PDA

Bekijk de volledige versie : Voom Hd

BOX
31-05-08, 23:25
Over enkele dagen zal naar alle waarschijnlijkheid VOOM HD van start gaan bij CanalDigitaal. Nu zullen vele mensen denken VOOM HD?

Ik kan deze zender sinds enige dagen nu zien bij kabelaar UPC en ik moet zeggen dat het een verdomd goede zender is. Soms wel mode en show maar heel vaak ook goede programma's. Zit nu naar een programma over diepzee duiken te kijken en dat is echt genieten in HD.

Moet wel eerlijk zeggen dat VOOM HD bij UPC echt ik beeldkwalitatief echt de allerbeste HD zender die ik ooit in Nederland heb gezien. Ik hoop echt dat CanalDigitaal deze zender in soortgelijke kwaliteit via de satelliet aan haar abonnees zal kunnen gaan brengen.

Alfons Verbiest
01-06-08, 22:29
Hallo Box,

Ook ik heb hem sinds vrijdag via UPC Digitaal. Als het via CDS dezelfde kwaliteit is dan mogen we zeker niet klagen over de beeldkwaliteit. En hopelijk werkt de EPG bij CDS wel goed, want bij UPC zijn er steeds heel andere programma's dan de EPG aangeeft.

Groet, Alfons

BOX
01-06-08, 23:41
Bij UPC moet je er steeds een uurtje bijtellen. Is de Engelse versie die de Engelse tijden gebruikt. En London loopt een uurtje achter ten op zichte van Nederland :)

HDTV kijken met deze zender via UPC is wel leuk. Kan me niet schelen wat er op is. Het is gewoon volmaakt genieten van de beeld en geluidkwaliteit. Schijnt via een nieuwe encoder te gaan samen met History Channel en dat is echt goed te zien ook.

DuoBlock
02-06-08, 08:50
Over enkele dagen zal naar alle waarschijnlijkheid VOOM HD van start gaan bij CanalDigitaal.
Is inmiddels online

satellietstraal
02-06-08, 08:51
Is inmiddels online

We zijn benieuwd......

Toho_NL
02-06-08, 20:11
Is inmiddels online

Inderdaad, en zonder EPG. Wellicht komt dit nog??