Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Foruminformatie > Suggesties

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 15-05-18, 17:45
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Eens, maar de communicatie via social media gaat grotendeels via PM. Daar leert niemand wat van, zelfs de medewerkers van CD niet.

Zo inefficiënt mogelijk werken via social media houdt die CD medewerkers lekker aan het werk, op kosten van de klant. Dat drukt natuurlijk de winstgevendheid, dus er is geen geld voor uitbreiding van het aantal HD zenders en dus gaat de leegloop verder...

De enige communicatie die ik nu nog met CD heb is de feedback knop gebruiken van de nieuwsbrief en elke maand een NUL geven voor de dienstverlening.
Oud 15-05-18, 18:56
komtwelgoed's Avatar
komtwelgoed komtwelgoed is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-02-11
Standaard

Sociale media, daar wil ik absoluut niet op komen. Wat een gezwets.
Dit forum is prima geschikt om problemen op te lossen.
De indeling mag inderdaad wel beter. Als ik op de startpagina onderwerpen zie staan waar al meer dan een jaar niet op is gereageerd, soms zelfs onderwerpen waar al 5 jaar niet meer is gereageerd, dan mogen die zeker verdwijnen.
Oud 16-05-18, 08:45
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Bovendien heb je voor die asociale media een account nodig. Het kan toch niet zo zijn dat je voor communicatie met een bedrijf waarvan je klant bent gedwongen wordt asociale accounts te openen?
Oud 16-05-18, 08:50
Hsd Hsd is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-02-11
Standaard

Je kunt ook gewoon bellen toch?

En voor dit forum heb je ook een account aan moeten maken.
Oud 16-05-18, 12:18
Zuppelan Zuppelan is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 24-01-11
Standaard

Een account bij Gezichtenboek of Kwetter aanmaken heeft gevolgen. Een account bij een willekeurig forum aanmaken niet.
Oud 16-05-18, 18:30
komtwelgoed's Avatar
komtwelgoed komtwelgoed is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-02-11
Standaard

En als je een reactie op Totaal TV wilt geven, dan moet je inloggen met een social media account. Het moet niet gekker worden.
Bah.., wat een organisatie. Van mij zullen ze niets horen. Slaap lekker redacteur van Totaal tv.
Oud 16-05-18, 19:58
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Tja sommigen onder ons blijven achterlopen en gaan niet met de moderne tijd mee, bedrijven doen dat wel en hebben daardoor ineens veel meer direct kontakt met hun klanten die wel de sociale mediawereld bewandelen.

BTW Hyves is terug onder de naam hyven

Laatst aangepast door Penthe : 16-05-18 om 20:00
Oud 16-05-18, 21:27
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Dat heeft niks met achterblijven te maken iedere klant moet via en normale manier contact kunnen maken met een bedrijf. Als dat alleen via asociale media gaat haak ik gelijk af. Ik zie het al als ik contact wil met ING gaat dat gewoon per telefoon of email, en niet met die Zuckerberg mediabende.
Oud 16-05-18, 21:56
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Hier gaat de ING ook via het net hoor, er zit wel een kantoor maar dat is 40 kilometer verderop, zelfs het aanvragen van de ING account is online gegaan. Maar banken zitten standaard niet op Facebook ofzo, meerendeel aan andere bedrijfstakken wel. Dus worden er ook vaak prijzen weg gegeven door deze bedrijven. Ook kun je 2ehands bekijken en kopen, aanbiedingen zien bij bedrijven waar je interresse in hebt. Of zelfs de maandelijkse aanbiedingen zien uit de buurtsuper.

Een forum is supertraag kwa vraag en antwoord terwijl je op de media sites vrijwel direct antwoord krijgt op je vragen en ook niet in de wachtstand hoeft te staan met de telefoon. Meeste forums zijn daardoor allang uitgestorven en zijn er nog een paar over waarvan de meesten op leven na dood zijn net zoals dit forum.
Oud 18-05-18, 15:49
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Dat snap ik ook wel dat ING online gaat en het aanmelden ook, maar dan wel met een veilige verbinding, de communicatie waar we het hier over hebben gaat bij ING echt niet via het onveilige faceboek of ander gedrocht van Zuckerberg. Het spotje van de banken luid toch ook ''bel uw bank'', en niet login via de asociale media.

Laatst aangepast door Lampje : 18-05-18 om 15:52
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 20:16.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine