PDA

Bekijk de volledige versie : Ik gooi de Philips 8121 in de ring

RieniO
06-11-09, 15:59
Ik ben geduldig geweest, maar heb het nu echt opgegeven. Ja de harde schijf draait niet meer continue als ie uit staat, maar nu blijft de klok stil staan dus als ik een opname programmeer gaat het feest niet door, immers de klok staat stil. EPG is niet meer wat het geweest is, soms kan ik niet meer live terugspoelen, bij de Film1 kanalen doet de volumeregeling het niet.

En zo kunnen we nog wel jaren doorgaan. Maar ik stop er nu mee. Ik kan de Philips omruilen voor iets anders en ga ervan uit dat ik de Philips met al zijn lawaai en ellende over een paar weken ben vergeten. Dat was dan wel de laatste keer dat ik iets van Philips kocht. Wat was ik dom toen ik online aan het shoppen was voor een nieuwe receiver en dacht... ah een Philips, dat moet wel snor zitten.

Overigens vind ik persoonlijk dat een apparaat waarvan de software niet goed is uitontwikkeld, niet op de markt zou mogen komen. Verder vind ik dat wanneer men dat wel doet en er zoveel bugs naar boven komen drijven, dat apparaat direct uit de handel genomen zou moeten worden. Zet er een goede programmeur op, los de problemen op, blijf niet maanden zo niet jaren doorbaggeren. Ik vind het echt heel ***lig voor al die mensen die ook zo'n Philips hebben en hem niet meer kunnen ruilen voor iets anders en ik wens jullie heel veel sterkte toe.

arjan
06-11-09, 16:26
Ik heb zins 20 oktober ook een Philips DRS 8121 gekocht maar ik heb geen problemen er mee,

rudieenyvonne
06-11-09, 18:11
[quote=RieniO;56115]Ik ben geduldig geweest, maar heb het nu echt opgegeven. Ja de harde schijf draait niet meer continue als ie uit staat, maar nu blijft de klok stil staan dus als ik een opname programmeer gaat het feest niet door, immers de klok staat stil. EPG is niet meer wat het geweest is, soms kan ik niet meer live terugspoelen, bij de Film1 kanalen doet de volumeregeling het niet.

En zo kunnen we nog wel jaren doorgaan. Maar ik stop er nu mee. Ik kan de Philips omruilen voor iets anders en ga ervan uit dat ik de Philips met al zijn lawaai en ellende over een paar weken ben vergeten. Dat was dan wel de laatste keer dat ik iets van Philips kocht. Wat was ik dom toen ik online aan het shoppen was voor een nieuwe receiver en dacht... ah een Philips, dat moet wel snor zitten.

Overigens vind ik persoonlijk dat een apparaat waarvan de software niet goed is uitontwikkeld, niet op de markt zou mogen komen. Verder vind ik dat wanneer men dat wel doet en er zoveel bugs naar boven komen drijven, dat apparaat direct uit de handel genomen zou moeten worden. Zet er een goede programmeur op, los de problemen op, blijf niet maanden zo niet jaren doorbaggeren. Ik vind het echt heel ***lig voor al die mensen die ook zo'n Philips hebben en hem niet meer kunnen ruilen voor iets anders en ik wens jullie heel veel sterkte toe.[/quote

Iets meer lezen hier dan was het probleem allang opgelost.

RieniO
06-11-09, 18:30
Iets meer lezen hier dan was het probleem allang opgelost.

Ik heb een aantal keren de software handmatig geupdate en dan staat automatisch updaten ook nog ingeschakeld. Ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen.

citoends
06-11-09, 19:24
Ik heb een aantal keren de software handmatig geupdate en dan staat automatisch updaten ook nog ingeschakeld. Ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen.

misschien de fabrieks reset?

arjan
06-11-09, 19:41
Reinio probeer dit eens

Om dit probleem op te lossen verzoeken wij u de volgende stappen te volgen:
1. Spanningsstekker los halen.
2. Aan de voorkant van de ontvanger, de toets naar links indrukken en de spanningsstekker weer terugsteken (LET OP: pijltjes toets niet loslaten!)
3. Pijltjes toets na 20 seconden los laten.
4. De ontvanger gaat nu het eerste deel van de software opnieuw downloaden.
5. De ontvanger zal na download vragen om tweede deel.
6. Als dit niet het geval is, de ontvanger naar standby en weer aanschakelen.
7. Nu gaat hij het tweede deel downloaden
8. De ontvanger werkt weer

En vertel me als dat werkt

Mvg

Arjan

a.futselaar
06-11-09, 19:46
Ik ben geduldig geweest, maar heb het nu echt opgegeven. Ja de harde schijf draait niet meer continue als ie uit staat, maar nu blijft de klok stil staan dus als ik een opname programmeer gaat het feest niet door, immers de klok staat stil. EPG is niet meer wat het geweest is, soms kan ik niet meer live terugspoelen, bij de Film1 kanalen doet de volumeregeling het niet.

Overigens vind ik persoonlijk dat een apparaat waarvan de software niet goed is uitontwikkeld, niet op de markt zou mogen komen. Verder vind ik dat wanneer men dat wel doet en er zoveel bugs naar boven komen drijven, dat apparaat direct uit de handel genomen zou moeten worden. Zet er een goede programmeur op, los de problemen op, blijf niet maanden zo niet jaren doorbaggeren. Ik vind het echt heel ***lig voor al die mensen die ook zo'n Philips hebben en hem niet meer kunnen ruilen voor iets anders en ik wens jullie heel veel sterkte toe. tja ik d8 ik ben de enigste. Inderdaad canaldigitaal graag dan een andere decorder.

arjan
06-11-09, 19:59
Om dit probleem op te lossen verzoeken wij u de volgende stappen te volgen:
1. Spanningsstekker los halen.
2. Aan de voorkant van de ontvanger, de toets naar links indrukken en de spanningsstekker weer terugsteken (LET OP: pijltjes toets niet loslaten!)
3. Pijltjes toets na 20 seconden los laten.
4. De ontvanger gaat nu het eerste deel van de software opnieuw downloaden.
5. De ontvanger zal na download vragen om tweede deel.
6. Als dit niet het geval is, de ontvanger naar standby en weer aanschakelen.
7. Nu gaat hij het tweede deel downloaden
8. De ontvanger werkt weer