Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > Klantenservice

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 06-10-09, 08:02
dbo dbo is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 04-06-08
Standaard Geen onvangst meer van basispakket

Sinds gisterenavond heb ik ineens alleen nog maar ontvangst van de stb-kanalen. Alles boven kanaal 9 heb ik geen beeld van gecodeerde kanalen; dus geen rtl8, geen oranjetv geen schlagertv, geen Nederland HD, geen discovery, geen eurosport etc.
Toch ben ik nog steeds geabonneerd op het basispakket. Wat is er aan de hand? Mijn ontvanger is van het merk Sradix en zou geen problemen mogen geven.
Oud 06-10-09, 08:38
aart44's Avatar
aart44 aart44 is offline
Satellietforum hulpploegen

Datum van registratie: 16-05-07
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door dbo Bekijk Post
Mijn ontvanger is van het merk Sradix en zou geen problemen mogen geven.
Nou bij mijn weten is Sradix nooit geen goedgekeurde ontvanger geweest dus waarom zou die geen problemen kunnen geven.
En ja de eerste tien kanalen zijn FTA sinds een paar dagen dus ook zonder kaart in de ontvanger te ontvangen.

Nu weet ik niet welke Sradix je hebt maar die ik vind zit een Multicas lezer in dus daar heb je het al.

Sradix HS411CICX

• HD ontvanger met Multicas kaartlezer (niet goedekeurd) • Canal Digitaal/TV Vlaanderen Mediahighway EPG ondersteuning • Canal Digitaal/TV Vlaanderen fastscan • High Definition (1080I) on-screen- display • Alfanumerieke display • PVR functionaliteit via USB • 2 CI sloten • OTA software update • Unicable ondersteuning • Maar 3Watt verbruik in de Stand-by stand

Dus neem contact op met de importeur zou ik zeggen.
Oud 06-10-09, 10:03
iRuud's Avatar
iRuud iRuud is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 13-09-09
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door dbo Bekijk Post
Sinds gisterenavond heb ik ineens alleen nog maar ontvangst van de stb-kanalen. Alles boven kanaal 9 heb ik geen beeld van gecodeerde kanalen; dus geen rtl8, geen oranjetv geen schlagertv, geen Nederland HD, geen discovery, geen eurosport etc.
Toch ben ik nog steeds geabonneerd op het basispakket. Wat is er aan de hand? Mijn ontvanger is van het merk Sradix en zou geen problemen mogen geven.
Kaart heeft een update gemist...
1 t/m 8 zijn namelijk (tijdelijk) Free To Air.
Oud 06-10-09, 10:45
Fer Fer is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 03-06-09
Standaard

Idd, settopbox is tijdelijk FTA..

Dus even je sc heractiveren dan moet het weer goed zijn!
Als dat niet werkt zal je waarschijnlijk de software van je ontvanger moeten updaten..
Succes..
Oud 06-10-09, 11:02
dbo dbo is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 04-06-08
Standaard

Mijn dealer geeft aan dat het probleem toch echt bij Canal digitaall ligt. Als dit zo is, wil men dan bij Canal digitaal even reageren ?
Oud 06-10-09, 11:58
CanalDigitaal's Avatar
CanalDigitaal CanalDigitaal is offline
Klantenservice Canal Digitaal

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Alle abonnees met een Basis-pakket of hoger hebben een Mediaguard 3 smartcard ontvangen. Indien u deze niet heeft ontvangen, graag contact opnemen met onze klantenservice en uw adres controleren op juistheid.

Momenteel zijn we bezig om alle zenders in de Basis-pakketten en hoger gefaseerd uit te schakelen van MediaGuard 2.

Met vriendelijke groet,

Henk,

Klantenservice CanalDigitaal

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 14:32.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine