|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Zo gaat het misschien wel snel, maar je lost er niets mee op. Gisteren had ik dan eindelijk tijd om echt een schone installatie uit te voeren. Kost wat meer tijd, maar dan heb je ook wat: ET 9(x)00 werkt weer goed en draait hier als een zonnetje. ![]() Het enige dat ik nu mis, zijn de streams. Edit: Ik vraag me zelfs af of die streams niet de oorzaak van het probleem waren.
|
||||
|
||||
![]()
Maak nu eerst een backup image met de tool van Pedro_Newbie.
Zet daarna de streams weer terug en alles wat je nog meer wil prutsen. Zodra je weer problemen krijgt flash je die backup terug vanaf je harddisk of usb stick en je bent binnen enkele minuten weer 'probleemloos'.
|
||||
|
||||
![]()
Die tip van Pedro_Newbie kreg ik jaren geleden al van jou @WallStreet!
Nogmaals dank: werkt prima. Toevallig heb ik net gisteren weer een backup gemaakt. PS: Is het je niet opgevallen dat ik ditmaal 'op eigen kracht' het zaakje weer installeerde?
|
||||
|
||||
![]()
Als je de tip had opgevolgd, dan was een schone herinstallatie niet nodig geweest.
![]() Ik heb nog nooit een herinstallatie hoeven doen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Met de backup van Pedro_Newbie was je allang klaar geweest. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Graag beter lezen @Lampje. In #21 schrijf ik
Citaat:
|
||||
|
||||
![]()
Iemand heeft een nieuwe leesbril nodig.
Autobackup is niet hetzelfde als de backup van Pedro_newbie. Autobackup zet de laatste situatie terug, dus vaak inclusief de problemen. Een image terugzetten van een werkende situatie hersteld die werkende situatie in luttele minuten. Uiteraard zonder de problemen.
ET10K powered by OpenPli Laatst aangepast door WallStreet : 21-06-17 om 10:09 |
|
||||
|
||||
![]()
Die bril heb ik al gekocht
![]() Ik zal dan maar wat vaker de backup van Pedro_newbie gaan doen.
|
||||
|
||||
![]()
Zie je het nu, het loont gewoon niet de moeite jouw te helpen omdat je niet leest luistert of niet doet wat er gezegd wordt.
![]() |
![]() |
Onderwerp Opties | |
Weergave Modus | |
|
|