|
||||
|
||||
![]()
Ik ben een beginneling op sat gebied.
Gericht naar de astra 19 en 23 gaat alles ok met de kanalen. Aansluiting TV Vlaanderen. Vraag Naar de toekomst toe zou ik ook willen internetten via de sat. Wat bevelen jullie ervaringen mij aan betreffende hard -en software, receiver, schotel, abonnement? Ik wens no limit down and upload. Zou ook willen alles met een "dreambox?" doen kan dit? Kanalen ontvangen, internetten, .. Ik zit momenteel op een mobistar livebox aan 25 euro per maand all-in voor 35 GB nog voor een goede 1.5 jaar vast dus heb ik nog tijd om ook de evolutie te laten passeren. Ik wens dus via de sat no limit internet voor weinig geld en een goede down and up stream en wens dit te combineren op 1 ontvanger/recorder en zou ook nog die astra 28 en horbird willen ontvangen. Kan dit allemaal en wat heb ik allemaal nodig? Dank voor antwoord.
gemiddeld 80% signaalkwaliteit en 100% beeldkwaliteit Laatst aangepast door mijngebouw : 14-02-10 om 21:16 |
|
||||
|
||||
![]()
Vond wat voor je : http://www.elbenk.nl/
|
|
|||
|
|||
![]()
Dit ben ik nog niet tegengekomen. Hoogste limiet is dacht ik 1 GB en bovendien wordt het beschikbare zendvermogen verdeeld over het aantal gebruikers dus de snelheid (max 1MB) kan behoorlijk variëren.
|
|
|||
|
|||
![]()
Als het slecht weer is dan valt internet via de schotel toch uit?Geen goed idee,toch?
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
dat van die astra 28 en horbird zou ik ook wel willen weten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Binnenkort worden de snelheiden en paketten aangepast |
|
|||
|
|||
![]()
is al gebeurd/bekend
1e bericht: Code:
Tot nu toe verkochten we het systeem van Astra2connect wat via Astra 3 werkt. Aangezien we echter al een tijdlang niet tevreden zijn over de snelheden die men biedt gaan we van start met het verkopen van Tooway wat veel hogere snelheden en een betere dekking in Europa biedt als Astra2connect. Telefoneren is daarbij ook mogelijk. Met vriendelijke groet, Leendert Bentschap Knook ELBENK COM Code:
TooWay Sets zijn vanaf volgende week leverbaar en hebben ook bereik waar u woont. Aanschafprijs schotelset 420 Euro’s. ABO Download PRIJS HUUR P/M P/M P/M (min 18 mnd) BASIC 2,4 Gb € 21,95 € 50,00 BRONZE 4 Gb € 39,00 € 67,00 SILVER 6 Gb € 62,00 € 90,00 GOLD 12 Gb € 100,-- € 128,00 Bij overschrijden van de download limiet binnen één maand kan voor 20 Euro’s per 1 Gb bijgekocht worden Snelheden tot 3.6/385. Voor de veel snellere variant (10Mb/1Mb) die over een jaar beschikbaar komt is wel gedeeltelijk andere apparatuur noodzakelijk. Over eventuele inruil van huidige apparatuur is nog niets bekend. Wel bestaat de optie om te huren en dan worden de prijzen zoals hierboven onder huur vermeld. Communicatie vind plaats via 33 graden Oost. Aanbevolen wordt de installatie door een gecertificeerd bedrijf te laten uitvoeren. Alle prijzen zijn ex. btw tenzij anders vermeld. Met vriendelijke groet, Leendert Bentschap Knook ELBENK COM Laatst aangepast door ni_hao : 09-03-10 om 07:01 |
![]() |
Onderwerp Opties | |
Weergave Modus | |
|
|