Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Algemene Informatie > Suggesties

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 01-04-09, 10:49
paullo paullo is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard Duidelijker onderwerptitels

Een duidelijke onderwerptitel maakt het forum veel leesbaarder.

Ik stel evenwel vast dat nogal wat titels zeer onduidelijk zijn.

Kunnen de moderatoren hierin niet een bijdrage leveren en in bepaalde gevallen de titels wijzigen tot iets wat direct duidelijk is, zodanig dat je niet eerst het ganse topic moet lezen om te weten waarover het gaat.

Bij klantenservice staat bijvoorbeeld een titel "geen verbetering", zulks is toch niet zeer duidelijk.

Greets
Met citaat antwoorden
Oud 02-04-09, 21:12
satellietstraal's Avatar
satellietstraal satellietstraal is offline
Moderator

Datum van registratie: 20-03-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door paullo Bekijk Post
Een duidelijke onderwerptitel maakt het forum veel leesbaarder.

Ik stel evenwel vast dat nogal wat titels zeer onduidelijk zijn.

Kunnen de moderatoren hierin niet een bijdrage leveren en in bepaalde gevallen de titels wijzigen tot iets wat direct duidelijk is, zodanig dat je niet eerst het ganse topic moet lezen om te weten waarover het gaat.

Bij klantenservice staat bijvoorbeeld een titel "geen verbetering", zulks is toch niet zeer duidelijk.

Greets
Je hebt gelijk, we passen toch al regelmatig wat aan maar zullen er meer op letten.
Met citaat antwoorden
Oud 13-07-09, 22:35
Bigbro Bigbro is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 21-04-08
Standaard

Eens. Vaak heb ik problemen met de lengte van het onderwerpveld. Wanneer je een snelle blik op de beginpagina werpt zie je vaak maar een deel van de titel staan. Misschien is het mogelijk hier wat meer ruimte voor te geven.

Groet
Bigbro
Met citaat antwoorden
Oud 28-02-10, 09:39
paullo paullo is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 02-04-08
Standaard

Ik weet dat het veel werk is voor de moderatoren, maar ik stel vast dat toch nog veel titels zeer vaag en algemeen blijven.

Op andere forums staan daar soms strenge straffen op. Niet dat ik daarvoor pleit, maar het zou de leesbaarheid toch veel verhogen indien hieraan iets kan gedaan worden.

Bovendien stel ik vast dat ook nog veel in het verkeerde forums wordt gepost. Kijk maar eens naar berichten bij satellietnieuws die helemaal geen nieuws zijn. Deze zouden toch moeten verplaatst worden naar de betreffende rubrieken.

Ik weet het veel werk voor de moderatoren, maar ook een zo veel aangenamer forum.

Greets

Laatst aangepast door paullo : 28-02-10 om 09:43
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 14:28.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine