Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Canal Digitaal > Algemeen

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 15-09-18, 21:28
komtwelgoed's Avatar
komtwelgoed komtwelgoed is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-02-11
Standaard

Dom dat ze dat niet doen.
Oud 16-09-18, 21:02
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Standaard

Citaat Lampje:

Dan ben je gauw uitgekeken met maar net 3 grote wedstrijden per jaar, rondjes om de kerk dat boeit mij niet zo. En als Eurosport het uitzend krijg je dom commentaar van een Amsterdams blondje, allemachtig wat kan dat mens dom ***len. Op NPO is het commentaar al niet veel beter, geef mij de Belgen maar die zijn tenminste onderhoudend en leuk.

Einde citaat Lampje

Zo, De Giro is net (vanavond) afgelopen en het was drie weken lang genieten, van de eerste etappe tot de laatste. Want even voor de duidelijkheid @Lampje: Deze wedstrijden duren ruim drie weken en dat zijn voor mij absolute hoogtepunten in het sportjaar.

Waarschijnlijk doel jij op de presentatrice José Been. Zij komt echt niet uit Amsterdam, maar ze woont in Drenthe. Dit jaar deed ze de presentatie samen met Karsten Kroon en die twee hebben beiden een uitstekende wielerkennis. Mijn persoonlijke mening is dat ze een fijn presentatieduo vormen. Ik vind ze duidelijk beter dan het duo van de NOS. Los daarvan zond de NOS ook dit jaar alleen in de weekenden uit en niet doordeweeks. Ik heb ook nog wat meegekregen van de VRT, want die zonden soms al uit voordat Eurosport begon. De VRT heeft jouw voorkeur, maar niet de mijne. Is dus erg persoonlijk blijkt maar weer.

Zover mijn werk het toelaat mis ik geen minuut van dit soort wielerwedstrijden. Atletiek en schaatsen vind ik ook leuk om te volgen. Voetbal interesseert mij steeds minder. Hoewel de Champions Leaque wedstrijden van mijn favoriete club ook best leuk zijn om naar te kijken.
Oud 16-09-18, 22:30
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Die bedoel ik idd https://nl-nl.facebook.com/nomoreJoseBeen/ die snapt er echt niets van.
Maar dat terzijde we gaan maar weer on topic, ik heb weer genoten van Ziggo F1, er was op een ander forum iemand die schreef dat de hd kwaliteit van Ziggo bij CDS slecht was hij keek ook naar de UHD versie. Tja bij CDS zenden ze uit in krap 8mbps, in tegenstelling tot Ziggo via de kabel die zenden uit in 12mbps!!!!! dan zie je echt amper het verschil met UHD.

Laatst aangepast door Lampje : 16-09-18 om 22:38
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 11:15.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine