Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Medianieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 17-02-15, 21:58
Rickjr's Avatar
Rickjr Rickjr is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 27-01-11
Post Champions leaque volgend seizoen bij Veronica

De Champions League is volgens Voetbal International vanaf het volgende seizoen op het open net te zien bij SBS-zender Veronica.
Dat meldt het tijdschrift dinsdag. SBS laat weten dat VI met de berichtgeving voorbarig is.
Het is volgens het blad de bedoeling dat Jan Joost van Gangelen, die bij SBS6 de uitzendingen rondom het Nederlandse elftal verzorgt, het beoogde gezicht is. Ook is Van Gangelen presentator bij FOX Sports Eredivisie; FOX wil hem echter niet voor beide CL-speeldagen in de week afstaan.
Daarnaast is Ronald de Boer een van de gewenste analisten. Veronica is naar verluidt nog in verregaande onderhandelingen met De Boer en zou volgens VI ook met Ruud Gullit in gesprek zijn.
Moederbedrijf SBS is voor de komende drie seizoenen van de Champions League verzekerd van de televisie- en onlinerechten. NU.nl zal online de wedstrijdbeelden vertonen.

Tot middernacht

Volgens VI zal de eerste uitzending op dinsdagavond om 20.00 uur beginnen en rond middernacht eindigen. Er worden voorbeschouwingen, analyses, reportages, één livewedstrijd en daarna de samenvattingen van de overige wedstrijden uitgezonden.
Op de woensdag begint de zender volgens het bericht om 19.30 uur met de samenvattingen van de dinsdagwedstrijden. Ook deze uitzending duurt tot middernacht.

Bron NU.nl

Rickjr

Rebox 8220 HD / Rebox 2220 HD
Oud 18-05-18, 20:23
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Standaard

Ook de komende drie jaar blijft de Champions Laue te zien bij Veronica.

Bron : mediamagazine.nl

De UEFA Champions League is ook de komende drie jaar te zien bij televisiezender Veronica. Talpa Network heeft het contract met de UEFA voor drie jaar verlengd.

Eerste uitzendkeuze

Hierdoor zullen de onderlinge duels tussen de Europese topclubs – net als de afgelopen twee jaar – bij Veronica te zien zijn. De zender heeft hiermee in Nederland de eerste uitzendkeuze uit de verschillende wedstrijden. Naast Veronica zullen er ook wedstrijden te zien via betaalzender Ziggo Sport Totaal en Ziggo Sport 14.

“Versterkt profiel”

De UEFA Champions League versterkt het profiel van Veronica, dat het sport gerelateerde aanbod na de zomer uitbreidt met de voetbaltalkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. Op de UEFA Champions League-avonden is Veronica al de op een na grootste zender van Nederland (doelgroep 25 – 54 jaar), aldus Talpa Network in een persbericht.
Oud 19-05-18, 00:30
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Tja ik kijk het al jaren niet meer winnaar is vrijwel al bekend als het tournooi begint, ik gaat daar mijn tijd echt niet meer aan verspillen.

Ik kijk liever bij de lokale amateur club waar voetbal nog echt een sport is en niet om geld draait.
Oud 19-05-18, 12:03
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

@Penthe, wat interesseert het ons nu dat jij hier niet van houd en liever naar dat lokale Spaanse geknoei kijkt.

Laatst aangepast door Lampje : 19-05-18 om 12:04
Oud 19-05-18, 13:43
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Jij laat ook iedereen weten wat je niet interesseert, dus houd je waffel

En dat Spaanse gratis geknoei zend wel vrijwel het zelfde aan series uit als de Nederlandse betaal commercielen en dat nog eerder ook. En dan druk ik even op de afstand bediening en heb ik het keurig in het Engels.
Oud 19-05-18, 14:33
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Geweldig voor je.
Oud 19-05-18, 17:00
hans2's Avatar
hans2 hans2 is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-03-08
Standaard

champions league moest het europees voetbal aantrekkelijker maken.
jammer genoeg is het tegendeel er mee bereikt. het gaat telkens om dezelfde 6 clubs.
tel daar bij op dat de voorwaarden voor de clubs om te mogen bestaan per land verschillen (de 1 mag 500miljoen schuld hebben en de ander nog niet een dubbeltje), maar ze moeten wel onder dezelfde voorwaarden aan hetzelfde toernooi mee doen. klopt van geen kant.
als liefhebber hoop ik dat liverpool volgende week wint.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 08:34.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine