Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 02-10-18, 16:35
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door kwg
Eigenlijk wel dom van CanalDigitaal dat ze BVN van de Astra 19,2 uit de zenderlijst hebben gehaald. Nu zullen er maar heel weinig mensen zijn die deze reclame nog zien.
De reklame is ook niet bedoelt voor klanten van CanalDigitaal, die hebben al een abonnement. De reklame is bedoelt voor Nederlanders zonder abonnement die naar BVN keken. Ik denk dat het ze 'een habbekrats' kost, de transponderruimte wacht vermoedelijk op een nieuwe klant, tot die tijd is elke cent meegenomen voor SES en draait er reklame voor CanalDigitaal.

De meerwaarde van Astra boven Horbird is maar tijdelijk en niet relevant. (Bijna-) iedereen kan BVN via internet kijken. Het is gewoon even wennen aan het nieuwe medium. Geen idee wanneer het contract op Hotbird verloopt, maar vermoedelijk verlengen ze dat contract ook niet.
Oud 02-10-18, 16:46
pippen's Avatar
pippen pippen is offline
Moderator

Datum van registratie: 20-03-08
Standaard

Citaat:
De reklame is ook niet bedoelt voor klanten van CanalDigitaal, die hebben al een abonnement. De reklame is bedoelt voor Nederlanders zonder abonnement die naar BVN keken. Ik denk dat het ze 'een habbekrats' kost, de transponderruimte wacht vermoedelijk op een nieuwe klant, tot die tijd is elke cent meegenomen voor SES en draait er reklame voor CanalDigitaal.

De meerwaarde van Astra boven Horbird is maar tijdelijk en niet relevant. (Bijna-) iedereen kan BVN via internet kijken. Het is gewoon even wennen aan het nieuwe medium. Geen idee wanneer het contract op Hotbird verloopt, maar vermoedelijk verlengen ze dat contract ook niet.
BVN richt zich o.a. op de vakantieganger. In Nederland kunnen we heel goed via internet kijken, maar in de meeste andere landen valt dat nog behoorlijk tegen. Afgelopen zomer kwam ik er weer eens achter dat 4G in Frankrijk maar mondjes maat snel genoeg is om ongestuurd naar video te kunnen kijken... Dus BVN mag nog wel een lange tijd via de schotel beschikbaar blijven. Maar ik ben het er mee eens: over een langere tijd kijken we allemaal tv via internet.
Oud 03-10-18, 10:02
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Citaat:
Afgelopen zomer kwam ik er weer eens achter dat 4G in Frankrijk maar mondjes maat snel genoeg is om ongestuurd naar video te kunnen kijken..
Precies wat ik al zo vaak heb aangehaald: (goed) internet is (wereldwijd gezien) nog steeds voor weinigen weggelegd.

Zie o.a. https://www.euronews.com/2018/06/05/...band-coverage- voor de nabije landen.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 10:48.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine