Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 26-06-09, 16:05
Theogg Theogg is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 25-06-09
Standaard canaal digitaal zenderlijst laden

Heb een nw kaart van Canaal Digitaal ontvangen. Heb alle kanalen opnieuw laten instaleren, echter, canaal digitaal zenders staan niet in de voorkeursvolgorde?

Heb een Strong 8000

Iemand een idee

Bedankt
Oud 26-06-09, 16:12
Johnmeel's Avatar
Johnmeel Johnmeel is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 31-03-07
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Theogg Bekijk Post
Heb een nw kaart van Canaal Digitaal ontvangen. Heb alle kanalen opnieuw laten instaleren, echter, canaal digitaal zenders staan niet in de voorkeursvolgorde?

Heb een Strong 8000

Iemand een idee

Bedankt
Wellicht een vraag voor het vragen forum, de canaldigitaal klantenservice of het ontvanger forum, daarentegen nauwelijks nieuws te noemen.

Dat gezegd hebbende:
Is de nieuwste software ingeladen?
Is er de mogelijkheid tot fastscan?
Is er in de menustructuur gekozen voor de canaldigitaal volgorde?

Ik neem aan dat er mensen zijn die stong wat beter kennen dan ik, die je best behulpzaam zullen zijn
Oud 26-06-09, 18:30
foedy foedy is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 06-05-09
Standaard

De strong 8000 heeft met de originele software een limiet van 999 kanalen dit zijn er ondertussen veel meer geworden. Ik weet dat er software is die 200 kanalen aan kan maar of dan al het andere ook werkt weet ik niet.

Ikzelf heb hem eerst laten zoeken en dan nogmaals met de CD voorkeuze zenders. Nu zijn in iedergeval de NL zenders weer allemaal aanwezig.

deze heeft geen Fast scan is is naar mijn mening ook al ongeveer 10 jaar oud. mischien een idee deze in te ruilen voor een CD ontvanger (thomson) ik geloof dat canaal digitaal deze aanbied voor 60 euro als vervanging van bestaande ontvanger.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 06:04.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine