PDA

Bekijk de volledige versie : EPG balk verdwijnt niet meer

Klimbo
02-08-10, 18:34
Ik heb sinds 2 weken het probleem, dat de programma balk na 5 seconden niet meer verdwijnt. Ik heb natuurlijk al met CD gebeld en kreeg gewoon een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Dit heeft het probleem uiteraard niet kunnen verhelpen. Vanavond weer contact met de klantenservice van CD gehad. Daar werd mij verteld, dat ik weliswaar 2 maanden gratis mag kijken, maar toch maar op de nieuwe software update moet gaan wachten?

Is dit probleem bij jullie ook bekend? Nu moet ik gewoon tijdens het kijken even op "Live pause" drukken. Opnemen en normaal TV kijken is helaas niet meer mogelijk.

Ik vind het eigenlijk onbeschoft dat CD maar reclame voor hun geweldig product blijft maken. Ik heb dit apparaat nu bijna anderhalf jaar. Maar ik heb nog niet echt van de voordelen van een harddisc recorder kunnen genieten. Opnames bij bijvoorbeeld RTL4 HD lukken dus nooit.

Eerlijk gezegd heb ik geen enkel vertrouwen meer in deze belabberde organisatie. Ik weet nu al, dat ook de nieuwe software update geen echte oplossing zal brengen.

specy
02-08-10, 21:12
Ik neem aan dat je al een factory reset geprobeerd hebt? Je kunt ergens in de menu's instellen hoe lang die EPG-tekst moet blijven staan, wellicht is die setting corrupt geraakt of zo...

jimny_satnews
03-08-10, 04:52
Naar ik aanneem heb je een 8121 philips, voor het testen van de nog uit te brengen nieuwe firmware kan men zich aanmelden op mijn canal digitaal.

Fierryo
03-08-10, 22:40
Zit de "ok" knop op de ontvanger wellicht vast??

Klimbo
08-08-10, 11:43
Zit de "ok" knop op de ontvanger wellicht vast??

Bedankt Fierryo! Dit was inderdaad het probleem! Wat ben ik blij dat ik nu eindelijk weer normaal TV kan kijken. En nog maar wachten op de nieuwe software!

CanalDigitaal WebCare
09-08-10, 16:30
Bedankt Fierryo! Dit was inderdaad het probleem! Wat ben ik blij dat ik nu eindelijk weer normaal TV kan kijken. En nog maar wachten op de nieuwe software!

Bedankt voor deze terugkoppeling, heel sportief.

Zie hier (http://www.satellietforum.com/showpost.php?p=86889&postcount=26)voor informatie over de Beta-test van de nieuwe software.

Met vriendelijke groet,

WebCare Team CanalDigitaal.