Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Canal Digitaal > Algemeen

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 13-06-18, 15:16
Jarco Kriek Jarco Kriek is offline
Redacteur Satellite Magazine

Datum van registratie: 14-02-06
Standaard

Sls je echt ze zeker van je zaak bent dan begin je die toch gewoon zelf?

Als je wint kost het je niks. Maar ja, als je wel verliest.....

Het recht zit met sommige dingen echter krommer in elkaar dan deze rechtlijnige gedachte.

Het laatste satellietnieuws vindt u op:
Satellite Magazine
Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV
Oud 13-06-18, 19:09
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Lightbulb

Citaat van Penthe:

Nogmaals ik erger me enkel aan het feit dat CD klant 1 de helft laat betalen voor het zelfde als klant 2 die de volle bak betaald, en het schijnt niet uit te maken of de klant die goedkoper kijkt maar 2 jaar kijkt tov een klant die al bijna 18 jaar kijkt. Het siert de club beslist niet en ik weet dat ze hierdoor ook klanten zijn kwijtgeraakt die gewoon niet willen bedelen voor korting, doet ik ook niet namelijk. Als ik naar CD bel zou dit per direct een opzegging zijn en komen kortingen geheel niet meer aan bod.

Einde citaat van Penthe

Jij blijft maar afgeven op de situatie dat andere klanten minder betalen dan jij. Wat jij maar niet wil begrijpen is dat deze klanten gekozen hebben voor een ander zenderpakket als jij. De klanten die nu 13 euro of 17,45 per maand betalen zijn klanten die gekozen hebben voor een klein zenderpakket (zoals het Set-top-box-pakket) of een pakket zonder Fox-Sport-Eredivisie. Jij hebt ook diverse keren geroepen dat jij een pakket wil zonder Fox-Sports, maar toen je dit kon doen en daarmee terug zou gaan van 24,95 per maand naar 17,45 per maand krabbelde je ineens terug, omdat je kennelijk je 80 betaal-TV-zenders niet kan missen.
Let op : Dit is jouw goed recht, maar ga dan niet lopen mekkeren als andere klanten minder betalen voor hun pakket zonder Fox-Sport-Eredivisie.

Ik heb de oplossing hier al eerder gegeven. Er zou een veel groter verschil moeten zijn in het aantal zenders (en ook de prijs) van het HD-start-pakket als instap-pakket, het Basis-HD-pakket en het super-uitgebreide Familie-HD-pakket. Nu scheelt het Start-HD-pakket slechts 1 zender met het Basis-HD-pakket en dat slaat dus nergens op. Ook het prijsverschil tussen het Basis-HD-pakket en het Familie-HD-pakket is erg klein, maar twee euro.

Ik ben van mening dat het Familie-HD-pakket (wat Penthe dus heeft) best wel een paar euro omhoog kan. Want je moet als Canal Digitaal het geld verdienen bij de klanten die veel wensen hebben. En daarmee kan gelijk de prijsverhoging van het Start-HD-pakket op een andere manier worden verdiend en dus worden teruggedraaid. ()

Laatst aangepast door Noordzee : 13-06-18 om 19:13
Oud 13-06-18, 19:23
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Het Familie pakket was net verhoogd dus waren nu jullie aan de beurt Aangezien jullie nog steeds korting genieten na de verhoging ga ik er vanuit dat de volgende verhoging ook weer bij jullie pakketten zullen zijn.
Oud 14-06-18, 09:36
Lampje's Avatar
Lampje Lampje is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 16-12-10
Standaard

Hou eens ff op Penthe met je gezeik iedere keer over die prijzen, kennelijk kan je de zon niet in het water zien schijnen,Noordzee haalt de woorden uit mijn mond. Kom anders naar Nederland terug dan heb je ook korting.
Oud 14-06-18, 17:09
Penthe's Avatar
Penthe Penthe is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 28-04-11
Standaard

Moet je lezen wie het zegt Vooral als jij anderen van zeiken beticht ROFL.
Oud 14-06-18, 17:57
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Standaard

We hoeven niet tot 1 juli 2018 te wachten op de uitbreiding van ons pakket.

Canal Digitaal heeft nu al de zenders 192 TV, Film Europe HD en Brava HD toegevoegd aan het Start-HD-pakket.

TV West is voor mij nu ook zichtbaar via de app, dus waarschijnlijk is deze zender ook beschikbaar voor degenen die met hun ontvanger naar enkele internet-zenders kijken van Canal Digitaal.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 15:45.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine