Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > De Nieuwe Smartcard

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 16-11-11, 10:28
Grandpa Grandpa is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 18-05-10
Standaard Kan 2e smartcard niet registreren

Gisteren per koerier een tweede smartcard (grijze) ontvangen tezamen met een ci module. Kan alleen de card niet registeren op de site van CD bij mijn canal digitaal. Telkens komt na invoer van het nummer van de card de medeling "kaart niet bekend bel 0900 nummer". Nu wil ik best bellen maar worden de registratiekosten dan ook verhoogd naar €29,50?
Oud 16-11-11, 12:30
Regelmatige deelnemer

Standaard

Toch maar even het 0900 nummer gebeld.De medewerker nam mijn gegevens op en moest me met een andere afdeling doorverbinden om de card naar wat ik er van begreep te unlocken (??). Ok, na lang wachten lukte het toch niet de afdeling te bereiken, en vroeg de medewerker dan maar weer eens op een ander tijdstip terug te bellen. Dus nog niks opgeschoten. Ik vraag me dan toch wel even af of het registreren van een tweede grijze smartcard altijd zo moeilijk moet gaan, en waaropm dit niet gewoon op de internetsite bij mijn canal digitaal kan.
Oud 16-11-11, 15:58
theoverm theoverm is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 12-09-09
Standaard

Grandpa;
Onder voorbehoud het volgende:
Je kunt de tweede kaart ook registreren via " mijn canaldigitaal"
Dus eerst inloggen en dan verder gaan.
De kosten van registreren zijn volgens mij nu 9,95 euro
Het activeren kost nog eens 3,95.
Ook moet, volgens mij, de kaart het gedurende 3 weken werken ook zonder registratie.
Oud 16-11-11, 16:30
Regelmatige deelnemer

Standaard kan tweede smartcard niet registeren

@Theo,
Dat had ik dus al gedaan,via mijn canal digitaal zoals je beschreef.
Er zit inderdaad een z.g. proefperiode op, dus alles is nog vrijgeschakeld.
Ja, leuk zolang het duurd. De kaart incl. cimodule wordt geseald gestuurd met een verpakking waar op de binnenkant in een paars veld staat beschreven hoe je de kaart kunt registreren. Dus ook via mijn canal digitaal.
Dit werkt dus niet. Ik kan overigens wel alle gegevens inzien vam m,n andere oranje hoofdkaart, dus de site werkt wel ook met de inlog.
Het gekke in overtreffende trap is nu dat de kaart nu zelfs niet door een medewerker van CD kan worden geregistreerd.
Oftewel hoe simpel (moeilijk dus) kunne we het voor u maken, om nog maar weer eens een slogan te gebruiken.
Oud 16-11-11, 18:44
flyingdutch flyingdutch is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 12-05-09
Standaard

korting 2 e kaart downloaden via mijn canaldigitaal, invullen en opsturen.
Na 2-3 weken staat hij bij jou hoofd kaart erbij.
Twee kaart is bedoelt om gekoppeld te worden aan een hoofdkaart tegen een gereduceerd tarief.
1,50 bij basis(hd)
2,50 bij de andere pakketten.

Je krijgt bij 1,50 het settop box pakket op je tweede kaart.
Bij de 2,50 het zelfde als op de hoofd kaart maar geen HD(bij toppakket op Hoofdkaart heb je op de tweede het entertainment pakket)
Wil je HD erbij hebben, dan komt er 5,- bij per maand

Preview periode is bedoelt voor twee zaken.
1 om je lekker te maken voor de kanalen van canal digitaal, dus dat je toch meer wilt afnemen dan je eigenlijk wilde.
2 om canal digitaal de tijd te geven om de gegevens te verwerken in het systeem.

Laatst aangepast door flyingdutch : 16-11-11 om 18:46
Oud 16-11-11, 19:02
Regelmatige deelnemer

Standaard

@flyingdutch,
Begrijp ik het nu goed dat CD 2 tot 3 weken nodig heeft om de kaart zelf in hun administratie op te nemen? Dus dan staat automatisch in "mijn canal digitaal" de grijze kaart aangegeven naast m,n hoofdkaart? Dan begrijp ik niet waarom gevraagd wordt om zelf te registreren.Alle gegevens hebben ze al. En om een pakket aan te geven lijkt me ook simpel. Ik heb basispakket, dus wordt de grijze kaart dan settoppakket, meer mogelijkheden heb ik toch niet.
Dat hoef ik dan toch ook niet meer aan te geven.
Oud 16-11-11, 19:12
theoverm theoverm is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 12-09-09
Standaard

De verkoper zal moeten doorgeven dat de kaart verkocht is.
De meeste verkopers doen dan tevens de kaart aanmelden bij CD.
Als dat bij jouw niet is gebeurd (de verkoper heeft niet het kaartnummer gevraagd van de hoofdkaart) zul je het zelf moeten doen.
Oud 16-11-11, 19:13
CanalDigitaal WebCare's Avatar
CanalDigitaal WebCare CanalDigitaal WebCare is offline
CanalDigitaal Klantenservice

Datum van registratie: 08-10-09
Standaard

@Grandpa, Bij registratie via MijnCanalDigitaal staat uw kaart direct in onze systemen. Dit geldt ook voor (hoofd-) kaarten die via de website geregistreerd worden. U heeft daar volledig gelijk in.

Vervelend dat de afdeling die uw kaart geschikt kan maken voor tweede smartcard registratie niet beschikbaar was. U kunt eventueel per PM het kaartnummer aan ons doorgeven.

Na registratie van de smartcard is het belangrijk om het contract direct naar ons op te sturen. U voorkomt hiermee dat de kaart na verloop van tijd alleen nog maar Nederland 1, 2 en 3 vrij geeft.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal
Oud 17-11-11, 12:51
Regelmatige deelnemer

Standaard

Probleem is opgelost door bemiddeling van webcareteam waarvoor dank.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 13:51.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine