|
|
|||
|
|||
|
Vrijdag 5 maart start Sport1 met de Gratis Kijkdagen. Dit houdt in dat alle sportwedstrijden die Sport1 in de periode van vrijdag 5 maart tot en met maandag 15 maart uitzendt - voor een ieder die digitale televisie kijkt en dus ook bij CanalDigitaal - gratis te zien zijn.
Lees verder op SatelliteMagazine... |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() Auto en motorsport zijn onbekend bij deze zender. Maar goed, een gegeven paard niet in de bek....
|
||||
|
||||
|
Hebben ze wel paardensport dan?
|
|
|
||||
|
||||
|
Paardensport!!
Neeeeee, das te duur om door te geven en dan komt er weer teveel variatie.
|
||||
|
||||
|
Hoi,
Feit blijft wel dat er wel eens naar het sport aanbod gekeken kan worden. Ik persoonlijk vind voetbal prima. Maar zwemmen, waterpolo, rugby -vul rustig aan- etc zie je weinig op Sport1 of mis ik wat? Maar goed de meeste mensen willen voetbal dus is dit de hoofd programering. Gr, Ed |
|
|
||||
|
||||
|
schijnbaar mis je zwemmen, waterpolo, rugby etc
|
|
|
||||
|
||||
|
iRuud is scherp!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik denk zal hem eens aanzetten.. maar gebeurd nog niet zo veel hoor..
Is vanaf vandaag toch?
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Op de website van canal staat:
Tevens kunt u vanaf vrijdag 5 maart 17.00 uur tot dinsdag 16 maart 09.00 uur kijken naar Sport1. |
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|