Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 24-08-18, 03:33
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

Is er bij die nieuwe gebruikers al bekend hoeveel kanalen de kaart tegelijkertijd kan decoderen?
Oud 25-08-18, 15:32
Noordzee's Avatar
Noordzee Noordzee is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 01-04-06
Standaard

@ Jarco Kriek

Canal Digitaal leest misschien wel mee, want er staat nu een mooie lijst op de website:

https://www.canaldigitaal.nl/uploade...-en-bomvol.pdf

Inderdaad zover ik zo snel kan beoordelen bijna gelijk aan Start HD en het Familiepakket. Ik mis wel de Vlaamse zenders. Zou dat het verschil zijn?

Maar wat is de verdere gedachte van Canal Digitaal hierachter? Mogen bestaande klanten met het Start-HD-pakket of het Familiepakket nu overstappen? En wat verliest een klant als die overstapt van b.v. HD-start-pakket naar VOL behalve dus de Vlaamse zenders?

Wat is dan de rol van het duurdere Basis-Pakket? Het Basis-Pakket kost (dacht ik) 22,95. Waarom zou je dat houden als je voor 14,95 het pakket BOMVOL kan krijgen met veel meer zenders?

Ik snap daar nog steeds niets van. Wat is het addertje onder het gras? Daar ben ik nou zo nieuwsgierig naar. Ik ben heel benieuwd naar een reactie van Canal Digitaal daarop uit vragen vanuit de pers.

Laatst aangepast door Noordzee : 25-08-18 om 15:35
Oud 25-08-18, 16:57
WallStreet's Avatar
WallStreet WallStreet is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 20-01-11
Standaard

Overstappen zullen ze niet willen faciliteren, dus je bestelt gewoon 'vol' of 'bomvol' , wacht op je smartcard en zegt dan pas je oorspronkelijke abonnement op.
Oud 13-09-18, 19:49
Noordzee's Avatar
Satellietforum Fan

Standaard

Citaat Jarco Kriek van 22 augustus 2018:

Ik ga in de komende dagen me eens wat meer verdiepen in je vraag. Overigens niet alleen jou vraag. Mijn mailbox loopt inmiddels aardig vol met soortgelijke vragen.

Over alle zenders op de smartcard kan ik je naar verwachting wel het goede antwoord geven. Alle nieuwe en maagdelijke smartcards kunnen de eerste twee of vier weken naar het vrijwel volledige pakket kijken. Dar ze een extra smartcard sturen, had ik ook verwacht. De smartcard is namelijk een extra toevoeging aan het IPTV-abonnement. En op de extra smartcard kunnen ook geen extra optionele en aanvullende pakketten worden toegevoegd. En dat is dan weer begrijpelijk omdat het hoofdabonnement IPTV en daar kunnen de Premium-zenders ook niet worden toegevoegd. Op zich allemaal verklaarbaar. Het is overigens al eerder door Canal Digiyaal bevestigd. Vol is HD Start en Bomvol is Familiepakket.

Wat betreft extra betalen als je de smartcard terugstuurt, heb ik wel een idee hoe dit zit. Dat is een beetje een moeilijk uit te leggen verhaal. Het heeft met oude en nieuwe rechtenovereenkomsten te maken. Aanbieders breken niet graag lopende rechtenovereenkomsten open omdat bij nieuwe overeenkomsten de prijs duurder wordt. Alleen hebben de oudere overeenkomsten wat minder speelruimte voor nieuwere toepassingen. Ik denk dat het daar in zit.

Einde citaat Jarco Kriek

@Jarco : We zijn inmiddels zo'n vier weken verder. Wat zijn de bevindingen? Heb je al antwoorden van Canal Digitaal?
Oud 21-09-18, 09:15
Duolist's Avatar
Duolist Duolist is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 22-11-10
Standaard

En nog steeds niemand die kan vertellen of de bijbehorende smartcard 4 gelijktijdig 4 kanalen kan ontcijferen (net zoals de 'normale' smartcard)?
Oud 21-09-18, 10:43
Noordzee's Avatar
Satellietforum Fan

Standaard

@Jarco : Wat zijn de bevindingen? Heb je al antwoorden van Canal Digitaal?

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 09:13.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine