Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > De Nieuwe Smartcard

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 16-06-09, 14:36
Josov Josov is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 12-03-09
Angry Nieuwe smartcard, HD en Technisat HD S2

Vandaag heb ik na lang wachten eindelijk een nieuwe Mediaguard 3 smartcard ontvangen. Ik heb een relatief nieuwe HD ontvanger, de Technisat Digicorder HD S2 met software versie: 2.35.0.11. Het Mediaguard kaartje zit middels een Aston cript DVD-CI module in de ontvanger. Aston details: application version: 1.0300B, HW version: 1.0000, Cicas version: 1.0002, Boot version: 1.0300, CA version: Aston 2.0r1. Ik ontvang alle niet-HD kanalen perfect, alle FTA HD kanalen perfect maar van alle gecodeerde HD kanalen heb ik alleen maar geluid. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Oud 17-06-09, 08:49
frank2's Avatar
frank2 frank2 is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 24-05-08
Standaard

Ik heb dezelfde ontvanger en geen problemen en heb ook de seca 3 kaart.
Misschien een andere module gebruiken? Ik gebruik de aston met groene led. (aston dual 1.07 versie 2.18)
Het kan ook zijn dat je de sat beter moet uitrichten op astra 3.

In ieder geval met bovenstaande heeft tot nu toe niemand problemen ondervonden (zie sat4ll)

Laatst aangepast door frank2 : 17-06-09 om 08:52
Oud 20-06-09, 19:11
olie's Avatar
olie olie is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 03-12-06
Standaard

Sinds ik de nieuwe kaart heb van CD krijg ik op 23 graden geen HD zenders meer, de SD zenders op deze positie geven wel beeld.
Vreemd genoeg gaat MTV HD wel snel open op 19 graden. Mijn CI heeft de laatste software versie.
Ik heb wel de Duitse 5101 maar dat lijkt me niet een probleem, wie weet raad ? Ook de nieuwe TVV kaart geeft geen beeld en daar zit ook tijdelijk het hele
paket op. Beide in originele ci module
Oud 23-06-09, 17:23
frank2's Avatar
frank2 frank2 is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 24-05-08
Standaard

Ik krijg wel alle hd zenders op 23 gr. Geen probleem.
Oud 01-04-11, 20:38
rastAsia's Avatar
rastAsia rastAsia is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 31-03-11
Standaard Technisat HD S2 werkt nog met CD's HD programma?

Welke CI module gebruik je met de nieuwe CD's HD kanalen? We kunnen op dit moment geen Film1 en Sport1 HD ontvangen met ons abonnement. Kan je ons je SW en HW specificaties delen?

Ik gebruik nu Technisat HD S2 Hardware v28.0 met firmware 2.43.0.3, CI module van CanalDigitaal met Technisat's Multytenne Twin schotel.

Elke hulp is welkom.
Oud 02-04-11, 21:41
komtwelgoed's Avatar
komtwelgoed komtwelgoed is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-02-11
Standaard

Hallo

Je schrijft dat je juist een nieuwe oranje CanalDigitaal-kaart hebt gekregen. Het blijkt dat de nieuwe serie kaarten die CanalDigitaal aan de klanten verstuurt van slechte kwaliteit zijn. Nogal wat chips zijn te dun en maken daarom geen goed kontakt in de kaartlezer. Als dit probleem zich bij jou toevallig ook voor doet, is het gemakkelijk te verhelpen. Plak op de achterzijde van de kaart precies ter hoogte van de chip een stukje plakband. De chip maakt dan wel goed kontakt maar een fraaie oplossing is het natuurlijk niet.
Oud 07-04-11, 10:21
Wen-Sattie Wen-Sattie is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 04-09-09
Standaard

Denk dat het plakbank verhaal niet opgaat, aangezien hij MTV HD wel ontvang, anders had hij hier ook zwart beeld. En tevens ontvang hij WEL geluid, dat had hij anders ook niet gehad als de kaart niet (goed) contact maakt.
Oud 07-04-11, 11:40
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Citaat:
Denk dat het plakbank verhaal niet opgaat, aangezien hij MTV HD wel ontvang, anders had hij hier ook zwart beeld. En tevens ontvang hij WEL geluid, dat had hij anders ook niet gehad als de kaart niet (goed) contact maakt.
Op welk bericht over MTV HD reageer je nu op die oude berichten uit 2009??
Oud 07-04-11, 11:47
Sattje's Avatar
Sattje Sattje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-03-10
Standaard

Dat plakbank verhaal van 'komtwelgoed' gaat idd niet op. Klonk geloofwaardig, maar si door webcare in een ander draadje al officieel naar het rijk der fabelen verwezen.
Oud 08-04-11, 15:39
Littlesat's Avatar
Littlesat Littlesat is offline
Technicus Satellitus

Datum van registratie: 25-11-07
Standaard

Wie weet was dat van die plakband wel een verlate 1 april grap,

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 13:57.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine