Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Onderwerp is gesloten

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 23-02-10, 11:32
SatelliteMagazine
Guest

Standaard Planning nieuwe firmware releases voor Philips HD ontvangers

De komende maanden staan er voor de Philips HD ontvangers van CanalDigitaal 3 firmware releases gepland. In deze releases worden een aantal problemen opgelost maar ook een aantal nieuwe functionaliteiten toegevoegd aan de Philips DSR 7121 en 7141 HD zappers en de DSR 8121 PVR.
Lees verder op SatelliteMagazine...
Oud 23-02-10, 11:52
rudieenyvonne's Avatar
rudieenyvonne rudieenyvonne is offline
Komt hier graag

Datum van registratie: 20-11-06
Standaard

We moeten wel heel veel geduld hebben met pace,werken ze daar misschien alleen tijdens feestdagen.
Oud 23-02-10, 11:58
jimny_satnews jimny_satnews is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 03-04-06
Standaard

Beter goed getest en daarma nieuwe firmware dan helemaal geen ondersteuning meer voor deze philipsen.
Want er zijn ook genoeg firma's die ontvangers verkopen en daarna helemaal geen nieuwe firmware maken.
Oud 23-02-10, 12:08
Stephen Stephen is offline
Satellietforum Fan

Datum van registratie: 21-08-09
Stuur een bericht via MSN naar Stephen
Standaard

Mooi dat CanalDigitaal nu goed communiceert naar de klanten door opnieuw een roadmap beschikbaar te stellen. Echter vind ik het jammer dat de HD-simulcast-descriptor-ondersteuning pas in mei komt, aangezien ik het nu al lastig vind om bijv. Ned1 HD op nummer 90 steeds te kiezen. Maarja, liever laat dan nooit!
Oud 23-02-10, 12:47
rudieenyvonne's Avatar
Komt hier graag

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door jimny_satnews Bekijk Post
Beter goed getest en daarma nieuwe firmware dan helemaal geen ondersteuning meer voor deze philipsen.
Want er zijn ook genoeg firma's die ontvangers verkopen en daarna helemaal geen nieuwe firmware maken.

Niet mee eens,heb het ding bij cd gekocht dus die zijn verantwoordelijk voor een goede werking van het machientje.
Oud 23-02-10, 13:04
Satellietforum positivo

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rudieenyvonne Bekijk Post
Niet mee eens,heb het ding bij cd gekocht dus die zijn verantwoordelijk voor een goede werking van het machientje.
Als ik je dus goed begrijp is dat een oneindige ondersteuning, nu dan kan ik je uit deze droom helpen dat krijg je nergens.
Ik ben in ieder geval tevreden omdat deze ontvangers nog steeds ondersteund worden door de fabrikant.
Oud 23-02-10, 13:07
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door jimny_satnews Bekijk Post
Als ik je dus goed begrijp is dat een oneindige ondersteuning, nu dan kan ik je uit deze droom helpen dat krijg je nergens.
Ik ben in ieder geval tevreden omdat deze ontvangers nog steeds ondersteund worden door de fabrikant.
Als een provider zich opwerpt met de slogan ``gecertificeerde cds box`` of iets dergelijks dan mag je er van uitgaan dat, na invoer er ondersteuning is gedurende de redelijke technische levensduur.
Oud 23-02-10, 13:09
paullo paullo is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Zou Henk eventueel kunnen toelichten wat wordt verstaan onder nieuwe functionaliteiten aangaande DVI en HDMI en op wat de toevoeging van vier nieuwe satellietposities gebaseerd is.

Greets
Oud 23-02-10, 13:20
rudieenyvonne's Avatar
Komt hier graag

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door citoends Bekijk Post
Als een provider zich opwerpt met de slogan ``gecertificeerde cds box`` of iets dergelijks dan mag je er van uitgaan dat, na invoer er ondersteuning is gedurende de redelijke technische levensduur.

Dat bedoel ik,en niemand heeft het hier over oneindige ondersteuning,dat is onzin.
Oud 23-02-10, 13:22
Satellietforum positivo

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door citoends Bekijk Post
Garantie op dit soort elektronica is toch meestal ook maar 1 jaar en bij sommige fabrikanten 2 jaar.
De provider is CD die het signaal levert en de leverancier is Phillips en hier ontstaat dus het misverstand.
Als je dus een ontvanger koopt bij de provider CD krijg je wettelijk gezien altijd fabrieksgarantie voor een goede werking.
En deze garantie is alleen van toepassing op eventuele defecten en niet meer.
Onderwerp is gesloten

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 06:02.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine