Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 01-02-10, 15:00
SatelliteMagazine
Guest

Standaard Film1, Sport1, Eredivisie Live en HDTV nu ook op extra smartcard CanalDigitaal

Vanaf vandaag is het mogelijk om ook via een extra smartcard van CanalDigitaal naar premium- en optiepakketten te kijken. Dat heeft eigenaar M7 Group S.A vandaag bekend gemaakt.
Lees verder op SatelliteMagazine...
Met citaat antwoorden
Oud 01-02-10, 15:29
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

Dat is dus oude wijn in een nieuw vat , dat kon vroeger ook al , je nam een 2e kaart en nam daar gewoon nog een abo op.
Met citaat antwoorden
Oud 01-02-10, 15:37
Bigbro Bigbro is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 21-04-08
Standaard

Er roert zich in ieder geval steeds meer en dat is mooi. Ik zit te wachten op het losse abbonnement voor Sport1.
Met citaat antwoorden
Oud 01-02-10, 15:51
CanalDigitaal's Avatar
CanalDigitaal CanalDigitaal is offline
Klantenservice CanalDigitaal

Datum van registratie: 02-04-08
Lightbulb

Citaat:
Origineel gepost door citoends Bekijk Post
Dat is dus oude wijn in een nieuw vat , dat kon vroeger ook al , je nam een 2e kaart en nam daar gewoon nog een abo op.
Neem maar van mij aan dat zo simpel als hierboven beschreven, dat nu sinds vandaag mogelijk is En nu ook door abonnees zelf te doen.

Het maakt overigens niet uit of bv Eredivisie Live op de Hoofdkaart of op de Extra kaart gezet wordt. Ook is het niet verplicht om twee Eredivisie Live abonnementen te nemen indien men alleen op de Extra kaart een Eredivisie Live abonnement wil hebben. (of HD-pakket of Film1 Sport1 )

Met vriendelijke groet,

Henk,

Oud 01-02-10, 15:52
Jarco Kriek Jarco Kriek is offline
Redacteur Satellite Magazine

Datum van registratie: 14-02-06
Standaard

Maar op die tweede smartcard moest je bijvoorbeeld wel een duur familieabonnement afsluiten om daar naast Film1/Sport1, EL en HDTV ook naar de zenders uit het familieabonnement te kunnen kijken. Dat is dus bij de tweede smartcard dus 2,50 per maand wat in dat geval dus 12,50 per maand (prijs vanaf 1 maart 2010) scheelt.

Dus helemaal oude wijn in een nieuw vat is het niet. Het is wel minder dan bijvoorbeeld Ziggo. Maar dat heeft ook te maken met het uitzendplatform. Bij Ziggo is gebruik van tweede of derde smartcard buiten de eigen huiselijke omgeving nog enigszins beperkt omdat er een natuurlijk grens aan het bereik van Ziggo zit. Bij CanalDigitaal kan men in geheel Europa gebruik maken van de extra smartcard buiten de eigen huis. En dus is er makkelijker "fraude" te plegen met die extra smartcard. En daar zullen premiumcontentaanbieders echt wel problemen mee hebben als dat gewoon gratis of gereduceerd op een extra smartcard wordt gezet.

Bij Chello Benelux willen ze ook zwarte cijfers gaan schrijven voor Sport1 en daar heeft men meer abonnees voor nodig. Zelfs meer als het huidige recordaantal van 430.000 abonnees dat men nu heeft.... ZIE DIT TOTAAL TV BERICHT

Het laatste satellietnieuws vindt u op:
Satellite Magazine
Het laatste nieuws over digitale televisie vindt u op: Totaal TV
Met citaat antwoorden
Oud 01-02-10, 18:25
jellesbode jellesbode is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 06-06-06
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door CanalDigitaal Bekijk Post
Neem maar van mij aan dat zo simpel als hierboven beschreven, dat nu sinds vandaag mogelijk is En nu ook door abonnees zelf te doen.

Het maakt overigens niet uit of bv Eredivisie Live op de Hoofdkaart of op de Extra kaart gezet wordt. Ook is het niet verplicht om twee Eredivisie Live abonnementen te nemen indien men alleen op de Extra kaart een Eredivisie Live abonnement wil hebben. (of HD-pakket of Film1 Sport1 )

Met vriendelijke groet,

Henk,

Ik heb Familypakket en HD pakket met 2e en 3ekaart.
Nu moest ik voor de tweede en derde kaart 9,95 extra betalen om daar ook HD op te krijgen.
Veranderd dat dan en hoef je nu niet extra te betalen in mijn situatie?
Met citaat antwoorden
Oud 01-02-10, 18:57
Bigbro Bigbro is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 21-04-08
Standaard

Henk,

Ik zie nog geen los abonnement optie voor Sport1. Mag ik dat deze maand ook nog verwachten?

Groet
Met citaat antwoorden
Oud 02-02-10, 10:22
CanalDigitaal's Avatar

Standaard

Losse abonnementen op Film1 en Sport1 worden nog niet aangeboden.

Het is mij onbekend wanneer dit wel het geval zal zijn. Diegene die gebruik hebben gemaakt van de introductie aanbieding in het laatste kwartaal van 2010 hebben wel de mogelijkheid om het proefabonnement om te zetten naar een jaarabonnement Film1 of alleen Sport1.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Oud 02-02-10, 10:30
Littlesat Littlesat is offline
Technicus Satellitus

Datum van registratie: 25-11-07
Standaard

Sport 1 "Los" zit toch bij het Entertainmentpakket... ??
Oud 02-02-10, 10:53
CanalDigitaal's Avatar

Standaard

Het is een onderdeel van het Entertainment pakket. Daarmee nog niet 'los' als pakket te abonneren.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 06:00.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine