PDA

Bekijk de volledige versie : HD oplichting

sascha
14-12-09, 19:04
Ik voel mijn flink genaaid met het HD paket er komt geen zender bij
dus ik kap met dat trut paket ,en ik zeg ook hardop koop geen hd ontvanger
want dan heeft echt geen zin bij CD . wel betalen maar niets er voor krijgen...
ik wil geen Duitse zender in hd maar gewoon rtl enz

jimny_satnews
14-12-09, 19:14
ik wil geen moffe zender in hd maar gewoon rtl enz

Nou nergens om je mag natuurlijk een mening hebben maar om nu meteen de Duitsers hier door het slijk te halen dat past m.i. niet meer in deze tijd.

BOX
14-12-09, 19:28
Kan je wellicht nog een inhoudelijke toelichting van je overweging geven dat HD bij CanalDigitaal oplichterij is?

Aan dit soort, niet onderbouwde en nietszeggende, berichten hebben we natuurlijk niets constructief op dit forum.

In ieder geval een waarschuwing voor de gebezigde taal voor jou! Bedankt overigens de mensen die het knopje "waarschuw moderator" indrukte om dit te melden.

satellietstraal
14-12-09, 20:28
ik wil geen Duitse zender in hd maar gewoon rtl enz

Er staat mij eerder uit de bocht vliegen van Sacha in mijn geheugen....

DuoBlock
15-12-09, 06:17
Bedankt overigens de mensen die het knopje "waarschuw moderator" indrukte om dit te melden.
Hoe stel ik me dat voor. Gaan de ledjes in je kerstboom knipperen?

CanalDigitaal
15-12-09, 09:45
Ik adviseer dit draadje te sluiten om te voorkomen dat eea verder uit loopt op bashen.

Positief, ik denk dat we nog een aardige kerstverrassing hebben :D

Groet,

Henk,

Klantenservice CanalDigitaal

Spacestar
15-12-09, 09:50
Meteen sluiten en hopelijk ook die berichten weg.

evloe
15-12-09, 09:52
Ik adviseer dit draadje te sluiten om te voorkomen dat eea verder uit loopt op bashen.

Groet,

Henk,

Ja ben benieuwd!

sascha
15-12-09, 09:53
ja hoor kan ik echt onderbouwen . 4 zenders hd lachwekkend gewoon. ik vind echt dat jullie niet met de tijd mee gaan , en die 4 hd zenders kan je dan net zo goed gratis

BOX
15-12-09, 09:55
De kerstboom gaat nog net niet knipperen. Maar bij diverse mensen gaat de mailbox wel op tilt :)

Aangezien dat Sascha een inhoudelijk antwoord geeft blijft deze nog even open. Met die verstande dat als er ook nog maar één millimeter van het onderwerp wordt afgeweken en gebruikers niet de fatsoensnormen in acht kunnen nemen dit zonder enige waarschuwing dicht gaat.

Even inhoudelijk op Sascha: Vier HD zenders? Dan is er wat met je ontvanger aan de hand want zelfs als je de FTA te ontvangen kanalen er vanaf haalt dan kom je al aan meer dan vier zenders. Dus het enige wat ik lachwekkend vind is je onderbouwing van je hele verhaal.

sascha
15-12-09, 09:57
maar dat ik te harden taal schrijf begrijp ik echt niks van ,dat valt toch wel mee,,?
ik heb er gewoon de pest in .dure tv dure ontvanger en bijna geen aanbod van Nederlandse hd natuurlijk heb ik daar zwaar de pest in. jullie niet

DuoBlock
15-12-09, 09:58
Over en sluiten maar...

sascha
15-12-09, 09:58
Nee niet sluiten hoor .dit lijkt mijn toch een vrij normale klacht

DuoBlock
15-12-09, 09:59
kappuh die draad....

sascha
15-12-09, 10:02

Groet,

Henk,

laat me raden Babie tv hd :D:D:D daar zit ik echt op te wachten geweldig
ik zal dan ook gelijk even 10euro prijsverhoging doorvoeren voor dat geweldige aanbod

sascha
15-12-09, 10:06
kappuh die draad....

prima maar geef dan ook een rede op .

BOX
15-12-09, 10:07
Als je nu eens eerst je, volgens jou eigen zeggen, dure installatie laat nakijken voordat je hier met een totaal niet door de realiteit gestaafde onderbouwing van dat een bedrijf oplichters zijn komt dan heb je recht van spreken. 4 HD zenders is niet de realiteit. CanalDigitaal alleen heeft een transponder waarop 6 HD zenders zitten. Daarnaast gebruikt men er twee van SkyLink en heeft men MTV HD vanaf de MTV transponder. Dat zijn er dus al negen. Dus zelfs als je de FTA HD zenders niet meetelt dan niemand ook maar ontkennen dat ze zelfstandig 9 HD zenders uitzenden. Dat jij er maar vier kan ontvangen lijkt me eerder jou probleem dan dat een bedrijf je zou oplichten.

Overigens je gebruikt het woord oplichten wel heel makkelijk. Ik verzoek je dan ook op dit forum niet meer te gebruiken zonder dat je met, door de realiteit ondersteunde, onderbouwing komt.

rudieenyvonne
15-12-09, 10:08
Nee niet sluiten hoor .dit lijkt mijn toch een vrij normale klacht

schrijf een brief joh,aangetekend,doe maar je kan het wel.

BOX
15-12-09, 10:09
prima maar geef dan ook een rede op .

Misschien omdat je uit de je nek zit de praten??? Bebe HD zit er al lang bij. En deze week is zelfs aangekondigd dat in de loop van 2010 de prijs van het HD pakket gehalveerd wordt tot 5 euro.

sascha
15-12-09, 10:11
Let op dat geld natuurlijk alleen voor nieuwe abonnees .cd truc werk altijd niet in jou voordeel

sascha
15-12-09, 10:12
even zonder gekheid zit iederéén nu te wachten op bebe HD tv volgens mijn kijk daar echt niemand na

rudieenyvonne
15-12-09, 10:22
even zonder gekheid zit iederéén nu te wachten op bebe HD tv volgens mijn kijk daar echt niemand na

Even zonder gekheid,bebe HD lijkt me echt iets voor jouw(kwa intelligentie).

sascha
15-12-09, 10:25
Even zonder gekheid,bebe HD lijkt me echt iets voor jouw(kwa intelligentie).

rudieenyvonne heb ik jou om je mening gevraagd dwaas!!!

als je zo graag wil opvallen spring dan van een brug of zo

BOX
15-12-09, 10:29
En bedankt voor je bijdragen. De komende tijd jammer genoeg geen nieuwe meer. Als je in twee dagen zo vaak de regels met betrekking tot fatsoensnormen en beledigende teksten overtreed dan mag je even langs de zijlijn gaan staan.

Overigens zit je weer uit je nek te praten. De prijsaanpassing voor HD gaat voor iedere abonnee gelden.

Overigens zoals beloofd gaat het draadje nu wel dicht

CanalDigitaal Satelliet
15-12-09, 11:12
Toch nog een kleine toevoeging, om deze draad nog enig nut te laten hebben;

Dat we niet iedereen tevreden kunnen stellen is ons bekend, al proberen we dit natuurlijk wel door een zo'n breed mogelijk HD aanbod.

Ik voorspel bijvoorbeeld dat er ook abonnees zijn die MyZen HD zullen gaan missen wanneer deze vervangen wordt door een Nederlandse HD zender.

Ook BebeTV HD wordt gewaardeerd en daarbij, het kost CanalDigitaal geen transponder ruimte. Zodat het niet ten koste gaat van de reguliere zenders.

De verlaging in prijs van het HDTV-pakket geldt voor ALLE abonnees, die hierop een abonnement hebben.

Onderstaande lijst bestaat uit zenders die in het HDTV-pakket zitten (Rood), STD-NL (Blauw,freeview pakket met NL1,2 en 3 + FTA) en FTA. Eurosport HD is daarnaast ook te bekijken voor abonnees met een Basis-pakket of hoger, Één HD voor abonnees met een familie-pakket of hoger.

We zijn ooit begonnen met 3 HD zenders in het HDTV-pakket.

Discovery Channel HD (resolutie 1080i, uplink van CanalDigitaal)
National Geographic Channel HD (resolutie 1080i, uplink van CanalDigitaal)
Eén HD (resolutie 720p, uplink van CanalDigitaal)
Brava HDTV (resolutie 1080i, uplink van CanalDigitaal)
Nederland HD (resolutie 1080i, uplink van CanalDigitaal)
MyZen HD (resolutie 1080i, uplink van CanalDigitaal)
BebeTV HD (resolutie 1080i)
Eurosport HD (resolutie 1080i)
MTVN HD (resolutie 1080i)
Anixe HD (resolutie 1080i, FTA)
Arte HD (resolutie 720p, FTA)
Eind Festival HD (resolutie 720p, FTA)
Das Erste HD (resolutie 720p, FTA )
ZDF HD (resolutie 720p, FTA )
Servus TV HD (resolutie 1080i, FTA )
BBC HD (resolutie 1080i, FTA)
Luxe TV HD (resolutie 1080i, FTA)

De lijst zal op 31 maart 2010 er geheel anders uitzien ;)

Met vriendelijke groet,

Henk,