|
|
|||
|
|||
|
krijg geen epg meer reciever loopt telkens vast kan iemand helpen
|
|
|
|||
|
|||
|
In de veronderstelling dat je een Philips 7121 of 8121 hebt:
Vanop de site van CDS en hier al veelvuldig besproken: " Problemen met het inladen van EPG-informatie? Beschikt u over een satellietontvanger van het merk Philips (typen 7121 en 8121) en merkt u problemen op bij het oproepen of inladen van EPG-gegevens? Volg het onderstaande stappenplan om de informatie uit de Elektronische Programma-Gids op correcte wijze binnen te halen: 1. Haal voor enkele seconden de netspanning van het apparaat. 2. Geef het apparaat weer stroom en merk op dat op de display het woord 'INIT' verschijnt. 3. Het geheugen van de ontvanger is 'ge-reset' en de ontvanger gaat na enige tijd over op stand-by. 4. Zet de ontvanger aan, 'op de achtergrond' worden de nieuwe EPG-gegevens ingeladen. 5. Laat de ontvanger 10 minuten op Nederland 1 staan, zodat alle informatie correct wordt ingeladen." Greets |
|
|
|||
|
|||
|
ik heb de epg soms met gaten in het overzicht en soms loopt mijn receiver 8121 vast
is er iets wat ik aan de receiver instellingen zou kunnen verbeteren om beide problemen op te lossen? ik zag net Paullo's suggestie, maar zo lukt het hier niet. kan het zijn dat mijn philips te weinig geheugen heeft? overigens is dat wel vervelend telkens 10 minuten de receiver op die zender te laten staan daar de kiddies vroeger uit bed zijn en mij telkens roepen op mijn vrije dag als er iets mis is met de bediening / epg. met vriendelijke groet woody
film-gek Laatst aangepast door ladida : 06-02-10 om 10:26 |
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|