|
|
|||
|
|||
|
Nog even geduld dus
|
|||
|
|||
|
Je ziet dat CD nu dus eindelijk overgaat tot maand-verlengingen.
Jammer dat er weer extra regel- en wetgeving nodig is om bedrijven tot een behoorlijk gedrag te dwingen. |
|
|
||||
|
||||
|
En jammer dat CD de gaten in de wet weer gebruikt om iedereen 2 jaar vast te zetten!
|
||||
|
||||
|
Citaat:
@Johnmeel Dit slaat volgens mij op de nieuwe aanbiedingen (dat je schotel gratis geďnstalleerd wordt) en volgens mij krijg je m ook nog gratis van CDS. Ik reageer echter niet om je af te kraken en je frustraties begrijp ik best wel. Ik vind het jammer dat CDS zo vaak wordt afgezeken, ik ben super tevreden met CDS! Als CDS het coderings-probleem met The History Chl oplost is dit ook weer in orde. Nogmaals, ik kraak je niet af maar ik kon het niet laten om ook even iets positief over CDS te zeggen. Groetjes, D-box
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Alle abonnementen voor 24 maanden, en weer 24 maanden vast na elke ugrade zie hier
|
||||
|
||||
|
@Johnmeel
Je hebt gelijk wist ik niet.Maar toch blijf ik positief over CDS (mag toch?) Groetjes, D-box
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Wie sluit er nu een abonnement voor 2 jaar af. Je moet dan toch wel volledig de kluts kwijd zijn. ![]() Overigens denk ik dat de wet maar weer eens aangepast moet worden. Bedrijven zoals CanalDigitaal maken weer eens misbruik van de mazen in de wet.
|
||||
|
||||
|
In de telecom wereld is dat niet ongebruikelijk na een kado bij het abo van een nieuwe telefoon of zelfs een laptop.
Lijkt me dat CanalDigitaal voor de gewone contrakten weer ver buiten zijn boekje gaat met de algemene voorwaarden zie het Burgelijk Wetboek artikel 237 en dan doel ik op artikel K en L, die ik gevonden heb via een ander forum: Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Dat denk ik ook. Wat zijn eigenlijk de consequenties cq sancties voor een bedrijf dat de wettelijke regels overtreed.? Niet dat het veel uitmaakt, de abonnees moeten deze extra lasten uit eindelijk toch betalen. !
|
|||
|
|||
|
Ik ben al vanaf februari bezig om alles op orde te krijgen en ik ben er nu echt klaar mee.
Ik geef ze vandaag de laatste kans om alles in orde te maken, maar daarna is het toch echt over. Het is dan toch een wanprestatie wat ze geleverd hebben. Volgens mij kun je dan onder zo'n verbintenis uit. Anders zijn ze rijp voor Radar/Kassa of zoiets dergelijks.
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sky TG 24 en Sky Meteo gaan coderen. | SatelliteMagazine | Satellietnieuws | 3 | 05-12-08 23:11 |
| BBC HD onder vuur vanwege HD kwaliteit programma | SatelliteMagazine | Satellietnieuws | 3 | 28-11-08 12:37 |
| Aanhoudingen vanwege Cardsharing Canal+ | SatelliteMagazine | Satellietnieuws | 1 | 27-10-08 12:44 |
| 12,5 W Wat gaan we met die fietsen doen | Snuffer | Feeds | 0 | 19-06-08 08:54 |