Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Canal Digitaal > Gebruikerservaring Philips DSR 7121/DSR 7141 HD

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 25-10-13, 19:03
betta's Avatar
betta betta is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 10-02-09
Standaard Dsr 7141

Hallo, ik weet niet of ik onder het juiste forum mijn vraag stel maar ik heb een probleem vandaag heb ik een duo lnb knop op de schotel gezet, de schotel is rond de 65 cm en ik wil graag omroep Gelderland en zo ontvangen. Ik heb alles nog in SD en heb wel ontvangst die ik eerder had met de knop die er eerst op zat zoals ned 1 en de rest, die heb ik nu ook en als ik de decoder aanzet om op astra 23 de rest erbij te krijgen lukt dit niet. Dus hoe moet ik dit doen? Ik dacht dat ik de schotel op A met de Astra moet zetten 23 en dan zenders zoeken maar het gaat niet. Hij gaat alleen zoeken op wat ik al heb.
Het zal toch niet zo zijn dat ik b.v. de schotel op B 23 moet zetten? De Astra met duoknop zit toch samen op A? Graag een tip van iemand.
Oud 25-10-13, 19:18
Hsd Hsd is nu online
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-02-11
Standaard

Je moet schotel A op 19.2 zetten en schotel B op 23.5. de DUO LNB wordt door de software in je ontvanger "gezien" als twee aparte schotels.
Als je dan de fastscanlijst ingelezen hebt en geen beeld op de 23.5 zenders dan staat de schotel waarschijnlijk nog niet goed uitgericht.

Laatst aangepast door Hsd : 25-10-13 om 19:20
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 21:49.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine