|
|
|||
|
|||
|
Alle Film1 en Sport1 kanalen zullen bij CanalDigitaal uiteindelijk alleen nog maar in MPEG4 te zien zijn op de Astra3 satelliet op 23,5 graden oost. De CanalDigitaal abonnees hoeven echter niet bang te zijn dat dit op korte termijn gaat gebeuren.
Lees verder op SatelliteMagazine... |
|
|
|||
|
|||
|
Als Canal Digitaal dan even de HD fastscan lijst dusdanig wil aanpassen dat de goedwerkende versies gewoon op 12 en 13 staan???
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik snap er geen hol van dat ze voor lange tijd dit dubbel uitzenden. Blijkbaar is er nu bandbreedte genoeg... Al dit maximaal 1/2 jaar duurt of zo dan kan ik het begrijpen... In de tussentijd hadden ze al wat extra (thema) zenders kunnen toevoegen. Echter mijn "boerenverstand" of wel "fantasie" zegt toch dat Film1/Sport1 op Astra1 ergens rond Oktober moet stoppen, daar er plek gemaakt moet worden voor sommige UPC-direct zenders (Extreme Sports, EuroSport2, Zone Reality, Hustler, XXX-treme, JimJam, Baby-TV).
|
||||
|
||||
|
Misschien wordt niet alle ruimte gebruikt voor de UPC-Direct kanalen.
Gewoon doorprikken via CSLink/SkyLink op Astra 3 11875.00 H XXX Xtreme 11992.00 H Jim Jam En via CanalSat op Astra 1 12168.00 V Extreme Sports (misschien daarom test met Viaccess) 12168.00 V Eurosport 2 Zone Reality, Hustler en BebeTV zullen dan via een transponder van CD moeten.
|
|||
|
|||
|
Zit die XXX Xtreme zit daar niet 24 uur per dag.
JimJam kunnen ze liever eergisteren nog regelen daar het daar een betere kwaliteit heeft. Eurosport2 en Extreme Sports hadden die via CanalSat geen aparte programmering? En wat over blijft is een mooie plek voor zenders die in het themapakket de revue passeren. En vergeet niet vinden ze 7-8 zenders dan kan een hele transponder over naar MPEG4/DVB-S2. Ach ja wie zal het zeggen de tijd zal het leren. En echt hoor... CDS blijft niet eeuwig Film1 en Sport1 dubbel uitzenden. Op middenlange termijn, of niet op korte termijn is net zo'n rekbaar begrip als medio maart :-)
Lid van het PLi(R)-Images team. Laatst aangepast door Littlesat : 05-03-10 om 15:30 |
|
|
||||
|
||||
|
Van mij mag alles over naar MPEG4/DVB-S2 en de Astra 23 oost.
Maar in de praktijk gaat dat niet vanwege de vele MPEG2 only bakjes die in den lande staan. Maar dat er geen dual uitzending blijft is wel zeker, en inderdaad net als medio maart is op lange termijn bij CD een rekbaar begrip.
|
|||
|
|||
|
Ook het dubbel doorgeven van de NL zenders als NED 1,2,3 en de RTL's en soort genoten zal denk ik niet lang gaan duren, men probeert niet voor niks MPEG4 en HD ontvangers bij iedereen te krijgen.
Teminste dat gevoel heb ik een beetje. Men zal steeds meer zich op HD richten, maar goed dat is een open deur.
|
|||
|
|||
|
Als je alleen een SDontvanger hebt dan ben je mooi de pieneut bij CD.
|
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn aanbiedingen zat geweest de laatste maanden om zo'n ding gratis (of voor weinig) te krijgen...
|
|
|
|||
|
|||
|
Je bedoelt dat middelmatige CDspul?
|
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |