop mobieltje met een prepaid kaartje kopen. Of ergens een vaste lijn opzoeken waar bellen niet al te duur is, bijv. op een camping.
Onderwerp is gesloten

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 00:32.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine