PDA

Bekijk de volledige versie : SKY HD in Nederland ontvangen

Eva
20-10-09, 15:53
Hoi allemaal,

Ik ben al twee jaar op zoek naar de mogelijkheid om de sky HD channels via de satelliet te kunnen ontvangen. Ik zie dat velen van jullie genieten van sky tv via de satelliet al. Hoe doen jullie het? Waar halen jullie de decoder vandaan? Hoe en aan wie betalen jullie de abonnement? :confused::confused::confused:

Help me met tips of adressen! :)

Jarco Kriek
20-10-09, 17:24
HDTV kanalen van Sky zijn in Nederland niet legaal te bekijken. Er zijn wel in Nederland bedrijven die je, tegen betaling, aan een Engels adres kunnen helpen waarop dan een abonnement afgesloten kan worden. Betaling kan dan plaatsvinden via een creditcard. Reken er wel op dat dit een aardig prijzig avontuur is. Ook is succes zeker niet gegarandeerd.

Sky UK is namelijk sinds deze week begonnen met een strengere controle op de afname van abonnementen. Dat houdt in dat als men er lucht van krijg, en dat kan bijvoorbeeld door het bellen en mailen als er problemen zijn, dat men in het buitenland kijkt door een niet Engelsman dat dan de kaart zonder pardon op zwart gaat. De volgende stap is dat buitenlandse creditcardnummers worden gecontroleerd. Sky UK mag geen abonnementen buiten de UK verkopen. Dat vond men vroeger niet zo erg maar nu wel. De controle door bedrijven die rechten van programma's hebben is scherper geworden. Daarnaast wil Sky, nu men in veel meer Europese landen voor televisieaanbieder speelt, af van dit soort praktijken.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee :)

ni_hao
20-10-09, 18:15
dat men in het buitenland kijkt door een niet Engelsman dat dan de kaart zonder pardon op zwart gaat.Huh, mag en kun je als Engelsman dan in het buitenland wel legaal kijken....?

Jarco Kriek
20-10-09, 18:23
Dat wil men, net als in Nederland het geval is, zeker nog wel gedogen. Men weet bij CanalDigitaal ook wel dat diverse Nederlanders in het buitenland kijken. En die sluit men toch ook niet af. :)

ni_hao
20-10-09, 20:40
Ah duidelijk, wordt gedoogd dus en derhalve geen recht. Er zijn in het buitenland ook nederlanders woonachtig namens de overheid en laten sommige ministeries nu met canal digitaal een overeenkomst hebben voor die mensen.:D

Bigsat
23-11-09, 23:03
Heb je al eens van cardsharing gehoord ?:)

aart44
24-11-09, 08:53

Uiteraard is dat hier bekend maar beter lezen misschien.

HDTV kanalen van Sky zijn in Nederland niet legaal te bekijken.

Pieter-B
24-11-09, 12:42

Ook dat is illegaal!
Er zit voor de topicstarter één ding op: verhuizen naar Engeland...

citoends
24-11-09, 14:14
Hoi allemaal,

Ik ben al twee jaar op zoek naar de mogelijkheid om de sky HD channels via de satelliet te kunnen ontvangen. Ik zie dat velen van jullie genieten van sky tv via de satelliet al. Hoe doen jullie het? Waar halen jullie de decoder vandaan? Hoe en aan wie betalen jullie de abonnement? :confused::confused::confused:

Help me met tips of adressen! :)

als je al een abonnement kunt krijgen , kan je er volgens mij wel gauw 40 -50 blu-ray disc , voor dat bedrag kopen , en die zijn dan van jou , en met een beeld kwaliteit en niet te vergeten de geluids kwaliteit dts master dolby true hd . die heel wat beter is . dan de low bit dolby dig mvg

a.futselaar
24-11-09, 21:04
Ah duidelijk, wordt gedoogd dus en derhalve geen recht. Er zijn in het buitenland ook nederlanders woonachtig namens de overheid en laten sommige ministeries nu met canal digitaal een overeenkomst hebben voor die mensen.:D
Ik heb toen op de NATO Karzene in Munchengladback gewoont en daar kon je destijds gewoon een SKY abo afsluiten.

Buzzin
02-12-09, 23:00
Ik heb toen op de NATO Karzene in Munchengladback gewoont en daar kon je destijds gewoon een SKY abo afsluiten.

Tijden veranderen. Vroeger was het heel normaal dat abonnementen ook in het buitenland werden geleverd, echter nu is dat anders.
Er is zelfs een maximum van 5 abonnees per adres ingesteld om de 40 abo's per adres bedrijfjes aan te pakken.
Je kunt natuurlijk altijd nog gewoon een goede kennis in het VK hebben en die een extra abo laten nemen :) (als de engelse zenders allemaal achter de decoder gaan, ga ik dat zeker doen...)

ps. voor britse soldaten in het buitenland maken ze, waar het kan, een uitzondering....als deze het vervolgens doorverkopen aan anderen....tja, daar doet sky amper iets aan natuurlijk

mblaauw
10-02-10, 01:32
hallo

mensen bij mij kun je sky uk + hd kijken voor 150 euro per jaar

stuur een mail naar DIE HEBBEN WE MAAR VERWIJDERD!

alleen je hebt wel een dreambox nodig kan je ook bij mij krijgen

Groetjes

BOX
10-02-10, 01:41
Jij durft op een forum waarop CanalDigitaal meeleest. Maar je overtreed hiermee wel de regels die niet alleen dit forum hanteert over WLAN-sharing en dat kom je direct op een onherroepelijke ban te staan.