|
|
|||
|
|||
|
is het mogelijk om een update uit te brengen voor de ci modules van cd.
die van mij met wereldbol reageert soms traag in de homecast 5101 ci benelux versie. soms duurt het wel tot tien seconden voor er beeld is op een zender naar uren naar een en de zelfde zender te hebben gekeken. |
|
|
|||
|
|||
|
Bedoel je als je van een zender buiten het cds pakket kijkt (ongecodeerd) en naar gecodeerd zapt, maar wat eigenlijlk ik eigenllijk vreemd vind ik heb al drie versie`s van de cds cam in bezit (nieuwgekocht), en je kan niet vooruit zeggen dat en die werkt , Dus daar moeten ze eens wat aan doen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
die module met wereldbol is zo traag in mijn homecast. op moment zit er weer een homecast ci module in, en hiermee werkt deze als een speer. met een seconde beeld bij zappen. vraag me toch af waar dat aan ligt. |
|
|
|||
|
|||
|
daar zul je wel geen antwoord precies op krijgen . maar het werkt (de combinatie) dan niet optimaal samen. maar wat is het probleem als die homecast module het goed doet? bij een update van de box of module kan het wel weer net andersom zijn
|
|
|
|||
|
|||
|
zolang ik de homecast heb en samen met de ci module van canaal digitaal nieuw of oud model wil deze niet goed werken in deze certificeerde ontvanger.de tijd om beeld te krijgen door te wisselen naar andere zender duurt gewoon erg lang.
nu weer de homecast module er in en zapt supersnel.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Nou, ik heb ook een klacht neergelegd naar CD toe.
Mijn oudere ASTON 1.05 moduul had een warmteprobleem; na een uurtje of 2-3 hield hij ermee op, en decodeerde niet meer. Toen maar, mede op advies van de satwinkelier, een CDS moduul gekocht. maar deze werkt niet met een HUMAX iCord met de HD kanalen. Denk je de antwoorden voor te zijn van de helpdesk, werkt ook deze officiele moduul niet eens. Ik wacht ook dus op antwoord, en een update van deze moduul. Anders het geld voor deze moduul voor Jan [met-die-hele-korte-achternaam] uitgegeven. |
|
|
||||
|
||||
|
Heeft je handelaar je misschien een oud type ci module verkocht je moet het nieuwe type hebben met de wereldbol er op.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
hoe kan ik aan een homecast ci-module komen
|
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ci module | everardus | Schotelantenne ontvangstproblemen | 2 | 25-07-09 22:25 |
| ci module | mentink | Algemeen | 2 | 09-05-09 22:32 |
| CI module | Singles45 | Algemeen | 2 | 29-12-08 14:18 |
| AlphaCrypt CI module | flipper | Inverto / Lemon | 8 | 29-11-08 12:41 |
| CI-module | CPi_PVR | Inverto / Lemon | 2 | 12-11-06 17:24 |