Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Satellietontvangers > Topfield

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 16-06-16, 09:28
Koss Boss's Avatar
Koss Boss Koss Boss is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 14-06-16
Standaard Geen Youtube op Topfield SRP-2401 CI+

Mijn Topfield SRP-2401 CI+ kan geen verbinding maken met Youtube. Ik heb al van alles geprobeerd, DHCP, handmatige configuratie, diverse DNS-en. Steeds weer komt de melding dat de server niet gevonden kan worden.
Zie ik misschien iets over het hoofd?
Oud 21-06-16, 11:03
hans2's Avatar
hans2 hans2 is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-03-08
Standaard

heb de ontvanger nog nooit in handen gehad. werkte het eerst wel of heb je de ontvanger pas in gebruik?

youtube heeft vorig jaar wel wat veranderingen doorgevoerd, waardoor bij veel smart-tv's de app ook niet meer werkte zonder update.

kijk eens op de europese site van topfield voor een recente update.
daar haalde ik voor de 7700hsci ook een recentere firmware van af, dan van de Koreaanse site.
Oud 24-06-16, 12:43
Koss Boss's Avatar
Regelmatige deelnemer

Standaard

De ontvanger heb ik gekregen, bij mij heeft het nooit gewerkt. Ik heb geen updates kunnen vinden voor mijn apparaat.
Mijn apparaat heeft system ID 22361, Topfield Europe heeft alleen firmware voor system ID 22120 en 22130.
Laatste update van mijn apparaat 25 maart 2015. Via internet en satelliet worden ook geen nieuwe updates gevonden.

Laatst aangepast door Koss Boss : 24-06-16 om 12:51
Oud 24-06-16, 13:11
Koss Boss's Avatar
Regelmatige deelnemer

Standaard

Ik zie wel een system ID 22361 bij de SRP2401CI+ M7 staan. Op mijn ontvanger zit geen label, alleen de printplaatjes hebben de opdruk SRP2401.
Die download heet SRP2401_CANAL_v1.07.00_2015.01.28.tfd, mijn application version is 1.08.00 en dus 25 maart 2015.

Ik weet dus niet 100% zeker dat die firmware voor mijn ontvanger is en het is niet nieuwer. Maar nieuwer is niet altijd beter. Maar ik wil niet het risico nemen te flashen en met een onbruikbaar apparaat te blijven zitten. Het is allereerst een satellietontvanger, Youtube is slechts bijzaak.
Oud 28-06-16, 15:28
hans2's Avatar
hans2 hans2 is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 15-03-08
Standaard

je hebt dus de versie die is goed gekeurd door M7 met fastscan. dan klopt de system id dus met die firmware.

een oudere firmware er op zetten kan wel, maar als je het niet belangrijk vindt zou ik het inderdaad zo laten.

bij oudere topfields waren zelfs de diverse firmwares nog wel met een foefje toch te gebruiken op een ontvanger met een andere id. op mijn NL-versie 7710 gebruikte ik de standaard 7700 firmware versies omdat ik geen fastscan wilde.

m
Oud 09-02-17, 11:10
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

er zijn wel meer van die ontvangers ,die dan wel niet gecertificeerd zijn ,je gebruikt een keer de fastscan uit nieuwsgierigheid en al doe je de firm weer erin functie`s verdwenen kanaalopslag sterk verminderd.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 22:31.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine