Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Nieuwsforum > Satellietnieuws

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 12-10-17, 13:35
Koej's Avatar
Koej Koej is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 28-04-10
Standaard Firm/software update 3.6.16 van 11/10/2017

Toch ook nog maar even melding maken in dit draadje...

Naar 14 maanden heeft CDS in alle stilte een nieuwe software aangeboden voor de DSR7141, die veel problemen kende naar de geforceerde update van 25 augustus 2016.

Er zijn al een aantal positieve meldingen gemaakt via het 'Gebruikerservaringen' topic van de DSR7141 (zie topic: FW-update)

Ikzelf ben ook tevreden nu over het geluidsniveau dat weer terug is zoals het was voor 25 augustus 2016

Tevens dimt het display weer als te voren in standby stand.

Firm/software is nu: 3.6.16 sinds gisteren (11/10/2017)

Veel kijk en luister plezier aan alle eigenaars van de DSR7141

Groeten,
Koej
Oud 12-10-17, 13:42
Hsd Hsd is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-02-11
Standaard

Hoezo "in alle stilte" ? Ze hebben het gewoon aangekondigd op hun website, zoals ze altijd doen.
Oud 12-10-17, 14:09
Koej's Avatar
Koej Koej is offline
Regelmatige deelnemer

Standaard

@Hsd; als u er op die manier tegenaan kijkt, geef ik u gelijk.

Ik zie het echter anders, na 14 maanden frustratie over iets wat het jaren lang prima deed en met een geforceerde update de nek om werd gedraaid...

In al die maanden heb ik vele malen contact opgenomen met CDS (via dit forum (zie diverse draadjes bij gebruikerservaringen), CDS website en telefoon), maar een antwoord op de problematiek van de slechte firmware update van augustus 2016 kreeg ik nooit!

Ja, via de telefoon kreeg ik een aanbieding van een CDS medewerker om tegen korting een nieuwe sateliet receiver aan te schaffen, onder het motto 'dan zijn de problemen echt over hoor...'

Wat ben ik blij dat ik 14 maanden lang heb uitgezongen met deze mooie DSR7141, want het deed het immers prima voor augustus 2016 en nu gelukkig wéér na de correctie update van gisteren.

M.i. heeft nooit iemand ons laten weten dat er nog aan gewerkt zou worden... of ik heb echt niet zitten opletten, in dat geval excuses en ik geef u nogmaals gelijk.

Laatst aangepast door Koej : 12-10-17 om 14:12
Oud 12-10-17, 15:33
Luctor et Emergo Luctor et Emergo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 02-02-11
Standaard

@Koej
Je hebt volkomen gelijk.

Ik had die DSR 7141 al totaal afgeschreven en wilde hem later in de kliko gooien.

Gelukkig heb ik dit niet gedaan; na de update van gisteren werkt ie weer als een zonnetje.

Wat ik echter vreemd vind is dat CDS de gebruikers van deze ontvanger geen brief heeft gestuurd, immers, wie zit er nou de site van CDS uit te pluizen en hoeveel mensen weten van dit board?

Ik persoonlijk kijk nooit op de site van CDS, het is maar dat ik lid ben van dit board en dus het bericht van Satfun had gelezen.

Ik heb altijd automatische updates op Nee staan, dus ik zou deze update gewoon gemist hebben.

In ieder geval ben ik blij met deze update.
Oud 17-10-17, 22:11
Koej's Avatar
Koej Koej is offline
Regelmatige deelnemer

Standaard

... ook haalt het de nieuwsbrief van Canal Digitaal van vandaag niet ...

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 03:03.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine