Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > De Schotelbeurs > Te koop gevraagd

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 13-03-13, 22:18
ieskorp ieskorp is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 14-10-09
Standaard Gezocht Philips DSR 8121 mag defect zijn

Moet mijn decoder terugsturen naar cd maar heb die jaren geleden al weg gedaan ivm erbarmelijk presteren. Wie heeft er nog eentje op zolder staan? Mag defect zijn.
Oud 17-03-13, 00:32
grondstof grondstof is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 12-02-09
Standaard

Ze hoorden thuis in de kliko, daar zijn ze vermoedelijk alleen nog maar te vinden.
Oud 18-03-13, 19:56
sattaz's Avatar
sattaz sattaz is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 09-01-07
Standaard

@ieskorp,

Misschien is een advertentie plaatsen op Marktplaats een idee?

Met vriendelijke groeten

sattaz
Oud 21-03-13, 10:58
BOX BOX is offline
Moderator

Datum van registratie: 19-03-08
Standaard

@Grondstof

Een vrije mening mag zeker op dit forum gegeven worden. Maar als je niets inhoudelijks aan een discussie wil of kan toevoegen met een reactie, zou je deze dan voor de zuiverheid van de discussie achterwege kunnen laten?

Het is jouw goed recht om je niet vrolijk te voelen alles wat ook maar iets met CanalDigitaal te maken heeft. Ventileren mag je die mening op dit forum ook. Maar onderbouw dan wel even je eigen mening en komt niet met voor andere gebruikers niets zeggende one-liners.
Oud 21-03-13, 16:46
iRuud's Avatar
iRuud iRuud is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 13-09-09
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ieskorp
Moet mijn decoder terugsturen naar cd maar heb die jaren geleden al weg gedaan ivm erbarmelijk presteren. Wie heeft er nog eentje op zolder staan?
Hoelang is jaren geleden?
Ook CD mag er van uitgaan dat een oud apparaat na een paar jaar is afgeschreven. Is het ding 5 jaar oud dan mogen ze er niks meer voor in rekening brengen. Het is afgeschreven.. Kosten van opzenden zijn hoger dan de (rest) waarde het ding.
Oud 23-03-13, 13:45
Regelmatige deelnemer

Standaard

@Box
Het hoe en waarom van mijn meningen over ontvangers en CD heb ik in de loop der jaren voldoende onderbouwd, zeker juist in dit forum.
Dat mijn mening wel geventileerd mag worden maar niet gewaardeerd wordt door mensen die het niet met mij eens zijn in dit forum is mij bekend.
Met alleen mensen in een forum die het met elkaar eens zijn en alleen ja of nee zeggen op commando geeft het forum geen reden tot bestaan meer.
Dat de Pace/Philips in de kliko thuis hoort heb ik in een reactie eerder ook al vermeld en daarbij duidelijk aangegeven waarom dat de plek is volgens mij.
Ik verwijs in de discussie duidelijk behulpzaam naar de plek waar de meeste kans is nog een 8121 te scoren, kort en krachtiger kan dat niet.
Om lange verhalen te houden en dan toch op de zelfde plek uit te komen heeft weinig nut en schep alleen maar verwarring.
Hopelijk kunt u zich vinden in mijn reactie, het staat u vrij het niet met mij eens te zijn, daar wordt ik heet nog koud van namelijk.
Oud 27-03-13, 09:41
CanalDigitaal Satelliet's Avatar
CanalDigitaal Satelliet CanalDigitaal Satelliet is offline
CanalDigitaal

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

@ grondstof, Dit is de verkeerde plek om uw eigen mening te ventileren. Daarnaast vragen wij ons af wat de originele poster van het verzoek met uw opmerkingen kan. Waarschijnlijk helemaal niets, tenzij u hem kan helpen met zijn verzoek. Dan mag u in dit draadje reageren, voor uw overige bijdragen kunt u elders op dit forum terecht.
Neemt u contact op met CanalDigitaal Webcare via PM voor klantgerichte vragen over uw abonnement. Vragen over beleid, toekomstige ontwikkelingen worden niet beantwoord door CanalDigitaal WebCare of CanalDigitaal Satelliet. Het account CanalDigitaal Satelliet fungeert als moderator en kan berichten aanpassen en gebruikers corrigeren.

Laatst aangepast door CanalDigitaal Satelliet : 27-03-13 om 09:42
Oud 27-03-13, 13:06
Regelmatige deelnemer

Standaard

Ik kan moeilijk ergens anders reageren op iets wat BOX mij mededeelt want dan ziet hij dat niet lijkt mij.
Vandaar mijn laatste berichtje aan hem via hier, voor mij was het onderwerp reeds afgedaan verder.
Oud 27-03-13, 13:11
paullo paullo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Kan dit soort onzin eigenlijk niet per PM worden afgehandeld, dan wordt de gewone lezer er niet mee lastig gevallen en kan éénieder van jullie proberen het laatste woord te hebben, want daar blijkt het uiteindelijk toch op neer te komen.

Greets
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 17:47.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine