Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Canal Digitaal > Algemeen

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27-01-16, 03:37
Luctor et Emergo Luctor et Emergo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 01-02-11
Standaard @cds

Ik vind het allemaal een beetje vreemd.

Ik had eerst het Basis-Pakket en het aanvullende HD-Pakket.

Toen werd mijn pakket veranderd in het BasisHD-Pakket. (ongevraagd is dit veranderd!)

Toen verdween Travel Channel HD
Nu is Euromotorsport HD verdwenen
Straks verdwijnt Eurosport 2 HD

Er zullen best meer HD-zenders verwijderd zijn uit mijn nieuwe BasisHD-Pakket, ik heb nooit om dat BasisHD-Pakket gevraagd, het is me door de strot gedouwd door CDS.

@CDS dit is geen aanval op u, ik vind het alleen uitermate vreemd dat u dit doet; de abonnementsprijzen gaat wel omhoog en u presenteert een lager HD-content.

@CDS, als u wilt haal ik bovengenoemde draadjes naar boven, zodat u kunt lezen wat er allemaal verslechterd is.

@CDS nogmaals wil ik benadrukken dat ik u niets kwalijk neem, het gaat uw bedrijf puur om winst te maken, dat wil ieder bedrijf immers.

Dus uit zakelijk oogpunt gezien heeft u gelijk om zoveel mogelijk dure pakketten te verkopen, zodat boven genoemde zenders zichtbaar blijven.

@CDS, ik verwijt u alleen dat ondermeer de bovenstaande zenders voor mij niet meer te zien (zullen) zijn.

Voor de rest verwijt ik u niks.

U denkt commercieel, ik denk soms ook wel commercieel; het feit blijft dat u als streven heeft om alles in HD te kunnen aanbieden niet voor het BasisHD-Pakket geldt.

Nogmaals @CDS wil ik benadrukken dat dit bericht geen kwalijke intenties heeft mijnerzijds ten opzichte van uw bedrijf, maar ik zou het zeer op prijs stellen als uw leidinggevende dit bericht mag lezen.

Met vriendelijke groet,
Luctor et Emergo

Laatst aangepast door Luctor et Emergo : 27-01-16 om 03:41
Oud 27-01-16, 09:33
CanalDigitaal Satelliet's Avatar
CanalDigitaal Satelliet CanalDigitaal Satelliet is offline
CanalDigitaal

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

@luctor et emergo, ondanks dat u ons niet aanvalt, toch even een persoonlijke reactie naar u. Het is spijtig dat u blijkbaar 2 zenders gaat missen waar u geen recht op had om deze te bekijken. Het is inderdaad bijzonder spijtig dat we dit blijkbaar niet eerder opgemerkt hebben. Qua communicatie zijn we zeer transparant geweest in welke pakketten deze twee zenders behoren.

Update: Overigens heeft u sinds gisteren Eurosport 2 (SD) erbij gekregen..( over ES2HD kunt u hier in het draadje lezen dat deze, tot het EntertainmentHD pakket behorende zender, sinds juni 2015 niet meer tot onze pakketten behoort)

Met vriendelijke groet,

Henk
Neemt u contact op met CanalDigitaal Webcare via PM voor klantgerichte vragen over uw abonnement. Vragen over beleid, toekomstige ontwikkelingen worden niet beantwoord door CanalDigitaal WebCare of CanalDigitaal Satelliet. Het account CanalDigitaal Satelliet fungeert als moderator en kan berichten aanpassen en gebruikers corrigeren.

Laatst aangepast door CanalDigitaal Satelliet : 27-01-16 om 09:48
Oud 27-01-16, 10:00
Ryan Ryan is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 25-08-08
Standaard

Eurosport 2 SD is ook altijd zichtbaar gebleven in alle pakketten met HD-toevoeging, wat dat betreft niets nieuws onder de zon.

Overigens heeft Eurosport 2 HD natuurlijk jarenlang wel rechtmatig in de pakketten met HD gezeten, dus ook het BasisHD-pakket. Dat is in dit topic door meerdere personen aangetoond.

Wat dat betreft kan ik Luctor et Emergo's onvrede goed begrijpen. Travel HD zat ook rechtmatig in het BasisHD-pakket en is daar eveneens uit verdwenen. MTV Live HD is volledig verdwenen. Op AutoMotorSport HD had hij dan eigenlijk geen recht; hij heeft hem wel bijna 3,5 jaar kunnen bekijken. Er verdwijnt dus steeds meer HD uit het BasisHD(!)-pakket (waar geen HD voor terugkomt), terwijl "HD de standaard is bij CanalDigitaal". Dat is dus een kreet zonder enige waarde gebleken.

Wat was eigenlijk de laatste HD-zender die CDS puur voor de Nederlandse markt is gaan doorgeven? FOX Sports 2 International? Ik weet het niet zeker, maar dat is in ieder geval al een tijdje geleden. De enige HD-zenders die worden toegevoegd, zijn zenders die in meerdere landen mogen worden doorgegeven. En dat zijn nu juist vaak de zenders waar weinig klanten op zitten te wachten.

Overigens is op dit forum en Sat4All meerdere malen aangegeven dat er toegang was tot Eurosport 2 HD en AutoMotorSport HD (en nog vele andere zenders). Dat CDS dit niet oppikt, toont de chaos waarin het bedrijf verkeert nog maar eens aan.
Oud 27-01-16, 15:35
EZ67 EZ67 is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 16-02-10
Standaard

Hmm, ik zie door het bos de bomen niet meer ofzo

1. Ik heb een abonnement op het Entertainment pakket van Online.nl en daar heet de tv zender gewoon Eurosport 2 HD. Lijkt mij dat dit het bewijs is dat er juist WEL een op Nederland gerichte versie van deze zender is!
2. Ik heb het CDS Entertainment pakket tegen actiekorting behouden en met de Rebox 4220 HD scan ik gewoon 2 x Eurosport 2 NL HD. Ik maak bewust geen gebruik van de fastscanlijst.

Dus als ik het goed begrijp, betaal ik per maand 17 Euro extra voor het Entertainmentpakket (actie 24 maanden ivm overstap naar Online alles-in-1) en kan ik wel Eurosport 2 NL HD bekijken en iemand die de volle mep inclusief de per 1 januari jl. inflatiecorrectie ingevoerde verhoging mag deze zender niet zien????

Het toppunt van klantenbinding
Oud 27-01-16, 18:27
natte natte is offline
Tijdelijk buiten gebruik

Datum van registratie: 21-10-13
Standaard

Raar dat we in Vlaanderen bij de providers wel eu2 HD hebben
Oud 27-01-16, 19:20
Satellietforum toppertje

Standaard

Nou, hier in Nederland is Eurosport 2HD er zojuist afgekeild.
Oud 27-01-16, 19:29
Ryan Ryan is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 25-08-08
Standaard

Tsja, onbegrijpelijk. Als er niets gezegd was hadden we nu gewoon nog naar deze zender kunnen kijken. Nu moeten we het doen met een abominabele beeldkwaliteit, zoals helaas voor alle sportkanalen geldt die CDS in SD doorgeeft.

Laatst aangepast door Ryan : 27-01-16 om 19:34
Oud 27-01-16, 20:14
Satellietforum toppertje

Standaard

Achja, weer twee HD-zenders minder in het basis HD pakket.
Oud 29-01-16, 14:22
EZ67 EZ67 is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 16-02-10
Standaard

Idd slapende honden wakker gemaakt. Ik heb de beide Eurosport 2 NL HD zenders nu ook niet meer via de Rebox.

WEL nog heb ik Eurosport 2 HD via online. Hier is de reclame wel Nederlands. Ook staat het HD logo netjes rechts bovenin achter de tekst Eurosport.

Waar haalt online dan deze versie van Eurosport 2 HD vandaan? Niet via M7?
Oud 29-01-16, 14:50
tum tum is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 27-11-10
Standaard druppel

Het zat er al een beetje aan te komen maar voor mij is dit de druppel. Ik ga nu serieus naar Ziggo kijken want het prijsverschil is al vrijwel 0 bij 2 televisies maar het aanbod is nu groter van Ziggo. (heb nu familiepakket van CD)
Ik moet alleen een draad trekken naar de keuken maar die hele satellietzooi gaat eruit.
Jammer dat het zo moet maar ik heb nu helemaal genoeg van CD. Prutsers!
Antwoord

Tags
eurosport 2 sd

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 06:19.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine