Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > De Nieuwe Smartcard

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 07-02-10, 14:19
JohandeWit JohandeWit is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 07-02-10
Question Oude smartcard ingeleverd, maar nr nog steeds actief

Hallo, ik heb mijn hele oude smartcard destijds "ingeruild" voor een kaart die Irdeto HD ontvangst (de eerste HD proefzenders) mogelijk maakte. Deze Irdeto card is recent omgeruild voor de nieuwe Seca card. So far so good.

Nu wil ik een tweede smartcard hebben ivm 2e set in slaapkamer, maar bij de aanvraag op de Canal Digitaal site komt automatisch mijn oude smartcard nummer om de hoek kijken. Maar die kaart is niet meer in mijn bezit. Ben bang dat ik straks moet betalen voor een ge-heractiveerde kaart die niet meer bestaat.

Dus: hoe kom ik nou aan een NIEUWE smartcard voor een 2e ontvanger?
Met citaat antwoorden
Oud 07-02-10, 19:23
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JohandeWit Bekijk Post
Hallo, ik heb mijn hele oude smartcard destijds "ingeruild" voor een kaart die Irdeto HD ontvangst (de eerste HD proefzenders) mogelijk maakte. Deze Irdeto card is recent omgeruild voor de nieuwe Seca card. So far so good.

Nu wil ik een tweede smartcard hebben ivm 2e set in slaapkamer, maar bij de aanvraag op de Canal Digitaal site komt automatisch mijn oude smartcard nummer om de hoek kijken. Maar die kaart is niet meer in mijn bezit. Ben bang dat ik straks moet betalen voor een ge-heractiveerde kaart die niet meer bestaat.

Dus: hoe kom ik nou aan een NIEUWE smartcard voor een 2e ontvanger?
Daar kan Henk je vast wel met verder helpen, die is van cds en actief op dit forum
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eutelsat 16 oost positie weer in bedrijf, maar met oude satellieten SatelliteMagazine Satellietnieuws 0 31-01-10 13:00
steeds maar epg updaten a.futselaar Algemeen 17 15-01-10 09:35
Belangrijk: Het grote topic: geen beeld met OUDE smartcard JaT Klantenservice 17 21-10-09 10:38
nog steeds geen nieuwe smartcard! trudyvanderwerf Klantenservice 3 03-09-09 22:59
Moet oude smartcard retour? sascha Klantenservice 6 10-03-09 22:14

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 00:20.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine