|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Geweldig nieuws, ik hoop ook dat ze met de start gelijk Teletekst en Meerkanaalsgeluid toevoegen! En uiteraard voorzien van de standaard EIT EPG!
Laatst aangepast door Winnetou : 08-02-10 om 14:57 |
|
|
|||
|
|||
|
Ook nog eens Film1 Action. Complimentjes voor CD
|
|
|
||||
|
||||
|
prima nieuws allemaal,ook van hier de complimenten.ook voor jou henk.
|
|||
|
|||
|
En voor ons Belgjes??? Niets nada null enz.. Geen VTM HD, KA2 HD, VT4 HD en/of vijf hd
Of komt er ook iets voor de Belgen???? |
|
|
|||
|
|||
|
Dit persbericht gaat over Canal Digitaal.
Daar hoef je dus geen Belgische zenders te verwachten, lijkt me. Of het moet Canvas HD zijn. |
|
|
|||
|
|||
|
Alvorens er van HD sprake kan zijn moeten de zenders natuurlijk wel een HD-kanaal aanbieden, dus 2BE HD, VT4 HD en Vijf-HD zijn niet eens mogelijk, want die zenders bestaan niet.
De enige zenders die mogelijk zijn zijn Canvas HD en VTM HD en inderdaad daarover is geen nieuws. Greets |
|
|
||||
|
||||
|
Ik zou van CDS of van Henk wel eens willen of die €5 p/mnd voor het HD pakket een actie is en dat we niet over 4 maanden gewoon €9,95 gaan betalen.
Voor hoe lang ga je het HD pakket trouwens aan en is dat gewoon per maand opzegbaar? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Daarnaast blijven de HD zenders ook langer dan 4 maanden ![]() Met vriendelijke groet, Henk, Klantenservice CanalDigitaal
|
|||
|
|||
|
Henk,
Mooi nieuws voor de CDS-klanten. Heb jij er weet van of er nog veranderingen op til zijn voor de Vlaamse kijkers ? Greets |
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|