|
|||||||
![]() |
|
|
Onderwerp Opties | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
|
las net dat half febru boomerang terugkomt las via canal digitaal site lekrr weer de ouderwetse tekenfilms
|
|
|
||||
|
||||
|
Heel erg leuk maar is dit een nieuwsmelding??
|
|
|
|||
|
|||
|
Op zich niet, maar de wijzigingen met betrekking tot NGC Wild wel.
Zie bericht op CDS-site: "Boomerang weer te zien bij CanalDigitaal Vanaf half februari is de kinderzender Boomerang weer terug vanaf het Familie-pakket bij CanalDigitaal. Boomerang zendt non-stop klassieke tekenfilms uit zoals Looney Tunes, Tom & Jerry, Yogi Bear en vele andere. Voorlopig wordt de zender nog met een MPEG2 signaal uitgezonden. Later dit voorjaar zal CanalDigitaal Boomerang alleen via MPEG4 uit gaan zenden. Over het exacte tijdstip hiervan zullen wij u nader berichten. Om MPEG4 te kunnen ontvangen heeft u een HD satellietontvanger nodig. Boomerang zal worden uitgezonden op de huidige zenderpositie van Nat Geo Wild. CanalDigitaal zal de zender Nat Geo Wild via een buitenlandse partner gaan betrekken, hierdoor verdwijnt de ondertiteling." Greets |
|
|
|||
|
|||
|
Met de terugkeer van de kinderzender Boomerang is, met betrekking tot de zenders van het Amerikaanse Turner Broadcasting Systems, situatie bij CanalDigitaal van voor 1 juli 2009 weer herstelt. Vandaag maakte eigenaar M7 Group S.A. bekent dat de kinderzender, bekend van het uitzenden van series als The Flinstones, medio deze maand weer voor alle abonnees met een abonnement op het familiepakket of hoger.
Lees verder op SatelliteMagazine... |
|
|
|||
|
|||
|
Zo te zien gaat de themakanalen transponder (nog) niet meteen over naar DVB-S2... er worden dus zover ik het nu begrijp enkel een paar themakanalen omzetten naar MPEG4, waardoor er toch wel zeer beperkt bandbreedte vrijkomt voor HD kanalen. Of met later dit voorjaar is bedoeld per 1 maart?!?! Of als ik naar dit artikel: http://www.satellitemagazine.com/?ac...r%20in%20MPEG4 kijkt klopt de uitspraak later dit voorjaar niet??? Is het meer eind deze Winter :-D Of ze bedoelen later begin dit jaar??
Lid van het PLi(R)-Images team. Laatst aangepast door Littlesat : 02-02-10 om 16:29 |
|
|
|||
|
|||
|
Zoals in het artikel staat is de ombouw van de themakanalen transponder direct en in zijn geheel naar DVB-S2/MPEG4. Dat is bevestigd door M7.
En de maand maart is toch ook voorjaar
_ Satellite Magazine op Twitter: http://twitter.com/satmagazine Jarco Kriek op Twitter: http://twitter.com/kriekmedia Het laatste satellietnieuws vindt u op: Satellite Magazine Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Hopen maar dat die er nog bij komt. |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Vond ik ook, regel dan op zijn minst dat er onderiteling via Teletekst of DVB Subtitling is. Kan dat echt niet zo geleverd worden door NGC, dan vind ik het een rare afspraak. Nat Geo Wild is toch hier voor de Nederlandse en Vlaamse markt bedoeld?
|
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|