PDA

Bekijk de volledige versie : Bijna alle HDTV zenders van CDS met EPG.

aart44
04-06-08, 17:23
Behalve VOOM HD hebben de zenders allemaal de juiste naam maar is er sinds vandaag bij allemaal behalve VOOM HD ook EPG.

Ben er erg blij mee ik kijk nog wel eens naar de EPG nu heb ik geen goedgekeurde ontvanger dus "Now and Next".:)

Alfons Verbiest
04-06-08, 22:36
Klopt Aart,

Alleen bij Discovery is de weergegeven EPG die van 1 uur eerder. Maar dat zal nog wel goed komen hoop ik.

Bij UPC zit er op Ned. 1 HD ook teletekst (handig voor slechthorenden vanwege pagina 888) en een nog niet actief gehoord 5.1 geluid. Hopelijk doet CDS dat ook voor het zaterdag is.

Overigens klopt er bij UPC ook niets van de EPG bij VOOM HD. Dan kun je die net zo goed helemaal niet hebben. Maar dat terzijde. Dit is voor de schotel.

Groet, Alfons

Apple740
12-07-08, 22:52
Overigens klopt er bij UPC ook niets van de EPG bij VOOM HD. Dan kun je die net zo goed helemaal niet hebben. Maar dat terzijde.

De laatste tijd loopt de EPG van Voom-HD bij UPC gewoon goed. De EPG gaat zelfs tot een week vooruit.

Wanneer wordt CDS eens wakker hier? En laat diegene die wakker schrikt ook gelijk even de EPG van Discovery-HD
gelijkzetten...

hans2
13-07-08, 11:53
voor bv. voomhd kun je ook even op de site van canal digital(scandinaviŽ)kijken.
gaat wel een paar dagen vooruit.

Apple740
13-07-08, 17:52
voor bv. voomhd kun je ook even op de site van canal digital(scandinaviŽ)kijken.
gaat wel een paar dagen vooruit.

Bedankt vor de tip. Iedereen die VoomHD uitzendt schijnt een EPG te kunnen regelen, behalve CDS. Wat is dat toch. Luiheid? Desinteresse? Niet genoeg HDTV abonnee's dus niet rendabel genoeg om een er een ventje op te zetten die de EPG (ook van Discovery-HD) even goed regelt?

Of valt dit onder het argument "CDS is nog maar net met HDTV begonnen, dus geduld". Want het kan natuurlijk complexe materie zijn voor een beginner, zo'n EPG...