|
|
|||
|
|||
|
Ik had het probleem dat de afstandbediening van mijn Philips 2221 niet werkte: 9 jan. per mailform aangemeld - 12 januari de nieuwe thuis: Petje af Canal Digitaal - super service!
|
|
|
|||
|
|||
|
Helaas zit de oplossing iig niet in een nieuwe afstandbediening: de ontvanger reageert nergens op! Wat nu? Opsturen?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb voor dit probleem de ontvanger opgestuurd naar het CanalDigitaal adres dat verderop in dit topic staat. Binnen een paar dagen had ik een nieuwe.
|
|
|
|||
|
|||
|
de 2221 is zeer gevoelig en je moet heel goed richten op de 2221 met de afstandbediening.
Naar gelang de batterijen op raken moet je al dichter bij gaan staan |
|
|
|||
|
|||
|
Helaas......ik moet het apparaat opsturen.
Van CD kreeg ik het advies naar Supersat in Enschede te gaan. Hahaha, wat een lachertje...Een bezoek aan Supersat liep uit op een teleurstelling. "De afstandbediening doet het niet" en "U moet het ding opsturen" veel verder kwamen ze niet. Dit had ik zelf ook al bedacht! Het Super in Supersat heeft vast geen betrekking op de service: Superslecht!! Dus....ontvanger in de bubbeltjesenvelop en op de post......balen!! |
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afstandbediening Inverto. | Bigpapa | Inverto / Lemon | 30 | 27-10-09 00:11 |
| Philips DSX 6073 uit 2003 reageert niet meer | rudolfius | Schotelantenne ontvangstproblemen | 2 | 19-07-09 19:35 |
| Afstandbediening | umiak | Inverto / Lemon | 1 | 19-02-08 21:21 |
| inverto reageert niet op aan/uitknop en afstandsbediening | hjd | Inverto / Lemon | 20 | 18-06-07 21:01 |
| inverto reageert niet | manne | Inverto / Lemon | 9 | 17-02-07 21:50 |