Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Foruminformatie > Suggesties

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 18-05-18, 23:19
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Jij hebt helemaal geen veilige verbinding die heeft niemand namelijk, maar door de vingers op de sociale media te richten houden ze jou van die gedachten af. Verdeel en heers! Alles over jou en wat je doet is allang bekend en dat al jaren geleden en wordt heerlijk doorverkocht iedere keer. En dan heb ik het niet eens over internet. Waarom wordt je ineens gebeld, dat is omdat je tel nummer doorverkocht wordt, waarom persoonlijke reclame dit omdat je adres gewoon wordt doorverkocht. Sommige dingen gebeuren nog en sommigen niet meer maar ze blijven gewoon dingen verzinnen om jou gegevens door te verkopen of je nu op het net zit of niet. Zelfs als je aan een loterij meedoet waarvoor jij betaald worden je gegevens nog door verkocht. Enige wat je kunt doen om hieraan te ontsnappen is een hut ergens in de bergen ver van de bewoonde wereld betrekken zonder water, gas, licht uiteraard want anders worden je adres en gegevens weer bekend bij derden.

Laatst aangepast door Penthe : 18-05-18 om 23:21
Oud 19-05-18, 13:39
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Ik heb wel degelijk een veilige verbinding met ING als ik mijn bankzaken doe, kijk maar naar het slotje onderaan je browser.
En hou toch eens op met je gezever over privacy en wat ze over me weten, dat weet ik ook wel dat hoeft Penthe mij echt niet te vertellen vanuit Spanje.
Het gaat mij erom dat je als fatsoenlijk bedrijf niet communiceert via asociale media, maar per telefoon of email.

Laatst aangepast door Lampje : 19-05-18 om 13:43
Oud 19-05-18, 23:06
Jarco Kriek Jarco Kriek is offline
Redacteur Satellite Magazine

Datum van registratie: 14-02-06
Standaard

Komtwelgoed,

Als jij problemen methet reactiebeleid van Totaal TV hebt dan moet je hierover bij Totaal TV klagen. Ik noch Jan Hein zijn leidinggevende bij Totaal TV. Als dat namelijk het geval was dan had jij namelijk een forum op mogelijk veel kosten gejaagd door op een onrechtmatige manier artikelen en zonder toestemming herpubliceren van volledige artikelen op dat forum. Dus je kan hier wel op een denigrerende toon een sneer geven. Je bent wel op het verkeerde adres.

Wat betreft dit forum en eventuele aanpassingen. En daar kan ik dan wel wat over zeggen. We gaan de boel binnenkort eens opfrissen.

Het laatste satellietnieuws vindt u op:
Satellite Magazine
Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV
Oud 23-05-18, 04:52
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Citaat:
Je kunt ook gewoon bellen toch?
Bellen is absoluut geen alternatief voor e-mail.
Met bellen moet je ad-rem zijn, meteen een antwoord (als dat al komt....) beoordelen en op reageren.
Over een mail kan je rustig nadenken, over het antwoord ook, op het moment dat het je uit komt. Bovendien kan je een mail bewaren voor latere referentie; de inhoud van een telefoontje is makkelijk vergeten en moeilijk later op terug te komen.
Oud 03-06-18, 21:45
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Standaard

Het lijkt erop dat de opfrissing gebeurt is. Zijn jullie klaar met de veranderingen, of gaat er nog meer veranderen?
Oud 03-06-18, 22:12
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Standaard

Jarco, als hij (KWG)aan bronvermelding doet mag hij toch gewoon publiceren en jaagt hij het forum toch niet op kosten?
Zo zag ik dat mijn artikel over Ziggo elders ook ingekort had, dat mag natuurlijk maar ook ik gaf een bronvermelding.

Dit las ik op Ius mentes over:
Overnemen van nieuwsberichten: de persexceptie in het auteursrecht.

Ook nieuwsberichten zijn auteursrechtelijk beschermd. De pers mag echter nieuwsberichten, gemengde berichten en artikelen over actuele onderwerpen van elkaar overnemen. Bronvermelding is daarbij wel verplicht. Echter, hoewel iedereen zich journalist mag noemen, betekent dat nog niet dat iedereen dus nieuws mag overnemen zonder toestemming.

Wie een dag-, nieuws- of weekblad of "vergelijkbaar medium" is (waar een website onder kŕn vallen), mag actueel nieuws van andere media overnemen, tenzij het auteursrecht is voorbehouden. Knipselkranten maken mag ook, maar alleen op papier: elektronische knipselkranten liggen onder juridisch vuur.

Laatst aangepast door Lampje : 03-06-18 om 22:15
Oud 03-06-18, 22:45
Jarco Kriek Jarco Kriek is offline
Redacteur Satellite Magazine

Datum van registratie: 14-02-06
Standaard

@Noordzee, er staan geen wijzigingen meer in de planning. Maar als er echt dringende behoefte is aan uitbreiding dan kan dit natuurlijk voorgesteld worden. We zullen het dan intern bespreken.

@Lampje, KMG plaatst op een ander forum complete artikelen. Dat is met een onjuiste bronvermelding. De naam staat er wel bij maar er staan geen hyperlink naar de plek waar het oorspronkelijke artikel is gepubliceerd. De persoon of het bedrijf die het auteursrecht op het artikel heeft kan dus hier in protest tegen gaan. Inmiddels is er al jurispondentie over soortgelijke gevallen. Maar voor de duidelijk. Ik ben niet het persoon die de auteursrechten van deze artikelen bezit. Ik bemoei me dan ook niet met eventuele stappen die ondernomen kunnen worden.

Op dit forum hanteren we de strikte richtlijnen die gelden voor het herverspreiden van artikelen. Hierdoor syssn wij toe dat de eerste en eventueel tweede alinea met een maximum tot zestig worden gevolgd met een link naar het gehele artikel geplaatst mag worden.

Het laatste satellietnieuws vindt u op:
Satellite Magazine
Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV
Oud 03-06-18, 23:00
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Standaard

Ok duidelijk, ik zal er rekening mee houden bij het plaatsen.
Oud 04-06-18, 23:54
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Was toch al jaren duidelijk dat je het kopje plaatst van het nieuws en de rest doorlinkt, als je dat nu nog steeds niet weet tja.
Oud 05-06-18, 09:09
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Standaard

Tuurlijk weet ik dat maar op sat4all waar jij ook huist hoef/kan je geen hyperlink te plaatsen (de board sw corrigeert dat) alleen bronvermelding is meestal voldoende. En als je daar een eigen interpretatie aan een artilel geeft en het niet 1 op 1 overneemt dan mag je dat daar gewoon plaatsen. Op sat4all willen ze om voor mij onbekende redenen niets te maken hebben met Totaal Tv, maar KWG mag daar natuurlijk wel een eigen uitleg aan geven van een artikel uit Totaal Tv en de bron vermelden.

Laatst aangepast door Lampje : 05-06-18 om 09:11
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 13:25.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine