Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > High Definition > HDTV zenderaanbod

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 20-02-11, 11:40
Robbie Robbie is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 25-06-09
Standaard

Citaat:
Laten we idd maar positief blijven: Juist de afgelopen weken is er steeds meer te zien in echt HD. Eerst ging het langzaam vooruit, maar nu gaat het steeds sneller de goede kant op...
Wat een ommezwaai in een paar dagen zeg. Eerst was het een leugen, toen zwakte je het al af dat we gefopt werden en nu gaat het steeds sneller de goede kant op. En zijn we in Nederland zelfs het eerlijkst bij HD.

Maar eerst wel diverse forumbezoekers de hoek in trappen omdat ze een andere mening zijn toegedaan. In mijn ogen een meer realistischere mening dan die van uw persoontje.

Dat op de televisie meer HD te zien is dat is niet van de laatste weken. Dat is al maanden aan de gang. Waarschijnlijk kan u het verschil tussen HD en opgewaardeerd niet echt zien. En moet u via een link naar een andere forum (waarvoor dank want die kon ik nog niet) zien dat er meer in HD wordt uitgezonden.

Mijn vraag is nu. Bent u nu tevreden voor de €5 die u per maand voor HD dient te betalen. Of geeft u ze nog steeds liever aan andere zaken uit.

En ook een verzoek. Zou u soms iets respectvoller met forumgebruikers kunnen omgaan die iets meer kennis van zaken hebben? Het is helemaal niet erg als u zich nog in de stof moet verdiepen maar daarbij past dan zeker enige terughoudendheid.
Oud 20-02-11, 12:27
Sattje's Avatar
Sattje Sattje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-03-10
Standaard

Dat is het voordeel van discussiëren, Robbie. Zoiets is geen 'ommezwaai'. Dat heet je mening bijstellen... Vandaag precies 1 week geleden vond ik dat er nog te weinig in echt HD werd uitgezonden. Dat vind ik nog steeds. Meermaals in deze discussie werd mijn mening bevestigd, bijv door iemand die per zender wist te melden dat er slechts 1 of enkele programma's per dag worden uitgezonden. Ook de link naar chelloo bevestigt wat ik dacht: Het is (nog steeds) erg weinig!

Die conclusie staat als een huis.

Wel zie ik met eigen ogen dat het nu elke week iets beter wordt. Daarom wilde ik afsluiten met Het glas is halfvol (en dus niet half leeg). En dat heb ik zojuist gedaan.

Stuur me maar even een PB Mail Sattje PM ->k l i k<- om me te vertellen wie ik wanneer niet respectvol heb benaderd. Dan zal ik je aantonen dat ik altijd respect toon voor anderen...

Of open een nieuw onderwerp.
Oud 20-02-11, 12:47
Luctor et Emergo Luctor et Emergo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 01-02-11
Standaard

Off Topic

@Robbie

Sattje is nooit beledigend en iemand de hoek in trappen doet hij al helemaal niet.

Ik vind hem zéér positief over zijn ontvanger en zijn Multytenne (alleen is hij soms een beetje eigenwijs)

Als ik een satellietzaak zou hebben, nam ik Sattje meteen in dienst bij de verkoop-afdeling.

(Dan moet ik uiteraard alleen de Rebox verkopen)
Oud 20-02-11, 13:36
Robbie Robbie is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 25-06-09
Standaard

Ik denk dat de goede man dit geheel van 9 pagina's eens goed moet doorlezen. Mening bijstellen is goed. Maar dit gaat in een week toch wel van het ene uiterste naar het andere uiterste. In dit bericht heeft hij zeker andere mensen, met iets meer verstand van zaken, in minachting geprobeerd te brengen. En nee ik ga geen linkjes geven. Lezen is voldoende.

Kijk als je nog geen echt verstand van zaken heb dan hou je jezelf een beetje low profile. Ik schrijf dan wel niet zoveel maar lees heel regelmatig op dit forum. Satje heeft in het verleden wel meer van dit soort momenten op het forum gehad. Stellig iets beweren om later bij te stellen bedoel ik dan. Maar dan wel eerst in zijn pogingen om eigen beweringen te handhaven mensen met meer verstand van zaken proberen een lesje te leren. Kijk maar eens naar eerdere berichten over spookontvangsten van satellieten als Thor en Sirius met een op Astra1 uitgerichte Multitenne. En zo kan ik er nog wel een paar noemen.

Ik wil hier ook geen wel of niet discussie van maken. Ik vond het gewoon de tijd om mijn zegje te doen. Net als iedereen hier zijn zegje mag doen. Dat wil niet zeggen dat ik Satje zijn bijdragen niet op prijs stel. Alleen soms moet hij eens wat van mensen gaan aannemen die er toch echt meer verstand van hebben.

Dat is ook het laatste wat ik er over wil en ga zeggen. Dit forum is mij te waardevol om een berisping van de leiding op mijn hals te halen.
Oud 20-02-11, 13:40
Max Max is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 05-04-08
Standaard

De titel van de topic is verkeer `HDTV is een leugen'

De topic had moeten zijn, `er is te weinig HD bij cd' of zo iets.

Want HDtv is toch geen leugen.
Oud 20-02-11, 14:31
BOX BOX is offline
Moderator

Datum van registratie: 19-03-08
Standaard

Voor het weer uit de hand gaat lopen. Vanaf nu gaan we alleen op het onderwerp van deze discussie reageren. Kunnen we dat niet dan gaat er een slotje op en is de slotenmaker gerechtigd om een waarschuwing uit te delen.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 23:02.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine