Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Canal Digitaal > Gebruikerservaring Fastscan zenderlijst CanalDigitaal

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 20-04-10, 23:16
Admin Admin is offline
Moderator

Datum van registratie: 17-03-08
Standaard Geef uw mening over de HD fastscanlijst van CanalDigitaal

CanalDigitaal eigenaar M7 wil graag van u als CanalDigitaal abonnee weten wat u van de onlangs ingevoerde HD fastscanlijst vindt.

Welke zenders wilt u nog toegevoegd zien? Wat vindt u van de zendervolgorde in de HD fastscanlijst? Wat zijn uw suggesties om de HD fastscanlijst nog verder te verbeteren?

Kortom laat uw mening horen, M7 luistert graag naar uw mening om de HD fastscanlijst nog verder te verbeteren.

Het verzoek aan iedereen om hier alleen onderbouwde suggesties te plaatsen. En voor de overzichtelijkheid geen discussies over geplaatste suggesties te starten. Op deze manier houdt u het duidelijk en is er de meeste kans dat M7 daadwerkelijk één van uw suggesties verwerkt in toekomstige versies van deze zenderlijst.
Oud 21-04-10, 00:18
Stephen Stephen is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 21-08-09
Stuur een bericht via MSN naar Stephen
Standaard

De manier zoals de huidige fastscanlijst is, vind ik zeer goed.
Zoals de HD-zenders vanaf positie 101 en de SD-zenders vanaf positie 1.
En bijv. nummer 15 is Eén en nummer 115 is Eén HD en dat is goed.

Ze mogen van mij alleen wel haast maken met het toevoegen van ondersteuning van de hd-simulcast descriptor op de Philips HD-ontvangers zodat deze ook de HD-fastscanlijst kunnen gebruiken.

En Animal Planet HD, Penthouse HD (= Nederlandse primeur, erotiek in HD, alleen bij CanalDigitaal, kan worden meegelift van Canal+ France) en NGC Wild HD zouden ook wel welkom zijn. Maar het gaat er vooral om dat mensen gemak hebben van de fastscanlijst en dat zit nu wel goed denk ik.
Oud 21-04-10, 10:04
Sattje's Avatar
Sattje Sattje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-03-10
Standaard

Is dit een strikvraag? De nieuwe fastscan geeft 408 ipv 410 TV zenders, maar ik zou niet weten welke 2 er 'missen' . . .
Indeling en volgorde is prima, maar dat was al zo.
Tot mijn verbazing is 'langzaam zoeken' nog wel mogelijk, met na 10 minuten de interessante vraag welke van de 0 zenders ik wil bewaren? Is dat de bedoeling? Geen FTA zenders meer? Waarom?
Oud 21-04-10, 10:23
sjonnie123 sjonnie123 is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 09-07-09
Standaard

Wat is er nieuw dan?, Bij mij staat Ned 1 HD enz. nog steeds op 101 t/m 110. Hoe krijg ik de HD zenders op 1 t/m 10?

Ik dacht dat dit mogelijk was. Hoe krijg ik dit voor elkaar op de 8121?
Oud 21-04-10, 11:17
CanalDigitaal's Avatar
CanalDigitaal CanalDigitaal is offline
Klantenservice Canal Digitaal

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Voor de goede orde, het betreft hier de indeling van de HD zenderlijst zoals deze ingelezen kan worden op bijv. Rebox en HomeCast.

De meningen over deze zenderlijst zijn belangrijk, omdat de HD zenderlijst ook toegepast gaat worden op de Philips DSR-7121/7141/8121 HD ontvangers. Nu zitten de HD zenders nog boven de 100 bij deze ontvangers. In de HD zenderlijst zijn de normale SD zenders vervangen op die positie door de HD variant, bv, 1 = Ned1HD 4 = RTL4HD maar zitten de overigen op de opvolgende plaatsen zoals ; 11 = Sport1HD.

Met vriendelijke groet,

Henk,

WebCare CanalDigitaal
Oud 21-04-10, 11:31
Fer Fer is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-06-09
Standaard

Naar mijn mening is de HD fastscan nog te rommelig..
een x aantal HD zenders zoals BBC HD (28E,hebben we hier niks aan), RAI (13E ook weinig mensen) zijn naarvorige getrokken en een aantal (duits) zijn wel bij 100 ergens blijven hangen.. Beetje onduidelijk..

Ook was ik de gewone discovery compleet kwijt! Discovery HD is geen Discovery SD! Andere programmering.
Dan ook de Discovery S en T&L staan dan weer ergens anders, waarom niet gewoon naast elkaar?

Heb je trouwens nergens een lijstje online staan henk?
Blijf heen en weer huppelen tussen de TV en de PC zo :P
Oud 21-04-10, 11:48
Satlovers Satlovers is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 04-03-09
Standaard

De lijst vindt ik ook heel aardig, wel jammer iderdaad dat de Duitse HD zenders zover weg zitten.

Daarnaast zie ik nog DSF staan die toch echt al 2 lijsten geleden Sport 1 is gaan heten.
Ik snap de verwaring misschien Sport 1.de noemen zo heb ik hem al vaker gezien op diversen lijsten.
Oud 21-04-10, 11:54
CanalDigitaal's Avatar
CanalDigitaal CanalDigitaal is offline
Klantenservice Canal Digitaal

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Fer Bekijk Post
Heb je trouwens nergens een lijstje online staan henk?
Blijf heen en weer huppelen tussen de TV en de PC zo :P
Zodra ik die heb zal ik hem hier plaatsen, het document dat ik nu heb is daar niet voor geschikt helaas.

Met vriendelijke groet,

Henk,

WebCare CanalDigitaal
Oud 21-04-10, 11:59
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

Hd fastscan is een goed idee. als het zich beperkte tot de cds kanalen.En de sd die niet in hd zijn op de goede plaats en beter gegroepeerd thematische volgorde, En aangezien cds die volgorde vast wil , zou de rest gewoon met een scan naar keuze moeten, en bewerkbaar.
Oud 21-04-10, 12:01
Fer Fer is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-06-09
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door CanalDigitaal Bekijk Post
Zodra ik die heb zal ik hem hier plaatsen, het document dat ik nu heb is daar niet voor geschikt helaas.

Met vriendelijke groet,

Henk,

WebCare CanalDigitaal
Dus vandaag niet waarschijnlijk?
Dan zet ik hier zo naast me wel even een hd ontvanger neer, om de lijst eens goed te bekijken..

Citaat:
Origineel gepost door Satlovers Bekijk Post
De lijst vindt ik ook heel aardig, wel jammer iderdaad dat de Duitse HD zenders zover weg zitten.

Daarnaast zie ik nog DSF staan die toch echt al 2 lijsten geleden Sport 1 is gaan heten.
Ik snap de verwaring misschien Sport 1.de noemen zo heb ik hem al vaker gezien op diversen lijsten.
Misschien iets als Sport EINS ofzo?

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 07:21.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine