PDA

Bekijk de volledige versie : USB-ondersteuning

StreamBoy
22-11-09, 15:18
Ik weet dat Canal Digitaal er zeker geen prioriteit aan zal geven ivm met rechten enzo, maar toch vraag ik het...Vragen staat vrij toch?

Ik zou graag de USB-port willen gebruiken om de DSR 8121 aan te sluiten op een pc of een externe harde schijf. Op deze manier kan ik bepaalde opnamen die ik voor heel lang wil bewaren branden op een DVD voor eigen gebruik.

flyingdutch
23-11-09, 16:52
Zal niet komen helaas.
Rechthebbende willen dit namelijk niet.
Alsmede de netwerkaansluiting.
Helaas helaas.

golfdiesel
23-11-09, 22:16
Zal niet komen helaas.
Rechthebbende willen dit namelijk niet.
Alsmede de netwerkaansluiting.
Helaas helaas.

Waarom komt Philips dan niet met een "niet gecertificeerde" firmware waar wel alles in werkt zodat je niet met een kreupele ontvanger opgescheept zit.

flyingdutch
24-11-09, 22:06
Omdat philips niet meer werkt met decoder, hele decoder afdeling is overgegaan naar Pace ltd.
Philips produceerd nog wel de bestaande ontvangers die nog verkrijgbaar zijn en dit in opdracht van pace en de ontvangers die pace op de markt brengt.
Omdat deze decoder zogezegde provider gebonden ontvangers zijn en pace zich meer gaat bezig houden met provider gebonden decoders.
Helaas zal je dan moeten kijken voor ander decoder die niet provider gebonden is.

a.futselaar
24-11-09, 22:13
Ik weet dat Canal Digitaal er zeker geen prioriteit aan zal geven ivm met rechten enzo, maar toch vraag ik het...Vragen staat vrij toch?

Ik zou graag de USB-port willen gebruiken om de DSR 8121 aan te sluiten op een pc of een externe harde schijf. Op deze manier kan ik bepaalde opnamen die ik voor heel lang wil bewaren branden op een DVD voor eigen gebruik. Ik probeer On tropic te blijven. We kunnen dat ding toch openmaken en dan een zon USB adapter er op aansluiten zodat alles via USB opgenomen wordt ?

golfdiesel
24-11-09, 23:30
Het lijkt er op dat het probleem is dat de hele USB ondersteuning en ook de LAN ondersteuning uit de software gesloopt is.
Als de ontvanger dan ook nog gecodeerd opneemt dan heeft het ook geen zin om bijvoorbeeld de HDD los te koppelen en op de PC aan te sluiten.
Als de ontvanger gedecodeerd opneemt dan zou je via een simpele modificatie een HDD in een tray kunnen gebruiken buiten de ontvanger door simpelweg de voeding en data kabels te verlengen.
Niet de fraaiste oplossing, maar je kan wel bij je opnames.