Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > Gebruikerservaring Philips DSR 7121/DSR 7141 HD

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 10-09-17, 19:45
thewhale thewhale is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 03-09-09
Standaard

vroeg me af zijn de problemen met de dsr 7141 nu opgelost of is het nof hetzelfde als een jaar terug ?
Oud 11-09-17, 02:57
Luctor et Emergo Luctor et Emergo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 01-02-11
Standaard

Ik zou m maar als afgeschreven beschouwen.

Vooral die volume-kwestie is hoogst irritant; verder dat display, hier moet ik toch Pace een compliment voor maken, als ik naar beneden moet om te pissen hoef ik geen lamp aan te steken (zie mijn laatste posting in dit draadje).

Ach ik maak me er niet meer druk over; het is Pace, dus ik had het kunnen verwachten.

Google maar eens op Pace.

Nja, nogmaals, ik maak me er niet meer druk over.
Oud 13-09-17, 08:12
Koej Koej is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 27-04-10
Standaard Vooral geluidsergenissen

@thewhale, helaas wel...

Ik heb met mijn DSR7141 nog nooit vastlopers gehad (afkloppen), maar het geluid is echt bagger geworden vergeleken met voor de update van Augustus 2016

Door het switchen tussen mijn verschillende HDMI componenten komt regelmatig mijn huwelijksrelatie op het spel te staan, maar ja, daar heeft CDS natuurlijk s...t aan

Fatsoen om gewoon te antwoorden op mijn vragen hier onder op mijn laatste post van maart dit jaar hebben ze ook al niet en de huub huub barba truc 'koopt U maar tegen korting een nieuwe' van begin dit jaar, is mij ook behoorlijk slecht gevallen moet ik eerlijk zeggen

Verder wilde ik alleen even laten weten dat het tussen Mei 2010 en beruchte update van Augustus 2016 een prima dingetje is geweest, dus of ik het bij aanschaf had kunnen weten of vermoeden... 'koffiedik kijken' lijkt mij zo

Ben het echter wel met Luctor et Emergo eens, behalve dan dat mij vrouw regelmatig erg kwaad is, maak ik me er ook niet meer druk over

Trouwens nog even een opmerking + vraag m.b.t. dat display wat zo enorm veel licht blijft geven sinds de 'Aug2016' update, was het niet zo dat deze Pace volgens Europese richtlijnen is gehomologeerd (i.e: 2009/125/EC) juist om de reden dat deze in sluimer stand slechts heel weinig Watt verbruikt (actieve standby <10 Watt)...? 'Verantwoordelijk milieubeleid bla bla bla, laten we een update draaien, dan draaien we dat ook de nek om'

Laatst aangepast door Koej : 13-09-17 om 08:13
Oud 15-09-17, 11:39
thewhale thewhale is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 03-09-09
Standaard

nou duidelijk verhaal dus !!

zelf heb ik hier een DSR 8141 draaien nu na die misere met de dsr 7141 die werkt wel redelijk
alleen met opnemen (behalve sbs6) heb ik een hik in de opnames ben er zelf aan gewend maar mij vriendin vindt het nogal storen
zelf heb ik hem er natuurlijk ook uit maar denk dat CD daar geen aandacht meer aan gaat besteden
nou nog ff volhouden tot einde van het jaar en dan naar glasvezel overstappen
Oud 15-09-17, 13:49
Timo Timo is nu online
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 03-01-09
Standaard

Hoe kan dit toch?....
Ik las ook jaren geleden in een blad: "Super smoes moet slinkse upgrade camoufleren"
Dit was toen voor een SECA box waarin (nog) geen regiocode zat.

Koej:
EN WANNEER KOMT ER EEN NIEUWE UPDATE VOOR ONZE NIET INTERACTIVE BOX DIE VOOR DE 'AUGUSTUS 2016 UPDATE' HET NOG PRIMA DEED EN INSTABIEL IS GEWORDEN ???

ONDER HET MOTTO; MAAK INDERDAAD TELEVISIE 'GEWOON' BETER EN DUS NIET SLECHTER !!!

Laatst aangepast door Timo : 15-09-17 om 13:57
Oud 16-09-17, 01:52
Luctor et Emergo Luctor et Emergo is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 01-02-11
Standaard

Hoi Timo,
Maak je niet zo kwaad, als ik nog denk aan de periode dat ik me kwaad maakte over die update....ik was gewoon niet te genieten; ik had er de schurft overin.

Ik heb mn wonden gelikt en maak me er niet meer druk over.

Ik denk dat het volgende is gebeurd:

1. De extra beveiliging moest dmv die update worden ingevoerd; dat is gelukt.

2. Er is echter niet naar de neven-effecten gekeken; maar daar staat Pace om bekend.

3. Waarom CDS met Pace in zee is gegaan heeft mij altijd verbaasd; Pace staat erom bekend dat hun apparatuur zeer slecht is (google maar eens op Pace); dus dat die update van Pace slecht is geweest verbaast me niks.

4. Ik wil me er verder niet druk over maken, da's slecht voor mn hart.

5. CDS heeft gewoon op het verkeerde paard gewed en daar moet iedereen voor bloeden.

@Timo,
Laat het varen, maak je niet druk, het heeft geen zin meer.

Groetjes,
Luctor
Oud 16-09-17, 09:07
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

ipv jaren ergeren kan je ook een andere ontvanger kopen die wel lekker werkt ,vanaf 80 euro
Oud 16-09-17, 13:43
Timo Timo is nu online
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 03-01-09
Standaard

@Luctor et Emergo: Vergeven is al moeilijk en vergeten kan ik niet.
Maar je hebt gelijk.
Oud 18-09-17, 09:17
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

philips was dat geen pace met een philips sticker.
Oud 18-09-17, 10:01
Koej Koej is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 27-04-10
Standaard DSR7141 Pace/Philips

Klopt helemaal double-chevron ds

Kijk ik op de bovenkant van de DSR, staat daar met grote letters 'PHILIPS' op

Dus CDS ging toch in zee met neerlandsch fabrikaat?
(Geen idee wat de herkomst van Pace is trouwens...)
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 15:59.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine